53

595 25 6
                                    

  Розбудив їх телефонний дзвінок. Даніель знехотя відкрив очі і відповів на виклик.
-Так.
-"Доброго ранку, братику."
-Алекс ?? - Даніель підскочив з ліжка.
-"Так це я. Ви хитрі, звалили вчора з весілля, а нам з Мері довелося віддуватися одним. Ну як квартирка? Гарна?"
-А ти звідки про неї знаєш?
-"Даніель, як ти думаєш, хто за неї платив? Гроші знімали з мого рахунку, а не з твого. Паролі-то у нас однакові. Твій агент переплутав наші рахунки. Мабуть, він сказав в банку тільки прізвище та пароль, так що працівники не спромоглися запитати і ім'я."
Даніель глибоко вдихнув і знову впав на ліжко.
-"Ну не переживай. Зате я тепер знаю, де ти живеш", - Алекс тихо засміявся. Десь вдалині почувся незадоволений голос Мері.
-"Мені пора. Вдалого вам медового місяця!" - Алекс поклав трубку, так і не дочекавшись відповіді. Молодший Міллер кинув телефон на підлогу і уткнувся носом в блондинисте волосся.
-Алекс як завжди всюди залізе. З агентом я ще розберуся.
-Напевно, у нього гарний настрій, - Лілі сонно посміхнулась і подивився на своє кільце. Даніель посміхнувся і поцілував Лілі в щоку.
-Вчора ти була тільки моєю дівчиною, а сьогодні вже прокинулась моєю дружиною.
-Так пішов ти під три чорти, Міллер ! - Лілі фиркнула і спробувала вилізти з теплих обіймів. Даніель тихо засміявся.
-А твій імунітет так і не ослаб. Що рік тому, що зараз.
-Я можу дати тобі відсіч завжди.
-Я помітив, - брюнет міцніше притиснув своє сонечко до себе. Лілі спокійно посміхнулась і прикрила очі. Рік тому вони з Даніелем вперше зустрілися, вперше поцілувалися, і вперше майже побилися. Хто ж знав, що все закінчиться саме так? Так ніхто. Якби рік тому Бредбері сказали, що вона вийде заміж за Даніеля Міллера, дівчина б тільки посміялась над цією людиною, а зараз все зовсім не так. Так, вони ще молоді, але у них є все: робота, будинок, сім'я, гроші для хорошого життя, а головне, вони є одне в одного. Що ще треба для щастя? Звичайно, більше нічого.
*Кінець*  

---------------------------

 Это конец, я пишу новый и он называется *После*

мне будет приятно если он вам тоже понравится

люблю вас ваша фантазерка!!!

🎉 You've finished reading Дивний у тебе імунітет на мене. 🎉
Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now