*34*

450 26 0
                                    


  Літак прибув вчасно. Хвилин за десять до приземлення всі відчували страшну втому і сонливість, але як тільки опинилися на вулиці і вдихнули свіже морозне повітря, втома різко відступила, поступаючись місцем бадьорості і почуттю чогось нового. Курорт разом з посадковою смугою для VIP персон знаходився в горах, даючи великий простір для сноубордистів, лижників, а так само просто дозволяючи романтикам поспостерігати за красивим видом. Троє підлітків належали до числа першої групи, а Алекс з Мері до другої. Особистий літак вже відлетів, а сімейство Міллерів разом з Крісом їхали на великому снігоході до головного корпусу курорту. Всю дорогу вони мовчали, насолоджуючись прекрасним видом. Ідеально чисте небо, блакитне і яскраве, як очі Лілі. Всі відразу перевели погляд на блондинку, як тільки зробили таке порівняння. Сніг був чистий, білосніжний, ідеально рівний, без єдиного сліду від лиж або машин. Невисокі дерева, здебільшого хвойні, були закутаний білосніжною пеленою снігу. Хвилин через двадцять, снігохід зупинився біля великого будинку з червоної цегли. Навколо будівлі розташовувалася парковка з різними снігоходами і машинами. Весь перший поверх складався з різних кафе і місць прокату гірського спорядження. Віддалік виднілися верхівки трамплінів і вершини гір для сноубордистів. На прокатних доріжках їздили лижники, весело перемовляючись про щось. Так само був дитячий майданчик з льодовими гірками і лабіринтами. Діти могли там спокійно грати і не боятися, що їх зіб'ють новоявлені екстремали. На території курорту було багато цікавого, але не все можна було розглянути стоячи перед входом в головний корпус. Крім головної будівлі, було ще п'ять корпусів, тільки вони знаходилися трохи далі. Алекс задоволено посміхнувся і увійшов до будівлі. Всі пішли за ним. Міллер підійшов до молоденької дівчини.
-Доброго дня.
-Вітаю. Чим я можу вам допомогти? - побачивши симпатичних хлопців, дівчина мило посміхнулася і зробила ангельське личко.
-Я бронював три номери на ім'я Алекса Міллера.
-Так. Запис є. Два двоспальних номери і один односпальний. Будь ласка, надайте ваш паспорт і розпишіться, - дівчина присунула до брюнет бланк з правилами курорту і почала розглядати паспорт.
-Треба ж! Вам 25 років. А виглядаєте максимум на 20.
Алекс посміхнувся.
-Дякую. Я розписався, дозвольте отримати ключі.
-Так, так звичайно! - дівчина подала Алексу три пари ключів. Одну пару Міллер простягнув Дініелю з Лілі, іншу віддав Крісу.
-Гадаю, ви розберетеся, де чия кімната, - чоловік посміхнувся. Тут біля них промайнуло щось зелене. Потім це ж «щось» повисло у Алекса на плечах.
-Друже мій! Ви приїхали сюди в ім'я юності!
-Я радий, що ти запросив нас сюди.
-Ну звичайно! У тебе молодий брат, він не повинен приховувати свою силу юності в оковах цього запиленого міста! - високий чоловік з коротким волоссям широко посміхнувся. Що відразу впадало в очі, так це його яскраво-зелений спортивний комтюм.*
Даніель скептично оглянув чоловіка.
-Це Річард Харингтон. Він власник цього курорту і мій старий друг, - Алекс посміхнувся. Річард швидко оглянув трьох підлітків і задоволено посміхнувся.
-Юність це так прекрасно! Їм тут безумовно сподобається!
-Спасибі, а тепер ми підемо в номер. Ми з Лілі хотіли покататися на сноубордах, - Даніель взяв в одну руку свою сумку, а в іншу руку Лілі, і швидко потягнув дівчину до ліфта. Кріс що стояв в шоці теж повільно ретирувався до найближчого ліфта. Міллер знизав плечима.
-Молодість.
Задоволений відповіддю Річард попрощався і пішов у своїх справах...

Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now