075

867 106 19
                                    

Първият час всичко беше наред. Реших да игнорирам Джехьон и ми се получаваше.

До момента, в който той не се измести до мен. Понеже седях до прозореца, имаше едно свободно място до мен и когато Джехьон се намести там, всички се взираха в него доста странно. Той само сви рамене и каза, че му е задушно, затова е решил да се измести на чист въздух.

Опитвах се да следя мисълта на госпожата по история, но Джехьон непрекъснато ме закачаше.

- Стига - изшептях му.

- Обърни ми внимание - измрънка той.

- Ако седна тук, само за да ме дразниш, по-добре се махай. - изгледах го на кръв.

Той направи измъчена физиономия и легна на чина.

Страхотно, най-накрая спокойствие.

В голямото междучасие всички излязоха. Всички. Без мен.

И без Джехьон.

Не можеше ли просто да излезе с приятелите си навън и да ме остави сам?!

- Накамото - повика ме той.

Беше легнал на ръката си и обърна глава към мен.

- Колко още време ти е нужно?

- Престани с това.

Опитах се да си препиша плана в тетрадката, защото имах само нахвърлени записки върху друг лист.

- Искам да знам.

- Казах ти, че няма да изляза с теб, не го ли разбра...

Преди да се усетя, той се надигна и обърна главата ми към себе си. След това ме целуна отново.

Исках да се дръпна, да стана и да се махна, но просто не можех. Не знам защо, не намерих сили да го направя.

Дже задвижи упорито устни върху моите, сетне вплете пръсти в косата ми, притискайки ме повече към себе си.

Пусна ме, точно когато вратата се отвори, лягайки на чина отново.

×××××××

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now