8. kapitola 1

69 4 0
                                    


Dotkla sa svojho brucha, zatiaľ bolo pevné zatiaľ bolo... Dlho tam stála a len sa ho dotýkala, aj keď tu stále bola tá možnosť, že sa nič nestane, že ten nechránený sex jej prejde, že nebude mať žiadne následky. Bezpochyby by to bolo horšie než to, čo sa stalo Flo, ak sa teda nemýli a Hux ju neodpratal z cesty z iných dôvodov. Aj to sa tu stávalo často a nebolo to vôbec ojedinelé riešenie.

No čo ak nie, čo ak zmizne ako Flo a Annie o nej zakážu hovoriť, čo ak je pravda to, čo sa hovorí, že tí vysokopostavení si držia tých na ktorých im záleží ďalej od všetkého a všetkých, aby nepôsobili bezbranne, aby nikto proti nim nevyužil ich slabosť... čo ak sú tie reči pravdivé a Flo preto nechcela, aby si Hux na ňu robil nárok, aby mohla byť slobodná, aby nežila v nejakom možno peknom väzení, no aj tak plnom obmedzení, aby on nerozhodoval o tom, s kým sa bude zhovárať alebo nie...

Nedovolí to, nechce tzv. ochrannú väzbu, či akoby sa to dalo nazvať, niežeby to veliteľa Rena, niekedy trápilo, dal jej jasne najavo, čo je preňho dôležité, jej sloboda a možnosť samostatne sa rozhodovať to očividne nie je, to mu nestojí ani len za zmienku.

Našťastie roztrhnutie obalu sa do záznamov neuvádza, dostane len test, ktorý si urobí sama, ak bude pozitívny tak nevie čo urobí, no každopádne aj tak povie, že bol negatívny, čo sa už do záznamov dáva, no nikto to nebude po nej kontrolovať.

Nateraz to však považovala za tú poslednú možnosť, len dúfala, že sa nič podobné nestane, že bude mať šťastie a vyviazne z toho bez ujmy.

Nebude žiť niekde ukrytá, len preto, aby náhodou neohrozovala vojenské operácie, aby náhodou nebola pákou určenou na vydieranie, prípadne padla do rúk Odboja, ktorý z nejakého dôvodu stále veril, že Ben Solo by sa mohol vrátiť k nim.

To bolo nemožné, nech bol predtým Kylo Ren kýmkoľvek tá osoba bola preč, definitívne preč.

Snívať však môžu to im nikto neberie no ona nebude prostriedkom na uskutočnenie podobných bláznivých snov.

Zhlboka sa nadýchla a pomaly vydýchla, možno to napokon nebude až také zlé, ako si myslí.

Ren ju za svoju rodinu nepovažuje, on rodinu ani len nechce, tú svoju predsa poprel toľkokrát, že... pochybovala, že sa chce k niekomu viazať týmto spôsobom.

Ochranná väzba je len pre milované osoby, ona je len... možno prechodná záležitosť, o ktorej si myslí, že by ...

To jediné ju ešte tak dokázalo upokojiť, no netrvalo to dlho, ozval sa jej komunikátor a vpredu bol zrazu dátum a čas, povedzme, že na diskrétnu schôdzku.

Zdalo sa, že muži nech sú akokoľvek nahnevaní na svoje mladé dôstojníčky, myslia stále len na to jedno.

Tu to však robiť nebude, nemá tu žiadne zaradenie a čoskoro ju zrejme aj tak niekde vysadia, čo by skutočne uvítala, keďže ešte nedozrela na to, aby mohla slúžiť na tejto lodi a jej pracovné zaradenie sa týkalo hlavne základne. Už sa takpovediac tešila na svoj tým, ktorý vyviazol z väzby a poslal jej srdečné pozdravy. Pre technikov bola práve teraz ich kráľovnou,doslova sa jej nemohli dočkať.

Klikla na krížik a zmazala ho úplne. Ani nie po troch minútach sa objavil znovu, opäťto neodbytné pípnutie.

Opäť stlačila krížik a pokračovala vo svojej ceste na mostík, bude sa musieť opýtať službukonajúceho dôstojníka, čo bude s ňou, keďže bojová loď bude pokračovať a ona tu teraz nemá žiadnu úlohu, aspoň nie žiadnu oficiálnu, mala v úmysle to urobiť čo najskôr.

Opäť stlačila krížik a pokračovala vo svojej ceste na mostík, bude sa musieť opýtať službukonajúceho dôstojníka, čo bude s ňou, keďže bojová loď bude pokračovať a ona tu teraz nemá žiadnu úlohu, aspoň nie žiadnu oficiálnu, mala v úmysle to urobiť čo najskôr.

Opäť stlačila krížik a pokračovala vo svojej ceste na mostík, bude sa musieť opýtať službukonajúceho dôstojníka, čo bude s ňou, keďže bojová loď bude pokračovať a ona tu teraz nemá žiadnu úlohu, aspoň nie žiadnu oficiálnu, mala v úmysle to urobiť čo najskôr.

Opäť sa objavil a tentoraz k nemu pribudla aj správa. Nezahrávaj sa so mnou, Lia. Vieš veľmi dobre, čoho som schopný.

Tentoraz aj vyhrážky...

Tresla po krížiku tak silno, až sa prístroj začal sám reštartovať.

poznámka: Lia nám kráča po tenkom ľade, uvidíme či Ren bude mať dosť trpezlivosti. :D

Dôstojníčka (nápad) dDonde viven las historias. Descúbrelo ahora