Даніель бродив коридорами готелю. Він, звичайно, знав, де знаходиться його ображена дівчина, але йти в кімнату збоченця не особливо хотілося. Так-так, саме збоченця. Кріс буквально хвилин п'ять тому пронісся повз Міллера в трусах з пуделями, збиваючи на своєму шляху всіх і з криком «Гвалтують!». Даніель старанно робив вигляд, що не знає його, але Браун кинувся на шию до брюнета, просячи врятувати його. Тоді Кріс звичайно занурився в басейн, не без допомоги Даніель, але від очей брюнета не сховалася його посмішка. Лілі розповідала, що шатен нічого не соромиться і не боїться. Це точно помста за недавню витівку Міллера. Хлопець зайшов у свою кімнату, і його погляд зіткнувся з розкиданими речами, а з ванни чувся звук, води, що ллється. Може, Лілі зараз вийде і дасть все пояснити? Але ні, блондинка з хорошим настроєм вийшла з ванни, на ній був лише рушник. Її погляд дивився крізь Міллера. Але Даніель помітив, що в цьому погляді читається посмішка. Лілі так легко не пробачить. Брюнет підійшов до своєї дівчини, але Бредбері спритно обійшла його і підійшла до шафи. Дівчина знайшла на столі свій телефон і включила музику. Заграла швидка ритмічна музика. Лілі завжди любила одягатися під музику, тільки для Даніеля це було справжнім пеклом.
Лілі рилась в шафі в пошуках відповідного одягу. Метою стали чорні обтягуючі джинси і біла блузка. Лілі взяла нижню білизну і знову зайшла в ванну. Вийшовши з ванни блондинка почала розчісувати і сушити мокре волосся. Міллер голодним поглядом оглядав струнке тіло, але торкатися до нього не можна, Даніель це зрозумів відразу.
Висушивши волосся, блондинка перейшла до легкого макіяжу, не поспішаючи з іншими частинами гардеробу. В кімнаті стало дуже жарко, чи Даніелю просто здалося? Брюнет не поспішаючи розстебнув всі гудзики білої сорочки, оголюючи торс. Лілі вивчила його тіло очима, двічі зґвалтувала в думках, але виду не подала. Міллер посміхнувся. Ця гра починає йому подобатися. Брюнет повністю зняв з себе сорочку і відкинув її кудись в сторону. Лілі тим часом краєм ока спостерігала за своїм занадто нахабним хлопцем і одягала джинси. Коли ширінька була застебнута, блондинка вимкнула музику. Тут у двері постукали, і з острахом в кімнату заглянула покоївка. Вона застигла на місці. Двоє по пояс роздягнених молодих людей спопеляли один одного поглядом, хоч і скоса.
-Пробачте, я повинна прибрати у вашій кімнаті.
-Потім це зробиш, ми зайняті,- Міллер хмикнув.
-Ой, та, звичайно, приступайте,- Лілі променисто посміхнулась і натягнула на себе блузку, потім швидко вийшла з кімнати. Даніель фиркнув і надів чисту чорну сорочку, а потім теж покинув кімнату. По грі долі, обидва пішли в бар. Бредбері там зустріла задоволеного шатена, на щастя повністю одягненого, а Даніель пішов за крайню частину барної стійки.
-Ну як план помсти? - Кріс поплескав подругу по плечі.
-Чорт, він що треба. Стійко витримав все, та ще й контратакував.
-Ага. Мій прикол теж нічого такого не зробив, зате я освіжився,- Браун широко посміхнувся. Погляд Кріса ковзнув до місця знаходження Міллера.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дивний у тебе імунітет на мене.
RomanceЛілі 15 років, Даніелю 17. Міллер дуже популярний в школі, та й взагалі проти нього важко встояти. Тільки блондинка змогла протистояти природній чарівності і привабливості сім'ї Міллер, і Даніелю стає дуже цікавий секрет такого імунітету на себе у п...