-Що? Ти пропонуєш Крісу пожити з нами? - Лілі здивовано дивилась на Міллера.
-Під роздачу може потрапити і він. Чи ти хочеш його смерті?
-Ні! Що за дурниці ти говориш! Кріс, швидко їдемо додому, збирати твої речі!
-А? Що? А мене взагалі питати будуть !? Я нікуди не поїду без Рекса !
-Арчі буде цікавий новий друг, - Міллер посміхнувся. Блондинка почала косо дивитися на свого хлопця.
-Ти щось сьогодні добрий. Ти не п'яний, часом ? А може, накурився?
-Лілі, ти ж знаєш, я не курю. А якщо я щось не зроблю, цей ідіот помре, а ти будеш цьому зовсім не рада.
Лілі насупилась.
-В результаті, всі роздуми і логічні ланцюжки ведуть до мене.
-Вгадала, - Даніель знову дістав свій телефон. Після кількох гудків почулась відповідь.
-Алекс, це я. З нами буде жити ще один. На нього вже був замах, сумніваюся, що побиттям все закінчиться. Він найкращий друг Лілі, так що теж в зоні ризику. Так, добре. Ми зараз поїдемо додому. Зробиш липову відмазку від школи? Відмінно, ми їдемо, - брюнет прибрав телефон.
-А тепер поїхали додому до Брауна, - Міллер міцно стиснув руку блондинки і повів за собою. Кріс пішов за ним. Помирати зовсім не хотілося.
****
У великому особняку в елітному районі Лондона не знаходив собі місця шатен років сімнадцяти. Він ходив з боку в бік, поглядаючи на чоловіка.
-Ти збираєшся хоч що-небудь робити?
-Я бізнесмен, а не мать Тереза. Одного найманця зловили, потрібно спланувати щось нове.
-Пристрель ти її і не парся! Вона принизила мою дівчину! - шатен підійшов до дівчини, яка сиділа в кріслі і пила коктейль.
-Це ж була та блондинка ?
-Так!
-Брат, ти ж чув! Не можна це так залишати.
-Заткнися. Я зроблю, що зможу, - чоловік видихнув, -Мені потрібна інформація про вашу блондинку. З ким спілкується, де живе, а не просто як вона виглядає і де вчиться.
-Її звати Лілі Бредбері. Де живе, не знаю, за місцем прописки давно не з'являлась.
-Угу. Спілкується вона з якимось Крісом. Ми намагалися підкупити старшокласників, але вони були всі побиті,- дівчина приклала долоню до чола.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дивний у тебе імунітет на мене.
RomanceЛілі 15 років, Даніелю 17. Міллер дуже популярний в школі, та й взагалі проти нього важко встояти. Тільки блондинка змогла протистояти природній чарівності і привабливості сім'ї Міллер, і Даніелю стає дуже цікавий секрет такого імунітету на себе у п...