Dokončila svoju prácu týkajúcu sa komunikačných systémov, tú pre ktorú robila merania na mieste ich posledného boja. Podarilo sa jej to aj vďaka tomu, že bola v podstate uvoľnená z bežnej služby. A predpokladala, že po jej schválení a obhajobe jej to tak či tak prinesie možnosť skoršieho postupu.
Veliteľ bol naklonený tej možnosti, že by sa z nej mohla stať poručíčka a ani ona takpovediac nebola proti.
Práve teraz jej však problémy robili vysoké štádium tehotenstva a mierne znepokojenie spôsobené, Aimee, a snami o nej, ktoré boli čoraz živšie a silnejšie.
Ich misia svojím spôsobom úspešne pokračovala viacerými stretmi s Odbojom, no ani jeden neskončil tak, ako... svojím spôsobom sa odboj práve teraz vyhýbal priamej konfrontácii s nimi, z čoho Lia usúdila, že možno sa dopočuli o istých záležitostiach, ktoré...
No nemala to overené a ani poriadne nemala s kým hovoriť, generál a jej najlepšia kamarátka boli spolu stále mierne povedané ... nie veľmi ochotní jeden druhému vyhovieť, preto im nebolo dovolené sa stretávať a mala podozrenie, že jej partnerovi to tak vyhovuje, keďže sa obával, že by sa priveľmi vžívala do situácie svojej kamarátky.
Ona sama bola na teraz pre členov posádky niečo ako siedmy div galaxie, keďže začala pomaly chodievať opäť aj von, nebola už len v izbe, ktorú si svojím spôsobom napokon vybrala, keď bola prepustená z ošetrovne, ale aj sa začala opäť pohybovať medzi ostatnými.
Videli však samozrejme jej brucho a došlo im, že... Svojím spôsobom to pre ňu bolo ťažké, lebo všetci o nej hovorili, ešte viac než predtým aj o dieťati, na ktoré si svojím spôsobom zvykala len veľmi ťažko, lebo bola ešte stále vystrašená z tej možnosti, že ... by sa mohlo stať toľko nepredvídateľných vecí a takisto aj s istého povedzme, že definitívneho spojenia s jej otcom, zvyčajne dosť temperamentným používateľom sily.
O sile sa tiež pár vecí naučila, požiadal o to jeho, keďže jej dieťa, povedzme, že sa už teraz svojím spôsobom prejavovalo, akoby ... chcela vedieť, ako má k nej pristupovať a čo všetko môže očakávať, že urobí, keď začne intuitívne využívať svoje možnosti... bolo toho skutočne veľa ona dúfala, že Aimee sa nebude priveľmi ponáhľať.
No stále toho bolo ešte veľa čo potrebovala pochopiť, veľa toho, čo bolo zničené a svojím spôsobom opäť obnovené hlavne pre jej potrebu, lebo záznamy týkajúce sa detí, ktoré majú istý potenciál, neboli bežne dostupnou študijnou literatúrou.
Nateraz si užívala skôr oddychový čas, po dopísaní práce cítila množstvo nových pocitov, spojených s pokračujúcim tehotenstvom, ťažko sa jej vstávalo a bola ovládaná rôznymi nie práve najpríjemnejšími náladami.
Rozmýšľala aj o tom, ako o niektorých veciach dať vedieť svojej rodine, keďže dosiaľ sa im neodvážila povedať, že ju nečaká len možné povýšenie, ale aj starostlivosť o malú nositeľku sily. Pokúšala sa už niekoľkokrát nahrať aspoň kódovaný odkaz, no vždy to začalo pozdravom a skončilo až príliš rýchlo a nadviazať priamy kontakt sa stále neodvážila, lebo nevedela čo urobí, ak... sa budú pýtať na otca a na ich vzťah.
Ešte nemala v sebe všetko celkom vyjasnené a tušila, že to tak skoro nebude.
Písala jej aj Annie, no hovorila len o Dameronovi, o veliteľovi Dameronovi, s ktorým sa stretla počas tých posledných bojov, hovorila o ňom, akoby ho nenávidela, no Lia tušila, že sa do toho začína tiež zamotávať a snažila sa ju varovať. Posledné čo potrebovala, bolo zapliesť sa s nepriateľom, nech už bol akokoľvek sympatický.
Odpoveď od Annie bola skutočne typická a svojím spôsobom aj...
Neboj sa, mám to pod kontrolou, nič mi nehrozí, možno len náraz do jednej zo...
Annie!
Nie, neboj sa, ja len žartujem, drž sa, Lia. Hlavne ty sa drž.
Musela sa usmievať, keď si to čítala, to bola skrátka Annie, stále bola tu, akoby sa vôbec nič nestalo.
Flo mi nepíše. ☹
Asi nesmie, nemôže komunikovať ani so mnou, a to som tu. Neboj sa, dá sa to do poriadku.😉
To bol posledné čo jej napísala, lebo už bola unavená, chystala sa nejakým zázračným spôsobom dostať do postele.
Nateraz sama.
Veliteľ bol na misii, čo jej svojím spôsobom aj vyhovovalo, ale bola by radšej, keby bol pri nej, hlavne kvôli Aimee, ktorá stále občas robila tie zvláštne veci.
Nebol nadšený tým, že práve teraz dostal ten rozkaz, svoje nové povinnosti bral skutočne vážne a musela uznať, že sa snaží byť jej oporou.
ESTÁS LEYENDO
Dôstojníčka (nápad) d
Fanfic"Veliteľ Ren si želá, aby si sa stala jeho milenkou." to jej povedala kapitánka Phasma, po ukončení malej porady."