Бредбері в кімнаті повільно одягала теплі речі. Адже вона так жодного разу і не покаталась на сноуборді. Спочатку футболка, потім теплі джинси, потім светр, під кінець куртка. Двері в кімнату різко відчинилися, і на порозі з'явився роздратований Міллер.
-Залишила мене одного на розтерзання Алексу.
-Нуу, Даніель, не гнівайся. Пішли краще покатаємося?
-Гаразд. Потрібно пар випустити, - брюнет швидко одягнувся і вийшов разом з блондинкою на вулицю. Сьогодні була хороша погода. Не холодно і не тепло, середньостатистична зимова погода. Підійшовши до схилу, обидва прикинули всі купи і вибоїни. Справитися з сноубордом було не важко, так що хвилин через п'ять, вони мчали з гори.
-Зможеш обігнати? - Міллер посміхнувся і додав швидкості, підрізаючи блондинку. Лілі ледве ухилилась і посміхнулась.
-Чекаю тебе внизу, коханий, - дівчина теж різко додала швидкості і обігнала брюнета. Даніель не хотів поступатися першим місцем, так що, використавши купину як міні трамплін, підстрибнув угору і на льоту обігнав Лілі, приземляючись внизу схилу. Бредбері не витрималась на ногах від подиву, і тому налетіла на свого хлопця. Обличчя Даніеля засипало снігом, і брюнет став фиркати як кошеня. Лілі засміялась і прибрала надокучливий сніг з обличчя хлопця. Міллер був незадоволений, але теплі губи на холодних від снігу губах швидко розтопили його серце. Дівчина м'яко поцілував коханого в губи, а потім в ніс.
-Вставай, простинеш, - Бредбері відштовхнулась і встала. Даніель пішов за нею, і вони почали відстібати сноуборд. Десь недалеко почувся гучний голос. Багато людей побігло до цього шуму. Вони теж не залишилися осторонь. Це був Річард Харингтон. Він щось голосно оголошував.
-Друзі мої ! Зараз тут пройде конкурс на спритність, силу і витривалість. Двом хлопцям або чоловікам доведеться швидко з'їхати на сноуборді з гори, проповзти під колючим дротом п'ятдесят метрів, піднятися по канату на стіну, за допомогою сальто, так-так, тільки сальто, перестрибнути яму і першим добігти до фінішної прямої.* Це вимагає чудової фізичної підготовки, і, звичайно ж, велику силу юності! Потрібні представники з багатих і впливових сімей, так як парі буде на гроші. Раз тут всі люди пов'язані з бізнесом, значить, потрібно щоб і приз був спокусливим.
Звідкись з боку почувся глузливий голос.
-А що, тут є і нижчі стани?
-Тут присутні люди з середнім достатком, тільки вони відпочивають в інших місцях, але тут вони теж гуляють, - Річард перевів погляд на незадоволених відпочиваючих.
-Ну, так що, хто хоче спробувати? Містер Міллер, може ви ? - Річард подивився на Алекса. Старший Міллер спокійно посміхнувся.
-Прошу вибачення, але я не в змозі цього зробити, роки вже не ті. Не скажу, що я настільки старий, але сидяча робота дає свої мінуси.
-Розумію. Але кого ж нам запросити!
-Я згоден! - вперед вийшов рудий хлопець з хижою усмішкою.
-Я - Ісак Стівенсон. Мій батько власник ряду фірм з виготовлення парфумів.
-Так-так, пане Стівенсон. Ви прийняті як один з учасників. Потрібен ще один доброволець.
-Хм. Я, звичайно, не можу взяти участь, але мій молодший брат в хорошій фізичній формі, - Алекс посміхнувся і подивився на незадоволеного Даніеля.
-Точно! Відмінна ідея, містер Міллер ! - Річард за руку виволік Даніеля з натовпу. Алекс підійшов до брата і нагнувся до його вуха.
-Ти повинен виграти. Стівенсон один з наших конкурентів. Про приз я домовлюся. Це будуть не гроші, а наші акції. Так що не програй.
-Хм. Я не Міллер, якщо програю.
-От і відмінно. Не дарма тебе всі сімнадцять років змушую тренуватися.
-Суперники, прошу зайняти свої місця біля старту. Отже, приготувалися, почали!-Стоп! Я проти цього змагання! - вперед вийшов високий чоловік з довгим рудим волоссям.
-Батьку? - Ісак піднявся з позиції низького старту і подивився на батька.
-Ми не братимемо участь у цих іграх. Містер Міллер поставив дуже високу нагороду.
-А ви вже заздалегідь знали, що програєте, чи не так, пане Стівенсон ?
-Містер Міллер, ставити на кін акції моїх компаній я не можу, так що будьте так ласкаві, не варто язувати.
-Ну що ви, я шанована людина. Ці дитячі забави зовсім не мій профіль, - очі Алекса заблищали, а на губах заграла єхидна посмішка.
-Пф, як нерозумно, - Даніель піднявся зі снігу і обтрусив джинси.
-Містер Міллер, я не сумніваюся в впевненості і силі вашого брата, але й мій син не із слабких, все ж від цього конкурсу я відмовляюся.
-Пане Стівенсон, чи розумієте ви, що цим, ви показали своє боягузтво і зганьбили ваше прізвище?
-Містер Міллер, не бийте по хворому місці. На кону було занадто багато. Свою репутацію я ще зароблю. Ісак, ідемо.
-Так, батьку, - батько з сином досить швидко віддалилися. Алекс посміхнувся.
-Слабка людина. Репутацію заробить ? Вже неможливо. Всі прекрасно запам'ятали його витівку.
-Містер Міллер, у вас як завжди ідеальна репутація.
-Спасибі, містер Стоун.
-Стоун ? А Нік теж тут ? - Лілі підбігла до чоловіків. Стоун старший посміхнувся.
-Ні. Нік з Еммою поїхали в теплі країни. Вони вважали за краще сонце.
-В їх манері,- Лілі широко посміхнулась і штовхнула Даніеля в сніг. Міллер невдоволено фиркнув.
-Лілі, що ти робиш?
-Нічого, - блондинка накинулась на хлопця, але він вчасно ухилився, так що симпатична мордочка дівчина опинилась в снігу. З боку почувся дикий ржач.
-Дура !
-Кріс, рот ! - Лілі прибирала сніг з обличчя, а потім кинула пару сніжок в занадто задоволених життям Міллера і Брауна. Якщо брюнет ухилився, то шатен познайомив своє обличчя з прохолодним снігом. Почувся сміх Лілі. Кріс швидко позбувся снігу.
-Ідіотка. До речі, я бачив тут недалеко ще один майданчик. Тільки він якось гірше зроблений, ніж цей.
-Хм. Швидше за все, це майданчик для середнього класу. Там відпочивають люди з середнім заробітком. Зрозуміло, і відпочинок у них вийшов гіршим, але дешевшим.
-Даніель, а нам туди можна? - Лілі подивилась на свого хлопця.
-Можна, можливо. Це їм заборонено заходити на цю територію.
-Може, сходимо туди? - Кріс втупився на друзів.
-Що ти там забув? - Міллер косо подивився на хлопця.
-Там місця красиві, а ще поруч озеро.
-Даніеель, ну пішли, сходимо? - дівчина благально, подивилась на брюнета. Ну як такому відмовити? Ось і Даніель здався...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дивний у тебе імунітет на мене.
RomanceЛілі 15 років, Даніелю 17. Міллер дуже популярний в школі, та й взагалі проти нього важко встояти. Тільки блондинка змогла протистояти природній чарівності і привабливості сім'ї Міллер, і Даніелю стає дуже цікавий секрет такого імунітету на себе у п...