*13*

532 39 2
                                    


  Все сімейство Міллерів прокинулося лише ближче до обіду. Так-так, Алекс і Даніель в один голос заявили, що Лілі і Мері тепер члени їх сім'ї.
Бредбері довго крутилась, поки не врізалась в теплі груди. Розплющивши очі, дівчина кілька хвилин обробляла інформацію, а коли зрозуміла, хотіла вже накричати на Міллера, але згадала вчорашній день, тому, притиснулась до свого хлопця міцніше.
Алекс ж після пробудження відразу сів за ноутбук, згадавши про важливі справи фірми. Ще він пообіцяв якось покарати себе, за те, що дав волю емоціям і почав матюкатися при дітях. Мері відразу спустилась на кухню готувати сніданок, заодно і обід. І тільки Даніель з Лілі вважали за краще ще полежати в ліжку. Міллер гладив своє сонечко по м'якиму волоссю. У сусідній кімнаті Алекс розчулено дивився на екран ноутбука, не дарма він встановив в кімнаті Лілі камеру. Тільки повідомлення про звіт змогло відірвати чоловіка від спостереження за закоханими і повернути його в справи фірми. На вулиці було дуже свіжо, і теплий вітер проникав в кімнату через відкрите вікно. Даніель зовсім не хотів відриватися від такої приємної справи, як лежати разом з цим сонечком, але був змушений відірватися від цього заняття, так як задзвонив телефон. Міллер неохоче підняв трубку і приклав її до вуха.
-Так ? Ні, я не хочу зніматися в вашому журналі. Мене не цікавить, яка це тема, і для яких це цілей. Я не модель, так що я відмовляюся. Гроші мене теж не цікавлять.
Лілі уважно слухала розмову Міллера. Їй подобається посмішка Даніеля, а зараз він виглядає якимось злим.
-Ще раз кажу - ні. Якщо щось не влаштовує, зв'яжіться з Алексом Міллером,- після цих слів брюнет кинув трубку. Він поцілував блондинку в щоку, і з полегшенням посміхнувся.
-Хто це був ? - Ліа дивилась на хлопця з цікавістю.
-Директор якогось журналу. Пропонував знятися для обкладинки ну і взагалі, для самого журналу. Типу цей випуск присвячений мені, як найуспішнішому і найпоказнішому хлопцю з еліти.
-Пф, де у тебе успішність ?- Бредбері звузила очі в усмішці.-Тобто, що ти талановитий в усьому - це так. Але ти ще вчишся.
Міллер посміхнувся.
-Мені належать десятки магазинів. А ще я відкрив секцію з танців для дітей людей робітничого класу. Мила, щелепу підбери, це непристойно,- голос Міллера звучав знущально. Лілі не витримала і почала бити брюнета подушкою.
-Куди Міллерам стільки грошей ? Ви їх що, на засолювання відправляєте ?
-Ні. Ми головні спонсори дитячих будинків і притулків,- Даніель знизав плечима.- Так що гроші йдуть на корисну справу.
-А тобі навіщо магазини ?
-Алекс сказав, для тренування в управлінні. Хоча я рідко стежу за справами. Зазвичай це роблять мої довірені особи.
Лілі хотіла запитати щось ще, але двері знову відчинилися, і в кімнаті знову з'явився Алекс. Він вже хотів щось сказати, але Даніель його перебив.
-Ні, Алекс, нічого нам не треба.
-Даніель, непристойно читати думки старшого брата. Ну, раз не треба, то не треба. Мені дзвонили з журналу, вони пропонують тобі знятися для нього.
-Я їм вже сказав, що відмовляюся. Мене це не цікавить.
Лілі дивилась на братів, слухаючи їхню розмову, але коли це стало нудно, блондинка взяла чисті речі і змилась в ванну. Даніель косо подивився на брата.
-Не буду я там зніматися.
-Ну, Даніель. Це ж благодійність. Невже ти хочеш показати себе з гіршого боку ?
-Ми і так віддаємо багато грошей на благодійність, обійдуться і без фото.
-Завжди ти так. Став би ще популярнішим,- Алекс посміхнувся і вийшов з кімнати, відразу після нього, в кімнаті з'явилась Лілі.
-А я була б не проти подивитися на тебе перед камерою,- Бредбері з розбігу застрибнула на ліжко, мало не придавивши Міллера.
-Це не цікаво,- Даніель обійняв дівчину за талію і пригорнув до себе.
-Я ніколи не бачила фотостудій.
-Ну, раз ти так хочеш, то...- двері знову з гучним ударом об стіну відкрилася, і в кімнату влетів Алекс.
-Дуже добре, брате ! Тоді швидше їдьте в студію, я вже про все домовився.
-Алекс !
-Все-все, я не маю часу !- задоволений Міллер старший швидко вибіг з кімнати. Лілі тихо засміялась, а брюнет покривав брата всім своїм словниковим запасом, подумки, звичайно ж. Даніель поцілував своє чудо в губи і, нарешті, пішов до себе в кімнату. Брюнет дістав із шафи своє улюблене поєднання одягу з чорної сорочки і не менш чорних джинс. Тільки тепер він додав ремінь з безліччю ланцюжків різного розміру, а сорочку застібати до кінця не став. Лілі ж обрала чорні джинси, білу майку і джинсову сорочку.
-Ідіот, застебнись,- дівчина косо дивилась на розстебнуті перші два гудзики сорочки Міллера. Даніель посміхнувся.
-А що?
-Пялитись будуть.
-Вважай, що це для тебе,- брюнет обійняв Лілі за талію і пішов разом з нею на вихід. Внизу вже сидів Алекс з чашкою кави. Він окинув поглядом брата і насупився. Поставивши чашку на столик, Міллер старший підійшов до свого молодшого брата.
-Даніель, хто ось так ходить ? Не соромно ?
-Ось, ось ! І я про те ж !
Алекс розтріпав волосся брата і дістав з якогось ящика маленьку коробочку.
-Ти для чого собі пірсинг робив, щоб забути про нього ?- Даніель взяв цю коробочку і через хвилину в його правому вусі вже блищав маленький чорний пірсинг. Алекс задоволено посміхнувся.
-Ось тепер, що треба.
-Вічно тобі щось не подобається.
-Не можу дозволити, щоб мій брат ходив, ганьбився. І випрям спину !
У Бредбері засмикалось око. Вона косо подивилась на старшого брюнета. Алекс мило посміхнувся і ласкавим стусаном вигнав їх з дому. Сонце відразу засліпило очі. Орієнтуватися перший час було складно, але згодом вони звикли. Звідкись відразу почулися захоплені вигуки, але пара швидко підійшла до машини Даніеля і сіли на свої місця. Міллер завів мотор, і автомобіль рушив з місця...

-------

Вам, подобається? Більше активу та голосів. Будуть коментарі та голоси будуть частини!!!  


Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now