136

898 92 1
                                    

Те започна да поставя леки целувки по кожата ми. Стомахът ми се сви на топка, а приятна тръпка пробяга по гръбнака ми.

Захвата му около мен се затегна, а аз несъзнателно отметнах глава назад, давайки му повече достъп.

Изведнъж започна да ми става топло.

Устните му шареха по врата ми и аз не можех да направя нищо, освен да мъркам тихичко.

Тейонг се изправи леко и ме бутна назад в леглото, надвесвайки се над мен.

Мина с език по челюстта ми, а след това го вкара в устата ми. Изстенах без да се усетя.

Езикът му докосна моя и направо ме накара да се разтреперя.

Беше толкова внимателен, мамка му.

Усетих как ръката му се смъкна надолу от гърба ми и той повдигна леко суичъра и блузата под него, докосвайки кожата ми.

- Те - измрънках жално.

- М? - почти изръмжа той. Отдели се от устните ми за секунда и ме погледна.

- Вашите са тук.

- Е и?

- Не може да правим това...

Той спря възражението ми, целувайки ме отново. Мина с език по долната ми устна, сетне отново навлезе с него в устата ми. Докосна небцето ми и просто цялото ми тяло се разтресе под него.

- Кой каза, че не може? - подсмихна се той, щом се отдръпна.

- Ама...

- Липсваш ми - прошепна Те близо до ухото ми и захапа меката му част.

Стиснах очи, мъчейки се да сдържам стоновете си.

Ръката му продължаваше да си играе с все по-чувствителната кожа на корема ми. Ако не престанеше с всичко това, просто нямаше да издържа още дълго.

Властта му над мен беше прекалено силна, за да не се поддам.

Отворих очи и го погледнах. Погледът му бе изпълнен с желание, с похот...

Но не можеше. Родителите му бяха тук сега и можеше да разберат погрешно...

- Не се притеснявай - засмя се той.

- Какво? - зяпнах.

- Много ясно, че няма да направя нищо, докато нашите са тук.

Тейонг се изправи, оставяйки ме напълно объркан.

- Но, разбира се, това не значи, че няма да си открадвам по някоя целувка, окей?

Погледнах към него, също изправяйки се. Те разроши косата ми, сякаш бях десет годишен хлапак и обхвана лицето ми с шепи.

Целуна ме по челото съвсем леко.

Но достатъчно, за да ме накара да се изчервя.

××××××××

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now