*49*

350 20 0
                                    

-Лілі Бредбері, чи згідна ти взяти в чоловіки Даніеля Міллера і жити з ним в горі і в радості, поки смерть не розлучить вас?
-Згідна.
-Тоді, оголошую вас чоловіком і дружиною. Обміняйтеся кільцями і можете поцілуватися.
До молодятам підбігли дві маленькі красиві дівчинки в білих сукнях з підносами. На обох підносах було по дві обручки. Вони обмінялися обручками і з чистою совістю Міллери змогли поцілувати своїх неречених. Почулися оплески, свисти, радісні крики і відчайдушний плач Кейт. Тільки на останній ніхто уваги не звертав. Коли молодята, нарешті, відірвалися одне від одного, до них стали підходити гості. Девід поклав одну руку на плече своєї дочки, а іншу на плече Даніеля.
-Ну, вітаю, тобі дісталась найкраща дівчина, Даніель. Тільки прізвище Лілі залишить наше.
-Татуу, я зроблю подвійне прізвище.
-Правильно, не втрачай свого коріння, але і не забувай, що тепер ти Міллер.
-Добре,- блондинка широко посміхнулась. Девід, задоволений відповіддю, повернувся до своєї дружини. Джоді витирала сльози радості і щасливими очима дивилася на дочку.
-Моя дівчинка так виросла. Але ж, здається, що я зовсім недавно годувала її грудьми і замінювала підгузники...
-Мам, ну не ганьби ти мене на весіллі,- Бредбері залилась фарбою. Поруч почулися смішки.
-Бро...
-Кріс! Заткнись!
-Добре, добре.
-Вітаю, Міллер. Або, правильніше тепер буде сказати - Міллери? - поруч з ними стояли Нік з Еммою. Даніель посміхнувся.
-Другий варіант буде правильнішим. А тепер, пора їхати в клуб. Адже там вже все готово. Алекс?
-Так, вже їдемо. Джим, накажи охороні розігнати пресу. Думаю, вони і так досить бачили.
-Так, містер Міллер,- чоловік щось сказав по рації. З вулиці стали доноситися незадоволені вигуки, іноді навіть постріли.
-Це всього лише постріли в повітря. Так легше розігнати натовп,- Даніель знизав плечима і взяв Лілі за руку. Через деякий час Джим дав сигнал, що дорога вільна і можна спокійно їхати. Всі гості, і молодята вийшли на вулицю і сіли по машинах. Новоспечена сім'я Міллерів сіли в великий лімузин, який теж замовив Алекс.
-Алекс, а ми хіба не могли доїхати на простий машині?
-Такі традиції, я не хочу від них відступати. До речі, нас знімає найнятий мною фотограф, він перевірений, так що фото не підуть в пресу.
-Це добре, повинні бути спогади.
-Алекс, а мої батьки, коли приїхали?
-Ще вчора, але я попросив їх з'явитися перед тобою тільки сьогодні. Джоді завалила мене питаннями з приводу твого перебування у нас і намірів Даніеля, а так само щодо твого майбутнього. Зазвичай, глава сім'ї - це чоловік. Але у вас, схоже, всім заправляє Джоді.
-Так, у нас ніхто не сміє мамі слово проти сказати,- блондинка тихо засміялась.
-Мері, а де твої батьки?
-Вони не змогли приїхати. Вони дуже старалися, але все псувало їм плани. Погода, проблеми, справи, народження племінниці. Загалом, вони як-небудь іншим разом відвідають нас.
-Ех, прикро, що твої батьки не побачать весілля.
-Лілі, ми приїхали.
-А, так. Тоді вперед! - Бредбері відкрила двері і вийшла з лімузину. Той клуб, що вони недавно дивилися, зараз повністю змінився. На парковці стояло безліч дорогих машин, з самого клубу лунала гучна музика. Решта теж вийшли з машини. Алекс обійняв Мері за талію і посміхнувся.
-Ну що, гуляти?
-Так. А...
-Пити можна. Сьогодні я вам дозволяю.
-Ось чудово! - Лілі рвонула вперед і відкрила двері. У клубі було вже багато народу і всі чекали появи винуватців торжества. Алекс пройшов в клуб перший і встав на середину танцполу.
-Прошу хвилинку уваги. Сьогодні для нас дуже радісний і знаменний день, так що я хочу, щоб всі отримали від цього свята задоволення. У нас є правило - ніяких правил. Відпочивайте.
Знову заграла гучна музика, люди розійшлися хто куди. Хто до столу, хто танцювати, хтось пішов до бару.
Лілі задоволено оглядала обстановку. Тут були всі дорогі для дівчини люди: улюблені батьки, нова сім'я, друзі, приятелі. Поведінка Кейт дуже повеселила блондинку. Загалом, життя вдалося. Ззаду Лілі відчула теплі обійми.
-Ну що, все виявилося не таким страшним, як ти думала?
-Так, мені весело і я щаслива,- Бредбері подивилась на свою руку з кільцем.
-Це добре, адже попереду у нас шлюбна ніч,- Даніель посміхнувся і потягнув Лілі в центр залу. Там незадоволену дівчину розштовхав Браун, змусивши її танцювати. Загалом, початок весілля вдався, а про закінчення і наслідки думати рано.

Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now