079

879 116 7
                                    

Реших да не ходя на училище. Нямаше смисъл, след като Те беше тук.

Подканих го да седне на дивана, тъй като седеше прав по средата на стаята.

- Искаш ли нещо? Кафе, чай, вода? - попитах, играейки си с пръстите на ръцете си.

- Не, няма нужда.

Никога до сега не ми беше неловко да говоря с него. Чудих се защо ми е толкова трудно започна разговор.

Седнах до него, забивайки поглед в земята.

- Няма ли да ходиш на училище? - обади се Те.

- Не. Нищо няма да стане, ако пропусна един ден. - усмихнах се слабо.

- Ясно.

Той отново замълча за момент.

- Да не би да е заради мен?

- Кое?

- Да си останеш вкъщи.

- Няма как да те оставя сам, щом си бил път до тук. - погледнах го за миг, а той се усмихна.

- Разбирам - кимна. - Няма да ме удариш отново, нали? - засмя се той.

- Каза, че мога да те удрям колкото си искам. Вече не важи ли?

Тейонг се усмихна истински сега.

- Съжалявам, Юта. Последните два дни осъзнах какъв страхлив глупак съм и искренно моля за извинение. Изобщо не помислих как се чувстваш и обърнах внимание само на ревността си. Съжалявам за това.

- Не беше нужно да се ядосваш толкова много.

- Знам. Но какво друго мога да направя? Харесвам те прекалено много, Юта.

- И аз те харесвам - изстрелях това без да мисля особено.

Тейонг сякаш се скова.

- Наистина ли?

- Да - сведох поглед отново към ръцете в скута си. - Всъщност те харесвам доста отдавна. И мисля, че бях готов с отговора си още тогава.

Усещах очите му върху себе си. Направо правеше дупки в тялото ми.

Тейонг се приближи към мен. Протегна ръка и докосна лицето ми, обръщайки главата ми към себе си.

Устните му бяха на някакви си милиметри от моите. Погледнах го в очите и тогава той ме целуна.

×××××××

Добре, стана тъпа, съжалявам ама ми се спи прекалено много, а не исках да ви оставям без глава :")
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Добре, стана тъпа, съжалявам ама ми се спи прекалено много, а не исках да ви оставям без глава :") 🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now