Даніель прокинувся сьогодні дуже дивно. Не від переміщення Лілі по ліжку, не від ноги на животі, не від відчуття важкості на тілі, а від почуття, що на ліжку вони з Лілі не одні. Міллер відкрив очі, але його погляду постало не блондинисте волосся, а таке ж чорне, як і його власне. Чорні очі вивчаючим поглядом оглядали Даніеля і Лілі. Даніель різко почервонів і сів на ліжку.
-Алекс ! - молодший Міллер перевів погляд на Бредбері, та спокійно спала. Брюнет знову втупився на брата. Алекс посміхнувся.
-Як ти взагалі сюди зайшов?
-Через двері.
-Я ж закрив їх !
-У мене є ключ, - Алекс спокійно покрутив ключ на пальці.
-Ти не забув, який сьогодні день?
-Який? - Даніель сонно потер очі.
-Сьогодні Різдво!* Як ти міг забути?
-Різдво ? - блондиниста голова вилізла з-під ковдри. Лілі підвелась і подивилась на Алекса.
-Саме, Різдво! Сьогодні ввечері тут буде вечірка з цього приводу. І до речі, я приготував вам подарунки, - старший Міллер посміхнувся і поклав на ліжко дві коробки. На одній був напис «Лілі», а на іншій «Даніель». Першою свій подарунок відкрила Лілі. Вона мало не розплилась по ліжку калюжкою.
-Не може бути! Це той самий телефон ?! Та він ж коштує стільки грошей! - Лілі не вірячи подивилась на Алекса. Брюнет засміявся.
-Для сім'ї нічого не шкода. Даніель, тепер ти відкрий свій подарунок.
-Знову ти мені подаруєш светр або ігрову приставку, - молодший Міллер відкрив коробку. У ній лежали ключі від машини і всі документи. Даніель косо подивився на брата.
-Розумієш, мій водій розбив твою машину, і я вирішив купити тобі нову.
-Що ?! Мою машину !?
-Ой, бачу, вам сподобалися подарунки. Тоді я побіг! - Алекс швидко зліз з ліжка і кулею вийшов з кімнати. Навколо Даніеля витала чорна аура.
-Ти подивишся, що за машина ?
-DiMora Natalia SLS 2**,- Даніель дістав фото машини.
-Вау, та це ж найкрутіша і дорога машина! Ти подивися, Алекс тобі поставив кращу систему захисту на неї і потужні колонки, - Лілі з захопленням дивився на машину. Міллер теж довго міркував, чи краща ця машина за його стару, але під натиском дівчини здався.
-Добре, ідемо. Треба б зібратися.
-Даніель, а сходимо сьогодні знову на територію середнього класу? Я хвилююся за ту дівчину, раптом там знову до когось пристають. Адже до вечірки ще повно часу.
-Гаразд.
Лілі посміхнулась і підійшла до шафи, але не встигла вона її відкрити, як її тут же кинули на ліжко.
-Ну, Міллер, не зараз.
-Нічого не знаю!
Тут в двері не те, що постукали, просто ломитися почали. Двері не витримали і з гуркотом відчинилися.
-З Різдвом! Дивіться, що мені Алекс подарував! - Кріс влетів в їхню кімнату при повному параді, тобто в трусах. Мабуть він був такий щасливий, що забув про решту одягу. Браун застиг в парі кроків від ліжка і косо подивився на друзів.
-Давайте ви ось ЦЕ потім без мене зробите,- Кріс застрибнув на ліжко. Лілі швидко вирвалась з обіймів Даніеля і втупилась на друга...-Мені ігрову приставку подарували. Остання модель, коштує скажені гроші.
-Нічого. Мені взагалі телефон, а Даніелю машину, - Лілі задоволена, що її не згвалтували, встала з ліжка і почала одягатися.
-Дідько. До речі, чули про вечірку?
-Так, вона в п'ятій, здається, починається, - Міллер теж піднявся з ліжка і почав одягатися.
-Тоді прогуляємося?
-Можна.
-Жодних прогулянок! - в кімнату влетів Алекс і буквально вбив Даніеля в стіну.
-Я зустрів тут людей, які хочуть укласти з нашою фірмою контракт. Це принесе чималі гроші, так як вони представники американської компанії. Ти йдеш зі мною на переговори, Лілі і Кріс сидять за сусіднім столиком і спостерігають, щоб ти не накоїв дурості, так як разом з цими людьми буде присутня їх дочка.
Молодший Міллер швидко переварив інформацію і насупився.
-Даніель, що це на тобі одягнуто? Швидко знімай і одягнися пристойно! - Алекс стягнув з молодшого брата джинси і футболку, і кинув строгі брюки з чорною сорочкою.
-Швидко одягайся. Чекаю тебе через п'ять хвилин, - Алекс вийшов з кімнати і зачинив двері. Молодший Міллер зітхнув, але швидко переодягнувся, а Лілі привела волосся хлопця в порядок. Кріс довго ходив колами навколо брюнета, а потім різко смикнув за волосся. Даніель зашипів.
-Ти що твориш?
-Ти в курнику спав? - Браун повертів перед обличчям брюнета білим пір'ячком.
-А, ну, спасибі, - Даніель поклав в кишеню телефон і поцілував Лілі в губи.
-Я постараюся швидше звільнитися від цих компаньйонів.
-Окей, чекаємо тебе! - Бредбері широко посміхнулась. Даніель вийшов з кімнати. За рогом його вже чекав Алекс. Брати швидко пройшли в кафе, за дальнім столиком сиділи жінка з чоловіком і молодою дівчиною. Молодший Міллер оглянув дівчину з якоюсь огидою. Тонна макіяжу, блондинка, явно фарбована, рожева кофточка і рожева міні спідниця. Побачивши симпатичного брюнета, дівчина відразу мило посміхнулась. Батьки схвально кивнули вибору дочки.
-Містер Міллер, прошу, сідайте. Ми бачимо, що ви з молодшим директором фірми? - жінка показушно посміхнулася.
-Так. Це мій молодший брат - Даніель Міллер.
Даніель сів поруч з братом.
-Так про що ви хотіли поговорити?
-Справи вашої компанії просто прекрасні. Ми б хотіли, щоб ви спонсорували американський проект, і звичайно, прибуток з нього буде великий, - чоловік хитро звузив очі. Даніель хмикнув.
-В чому ж полягає цей проект?
-Реаліті шоу.
-Відразу ні...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дивний у тебе імунітет на мене.
RomanceЛілі 15 років, Даніелю 17. Міллер дуже популярний в школі, та й взагалі проти нього важко встояти. Тільки блондинка змогла протистояти природній чарівності і привабливості сім'ї Міллер, і Даніелю стає дуже цікавий секрет такого імунітету на себе у п...