*17*

495 27 8
                                    

  -Неа. Я все одно перемогла !- Лілі, весело сміючись, підняла друга з підлоги.
-Так не чесно ! Ти мені підніжку поставила. До речі, привіт, Міллер,- Кріс простягнув руку Даніелю, той потиснув її. -Гадаю, тепер ми одна компанія.
-Ще б !- Бредбері повисла на плечі друга.
-Лілі ! Злізь з мене ! Ти не пір'їнка !
-Ні, я пушинка.
-Ага, вагою в тонну !
Даніель тихо засміявся. Друзі виглядали дуже смішно, особливо Кріс. Бредбері відлипла від Брауна.
-Ну, чим займемось ?
-О, а пішли в басейн ?- Кріс задоволено подивився на подругу.
-Гаразд.
-Тоді відмінно, всі пішли в басейн !- Браун схопив Лілі за руку, а та в свою чергу прихопила Міллера. І ось так вони паровозиком пішли в сторону заднього двору, де знаходився басейн. У самому басейні було досить людей, але простір був просто величезним.
-Юхуу ! Я бомбочкою !- Браун стягнув з себе всі речі і кинувся в воду. Всюди розлетілися бризки води і крик облитих людей. Лілі засміялась, але в наступну секунду дівчина опинилась у воді, слава Богу, що вона вже встигла роздягнутися.
-Ти що ?! Я сама могла залізти !
-Та ти як корова народжуєш. Повільно і нудно.
-Ти кого коровою назвав !- друзі опинилися під водою. Почалася морська битва. Даніель все ще сидів на траві, сухий і одягнений.
-Даніель, давай спускайся !- блондинка намагалась втопити друга, але це якось погано виходило. Міллер посміхнувся і стягнув з себе сорочку. Почувся вереск дівчат, а потім крик, так як Браун і Бредбері облили їх водою.
-Давай швидше ! Тебе вже поглядом всі давно роздягли і по кілька разів згвалтували.
-Навіть ти ?- Даніель посміхнувся.
-Міллер, не зазнавайся ! Хотіла, давно б ще у тебе в кімнаті це зробила,- Лілі кинула в ржущого Кріса гумову качечку. Даніель зняв джинси і повільно заліз у воду.
-Перевіримо вдома, наскільки правдиві твої слова ?- Міллер обійняв дівчину зі спини.
-Ніі, я сказала «Якби хотіла»,- Бредбері посміхнулась. Тут на них накинувся Кріс і всі троє зникли під водою. Першим випірнув Даніель. Волосся в повному безладі прилипло до його обличчя і шиї. Дівчата уважно дивилися на хлопця, не відводячи погляд. Тільки перед ними різко сплив Кріс, зрозуміло, філейною частиною прямо перед їх обличчями. Лілі виплила слідом, весело сміючись.
-Весело ж. До речі, Кріс, як ти тут опинився ? Тут начебто вечірка для еліти,- Лілі подивилась на друга.
-А мені запрошення поштою прийшло. Не знаю хто, але я не проти повеселитися.
-Алекс !- Даніель і Лілі одночасно подивилися один на одного.
-Треба буде сказати йому спасибі,- блондинка знову повисла на другові.
-Немає за що, Лілі,- недалеко від басейну стояв Алекс. -Бачу, вам тут весело.
-Так ! Відмінна вечірка !
-Я вам тут випити приніс. Зазвичай я проти цього, але один раз можна,- Алекс поставив на траву піднос з трьома келихами. Всі вилізли з басейну і взяли кожен по келиху.
-Абсент ? Не за міцно ?- Даніель зробив перший ковток.
-Ти, як я бачу, вже звик до нього,- Алекс нахабно посміхнувся, ніби спіймав брата на гарячому. Але він отримав від Даніеля не менше нахабну посмішку.
-Ти сам в мене пляшку влив, коли мені сімнадцять виповнилося, так що я не спалився.
-Правда ? Не пам'ятаю.
-Ти був п'яний,- Міллер молодший знизав плечима.
-Ну, треба ж, сьогодні за кермом буде Мері, вона у мене не п'є.
-А ти пив ?
-Так, небагато. Марк наполягав.
Ззаду почулися ще голоси, і Алекс піднявся з трави.
-Мені пора, розважайтеся,- Міллер старший швидко пішов. Лілі відпила з келиха.
-А хороша штука !
-Обережно, дуже міцна,- Даніель погладив своє сонечко по голові.
-Да ладно, переживу,- Бредбері посміхнулась. Келих Кріса був вже наполовину порожній.
-Друг, ти не захоплюйся.
-Ей, ти не забула, як ми у мене на днюхєє...
-ЕЕ ! Не треба це згадувати !- Лілі залилась фарбою.
-Так що там було ?- Міллер посміхнувся.
-Лілі напилась і почала танцювати, прямо на підвіконні. На неї всі як на ідіотку дивились!
-Ну, спасибі, друже !
-Да ладно тобі, тут всі свої !- вони допили абсент і встали. Нашвидку витерши себе рушником, одягнулися і пішли в будинок. Знали б вони, що їх там чекає, залишилися б краще на вулиці в басейні.

Дивний у тебе імунітет на мене.Where stories live. Discover now