*19*

481 27 0
                                    


А вранці в будинок Міллерів прийшов веселий зайчик, під прекрасним іменем - похмілля. Добре було тільки Мері, вона була єдина твереза в цьому будинку. Сміт ледве розбудила Алекса, на що отримала лише стогін.
-Сонечко, дай ще поспати.
-Ніяких спати. Тобі на роботу пора, а Даніелю і Лілі в школу,- Мері продовжувала штовхати коханого в бік, але той спритно перехопив її руки і повалив на ліжко, нависнувши зверху. Міллер повільно припав до її губ. Мері розслабилась і відкрила рот. Алекс почав знову вивчати вже добре освоєну територію. Вони були разом вже як чотири роки. Даніель спочатку обурювався, але Алекс купив йому машину, і всі невдоволення молодшого стихли. І ось тепер блондинка, переборовши своє бажання, намагається відірватися від таких рідних губ.
-Алекс, не зараз. Тобі на роботу треба ! - Мері різко перекинулась, та так, що Алекс не втримався і впав на підлогу.
-Ну, раз ти встав, то йди в душ,- Сміт посміхнулась. -А я піду, приготую сніданок і «ліки» від вашого похмілля.
-Вічно ти так,- Міллер піднявся з підлоги і пішов в душ. Коли він побачив там себе в дзеркалі, чоловік спочатку злякався, але швидко зрозумівши, що до чого, почав вмиватися.


Пробудження Лілі і Даніеля було теж не з приємних. Голова боліла, вставати зовсім не хотілося. Зараз Лілі була дуже вдячна любові Даніеля до чорного, так як набридливе сонце не світило в втомлені очі.
-Доброго ранку, Даніель.
-Смішно пожартувала,- брюнет перекинувся на бік, але тут же повторив долю брата, тобто впав з ліжка. Бредбері підняла голову і подивилась на свого хлопця.
-Ти що там, гроші знайшов ?- Лілі ледве стримувала сміх.
-Та йди ти,- Даніель піднявся з підлоги. Вигляд у обох був пом'ятий, волосся скуйовджене, обличчя опухле і очі червоні.
-Жах, на кого ми схожі ?- Бредбері сповзла з ліжка і підійшла до брюнета.
-На двох алкоголіків після тижневої п'янки,- брюнет взяв два рушники і потягнув дівчину за руку в душ. Ванна в кімнаті Даніеля теж була зроблена в темних тонах.
-Ее ні. Не так швидко,- сказала Лілі вирвавшись. Вона пішла в свою кімнату і в свій же душ.Відрегулювавши воду, Лілі, нарешті, розслабилась. Головний біль відступав, втома проходила.
Після душу Лілі пішла у кімнату Даніеля. Вона застрибнула на його ліжко, чекаючи поки він вийде з душу.
-Сонечко, у нас школа.
-Не хочу туди йти.
-Треба...
Хвилин через двадцять від вчорашньої гулянки, не залишилося і сліду. Міллер знову був у своїй ролі самого бажаного і сексуального хлопця школи, а Лілі... Ну, вона просто була у нормальному стані. Лілі скривилась і застебнула сорочку Даніеля.
-Досить її розстібати.
-Ти прям як дружина,- Міллер посміхнувся.
-Привикай, ти зробив мені пропозицію, не забув ?- Бредбері посміхнулась.
-Добре, дружина, пішли вниз. Мері напевно вже приготувала сніданок.
Вони спустилися вниз. Алекс з задоволеним виглядом (І, до речі, в нормальному стані) пив каву.
Даніель з незворушним виглядом сів за стіл, Лілі теж сіла поруч. Мері розуміюче посміхнулась і поклала перед блондинкою таблетку з водою. Сміт сіла поруч з Лілі.
-Зараз подіє таблетка і все пройде.
-Вже пройшло. Спасибі,- Бредбері посміхнулась.
-Лілі, нам пора в школу.
Вони встали з-за столу і попрямували на вулицю. Швидко взявши сумки, вони пішли до парковки. Даніель підійшов до своєї машини.
-Сідай, запізнюємося вже,- Міллер сів за кермо, Лілі влаштувалась поруч на пасажирському сидінні. Машина виїхала з двору і рвонула у напрямку до школи. Мері розчулено дивилась на відїжджаючу парочку.
-Алекс, тобі теж пора на роботу.
-Вже ?- Алекс швидко допив каву і поцілував блондинку в губи.
-Спасибі, Мері. Я поїхав.
-Вдалого дня.
Через кілька хвилин з двору виїжджала вже друга машина. Мері вперше відчула себе люблячою дружиною і турботливою матір'ю. Вона майже виростила Даніеля, та й за Алексом постійно наглядає. А найголовніше те, що дівчині сподобалося це почуття, і вона з хорошим настроєм пішла приводити будинок в порядок.

Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now