Алекс прокинувся за своїм природним годинником. Взагалі, старший Міллер ставив будильник тільки тоді, коли сильно втомлювався або був п'яний. Алекс потер очі. На грудях він відчув вже звичну тяжкість. Світле волосся приємно торкалося шиї. Брюнет провів рукою по м'якому волоссю, потім провів пальцем по хребту і зупинив руку на п'ятій точці. Блондинка на ньому задоволено видихнула. Алекс відчув важкість і з іншого боку. Брюнет повернув голову, і побачив милу картину. Його молодший брат лежав на руці Алекса, а на його животі розташувалась ще одна блондинка. Тільки от коли Лілі встигла змінити зачіску ? Алекс придивився і впізнав в блондинці свою Мері. Усвідомлення того, що він тільки що нахабно облапал Лілі доходило важкувато. Міллер пхнув брата в бік. Даніель заворушився, сильніше притискаючись до Алекса.
-Сонечко, ще п'ять хвилин.
-Даніель, вставай.
-Тоді поцілуй мене, і я встану,- брюнет так і не відкрив очі. Алекс поцілував брата в ніс.
-Я звичайно, можу тебе поцілувати, але я не прихильник інцесту.
Даніель відкрив очі. Перед ним було обличчя Алекса. Брюнет відпустив руку брата і посунувся.
-В чому справа ?
-Даніель, здається, наші блондинки злегка нас переплутали,- Алекс вказав пальцем на мирно сплячу Лілі на своїх грудях і на Мері на животі молодшого Міллера. Даніель подивився на невеликий вантаж на собі і провів пальцями по волоссю, щоб визначити його довжину. Сміт скривилась і розплющила очі.
-Вже встаю,- дівчина вже по інерції поцілувала брюнета в живіт. Даніель посміхнувся.
-Мері, я звичайно не проти, але не вважаєш це зрадою ?
Блондинка повністю прокинулась і підняла голову вгору. Вона зіткнулась з чорними очима, тільки це був зовсім не Алекс. Дівчина підвелась.
-Як це я опинилась на тобі. І взагалі, чому Лілі спить на Алексі ?
Обидва хлопця знизали плечима. Даніель акуратно перетягнув Лілі на себе і міцніше обняв. Сонечко заворушилося, але тільки уткнулось носиком в шию брюнета і відразу заснула. Алекс з Мері піднялися з дивана.
-Даніель, у тебе ще десять хвилин, а потім вставати. Школу ніхто не відміняв.
-Добре,- Міллер молодший прикрив очі і уткнувся обличчям в золотисте волосся.
Мері поцілувала Алекса і пішла в душ, а потім готувати сніданок. Старший брюнет відправився на верхній поверх. Рівно через десять хвилин, заспана Лілі вже тягнулась разом з Даніелем на верхній поверх.
-Не можна було заснути в кімнаті ?
-Хм, ви з Мері вирубалися вчора. Ми не стали вас будити,- Лілі посміхнулась і позіхнула.
-Як же не хочеться в школу.
-Так, зовсім,- брюнет відкрив двері і Лілі пройшла в сусідню кімнату.
Хвилин через десять, від сонних Лілі і Даніеля не залишилося і сліду. Даніель знову був неперевершений, а Лілі... ну, це Лілі. Міллер поправив волосся і швидко зібрав сумку. Бредбері ще довго шукала свої підручники, але брюнет допоміг їй з цією справою. Коли вони спустилися вниз, то Алекса вже не було, як і Мері. На столі лежала записка «Ми пішли. Сьогодні мені потрібна Мері, так що з сніданком розберетеся самі. Алекс». Так само на столі стояли дві тарілки з омлетом і беконом, і апельсиновий сік.
Швидко поснідавши і вимивши посуд, парочка вибігла на вулицю. У дворі їх зустрів Арчі, який з радісним гавкотом кинувся на господаря.
-Арчі, йди ! Я теж радий тебе бачити. Не облизуй мене ! - Даніель намагався відтягнути від себе собаку, а Лілі щосили сміялась неподалік. Арчі все ж пішов, попередньо пару раз облизнувши господаря. Бредбері витерла сльози від сміху, а брюнет обличчя...-Виростив собачку,- Міллер хмикнув і за допомогою пульта завів машину. Лілі сіла на своє місце. Брюнет погладив пса по голові і швидко зайняв місце водія. Через мить машина рушила. Багато їх проводжали заздрістю, хтось захопленням.
На цей раз вони доїхали спокійно і спокійно пройшли в свої класи. Після дзвінка, вчителя ще довго не було. Класним керівником класу Міллера був молодий чоловік - Томас Мілтон. Він часто запізнювався, і старшокласники часто помічали у нього еротичний роман в руках. Вчитель з'явився тільки десять хвилин по уроці. Він вибачився за запізнення і почав урок.
-Отже, хто може вирішити цю задачу ? Даю підказку, підказувати з класу вам ніхто не буде. Сподіваюся, я вам допоміг,- чоловік посміхнувся,- Ну, зовсім ніхто ? Завдання ж найпростіше. У фізиці багато складного, але не можна не запам'ятати найпростішої теми. Міллер, рятуй однокласників.
Даніель зітхнув. Його завжди викликали до дошки, коли була зовсім безвихідна ситуація. Із завданням він впорався швидко, а далі брюнетові було нудно. Він прислухався до балачок однокласників.
-Ви чули, якусь школу закрили на ремонт, і всіх учнів розподіляють по інших школах. В нашу школу теж переведуть.
-Так ? І кого ж переведуть ?
-Парочку старших класів і всі класи, які на два роки молодші за нас.
-Вау. У старших класах можна пошукати хлопця.
-Так, буде весело,- дівчата захихикали.
Даніелю стало цікаво, що ж це за школа. Може, цей день буде не таким вже й нудним.
****
Лілі сиділа і з нудьгуючим виглядом дивилась у вікно. Вчитель відійшов, заздалегідь давши учням завдання, яке робити, абсолютно не хотілося. Зараз Лілі хотіла обійняти Данінля. Так, саме обійняти його. Тут двері відчинилися, і до класу увійшов вчитель.
-В нашій школі поповнення. Ви ж знаєте, що сталося в 28-й школі ? Так, що у вашому класі буде ще один клас. Сподіваюся, ви подружитеся.
-28 ? Моя колишня школа. Я пішла звідти лише рік тому,- Лілі шепотіла собі під ніс.
Тут в клас увійшли ті, кого блондинка найменше очікувала побачити - її колишні однокласники. Лілі з самого першого класу не порозумілась з ними. Вони знущалися над нею, принижували, всіляко ображали. Батьки не витримали і перевели дівчину в цю школу. Після переходу, Лілі познайомилась з Крісом, а потім і з Даніелем. Не кращим способом, але все ж. Однокласники не надто змінилися, хіба що погляд нахабнішим став. Один з хлопців побачив Бредбері і, посміхнувшись, щось сказав сусідові. Той передав іншому, і незабаром на дівчину дивився вже весь колишній клас. Їхні обличчя відразу змінилися, з'явилися смішки і посмішки. На щастя, пролунав рятівний дзвінок, і Лілі зірвалась з місця. У коридорі її нагнали всі колишні однокласники...----------------------
Бачу актив!! Але оцінюйте главу зірочкою будь ласка
Кожна глава буде виходити після 5 зірочок
Люблю вас!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дивний у тебе імунітет на мене.
RomanceЛілі 15 років, Даніелю 17. Міллер дуже популярний в школі, та й взагалі проти нього важко встояти. Тільки блондинка змогла протистояти природній чарівності і привабливості сім'ї Міллер, і Даніелю стає дуже цікавий секрет такого імунітету на себе у п...