*1*

1.2K 33 0
                                    


  -Ей, Лілі ! - висока блондинка обернулась і широко посміхнулась своєму другові.
-О, Кріс ! Щось ти сьогодні рано в школу,- дівчина розсміялась і повисла на плечах друга, той трохи побурчав, але потім теж весело засміявся.
-Так я мамину вазу розбив випадково, ось і вирішив раніше звалити з дому. Вб'є ж,- обличчя шатена розплилося в усмішці.
З усіх боків почулися захоплені вигуки, шепіт дівчат і прохання подати салфетку. Деякі непритомніли, а найсильніші ще стояли на ногах. Лілі озирнулась, але ніякої зірки або того, на що можна так реагувати не виявила.
-Чого це вони ?- Лілі з повним нерозумінням дивилась на друга. Кріс від подиву рот відкрив.
-Ти що, придивись краще ! Це ж Даніель Міллер, старшокласник ! Багатенький хлопчик з багатенькой сім'ї. Тільки от кажуть, що він всього добивався сам, і ще ніхто не зміг перед ним встояти,- очі Кріса якось змінилися, потеплішали чи що.
Лілі перевела погляд на об'єкт усіх розмов. Це був високий брюнет з волоссям кольору воронячого крила і з нічними очима. Його шкіра була бліда, немов у вампіра, а чорна сорочка підкреслювала всі достоїнства його тіла. Вузькі чорні джинси демонстрували сильні ноги. Хлопець тримав себе зарозуміло і стримано, всі вигуки і вереск дівчат пропускав повз вуха, тільки іноді кажучи комусь: «Бісить!». Лілі ще раз оглянула це диво природи і фиркнула.
-Так ну, зарозумілий тип. Викаблучується багато. Дебіл якийсь.
На жаль для Лілі, це почув сам Даніель. Він повільно підійшов до неї і посміхнувся.
-Дебіл, значить ?- Бредбері залишилась стояти з непроникним обличчям. Не було навіть натяку на збентеження, тверда стійка, трохи примружені в легкій усмішці очі, але ніякого фанатизму і закоханості. Даніеля це дуже здивувався.
-Так, дебіл,- Бредбері посміхнулась.
-Тебе як звати ?- Міллер підійшов ще ближче.
-Лілі Бредбері.
-Ось як. Даніель Міллер. І ще, за дебіла ти відповісиш,- Міллер швидко скоротив відстань і вп'явся поцілунком в губи блондинки. Та широко відкрила очі і завмерла в шоці. З усіх боків на неї кинулися злі і голодні погляди, люди були готові розірвати дівчину, прямо тут. Даніель відсторонився і посміхнувся.
-Хай щастить. Біжи як можна швидше,- брюнет пішов далі, ледве стримуючи сміх. Бідна Лілі завмерла від нового шоку. До неї повільно підходив натовп дівчат. Бредбері стартанула з дивовижною швидкістю і вже через мить зникла за рогом школи.
***
Весь день, що залишився для дівчини був просто жахливим. За кожним кутом її чатував натовп злих дівчат, в своєму класі свердлили поглядом. Обідати взагалі довелося в туалеті, щоб її не вбили всім натовпом. Блондинка ще більше ненавиділа цього Міллера і всім серцем бажала дістатися до нього. Іноді вони зустрічалися в коридорі, і Даніель вміло цим користувався. Але чому всі дівчата злилися на неї, а не на свого кумира !? Одна з них - рожевоволоса Кейт Адамс, не один раз за сьогоднішній день намагалася звести Лілі в лікарню, але її вірний друг - Кріс Браун, постійно рятував приятельку. Міллер спритно ухилявся від докучань дівчат і при цьому примудрявся позлити дівчину ще сильніше. І ось, настав той рятівний момент - кінець уроків. Бредбері повільно прослизала між старшокласниками до виходу, ховаючись від дівчат за спинами хлопців. В одного з них вона врізалась.
-Ой, вибачте,- Лілі потерла ніс і подивилась на того, в кого їй пощастило врізатися. Це була дівчина, з яскраво рижим волоссям і сильно підведеними очима. Вона дивилась точно на винуватицю легкого болю в спині. Поруч з нею стояв високий брюнет з сірими очима. Він обіймав руду дівчину за талію.
-Акуратніше, так і на неприємності нарватися можна,-дівчина подивився на Лілі.
-Емма, ти її просто так відпустиш?
-Нік, вона випадково в мене врізалась. Не обов'язково її принижувати. До речі, а це не та дівчина, з якою сьогодні розважався Міллер ?- Нік уважно став розглядати блондинку. На його губах заграла усмішка.
-Точно, вона.
Лілі стиснула кулаки і почервоніла від злості.
-Чортів Міллер ! Він мені все шкільне життя зламав ! Тепер я до кінця цього року тут мучитися буду, поки він не випуститься !- Лілі прикрила рот рукою і з острахом подивилась на дівчат, які виявили її. Дівчина швидко зникла за спинами нових знайомих.
-Біжи на задній двір і виходь через інший вихід. Ми відвернемо їх увагу,- Емма притиснулась до Ніка і злегка посміхнулась. Лілі кивнула.
-Дякую. Я Лілі Бредбері,- блондинка вибігла з укриття і кинулась до заднього двору. Нік посміхнувся ширше, ніж зазвичай.
-Кейт, будете тут носитися, пропустете стриптиз від Міллера. На нього хтось колу вилив і зараз він ходить без сорочки.
Всі дівчата перевели погляд на пару.
-Що ?! Нік ! Що ж ти раніше мовчав !? Де Даніель ?!
-Він біля головного виходу,- Емма виглядала спокійно, хоча в душі вже щосили сміялась над ідеєю свого хлопця. Дівчата зграєю папуг кинулися до головного виходу, зносячи на своєму шляху все, що попадалося.
-Ми допомогли їй,- Нік прикрив очі.
-Так, Міллер НЕ буде когось цілувати просто, щоб подратувати або познущатися. Схоже, буде щось цікаве. Сім'я Стоун повинна бути в центрі подій.
-Емма, ти занадто піклуєшся про мене.
-Твій дядько змушує мене це робити.
-Ладно забули. Йдемо додому. До речі, ти спеціально направила її в бік Міллера ? Він завжди виходить через той вихід,- Емма посміхнулась.
-Як завжди проникливий. Мені цікавий розвиток подій.
-Не тобі одній,- пара з усмішкою на обличчі зникла з поля зору.
***
Лілі озирнулась. Погоні не було, значить, старшокласники не обманули. Бредбері озирнулась ще раз, і, дійсно, ніби нікого немає. Дівчина швидко поправила сумку на плечі і рвонула вправо, але жорстко врізалась у щось тверде.
-Обережніше !
-Хм, ідіотка, ти ще жива ?- цей голос з явним знущанням було важко сплутати. Лілі підстрибнула і відійшла на кілька метрів від джерела образливих слів.
-Придурок ! Якого біса ?! Мені тепер зітхнути спокійно не дадуть цілий рік !
-Твої проблеми,- Міллер знизав плечима. Блондинка стиснула кулаки, блакитні очі наповнилися легкою ненавистю, почуттям роздратування і великим бажанням помсти.
-Ненавиджу тебе, сволота !- дівчина швидко побігла в іншу сторону від Міллера, і зараз її мало хвилювало, що її будинок в іншій стороні. Брюнет посміхнувся і доторкнувся до своїх губ. Весь сьогоднішній день на губах Міллера був тільки один смак - смак стиглих апельсинів. Таких, якими були сповнені тепла, м'які губи Лілі.  

Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now