Držala ju na rukách.
To krásne dievčatko, ktoré sa na ňu dívalo dôverčivými očami, od ktorého závisel každý jej nádych.
Dívala sa do jej očí... cítila jej pohľad, ako niečo výnimočné, čo...
A potom sa jej namiesto bolesti dotkla vlna tepla, vlna sily, ktorú akoby cítila hlboko v sebe.
Vedela, že to tak zmenil on, no nepovedal jej o tom, zrejme chcel, aby to bolo jedno z tých príjemných prekvapení, ktoré...
Dcéra ho už teraz rešpektovala, čo bolo zároveň svojím spôsobom znepokojivé hlavne pre ňu.
Prebudila sa stále ešte vo svojej izbe na ošetrovni, stále ešte čiastočne poznačená vplyvom toho sna...
Kylo Ren sedel na stoličke, ktorá tu bola pre návštevy.
Dokázal na nej dokonca aj spať, čo bola vskutku... pre ňu záhada, keďže bola dosť tvrdá.
V poslednom čase ju opúšťal len veľmi nerád. Snažil sa byť milý a chápavý, snažil sa nehnevať tak veľmi ako zvyčajne...
Aj napriek tomu, že opravili štít a nateraz bola ich misia pozastavená... dokonca niektorí mali podozrenie, že dal svojej matke vedieť, aby na nich z istého dôvodu ani len neútočila... no nebolo to nikým potvrdené, len domnienky.
Napriek tomu, že sa už cítila lepšie, ešte nebola pripravená odísť do služby, stále mala nariadenú celkovú relaxáciu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dôstojníčka (nápad) d
Fiksi Penggemar"Veliteľ Ren si želá, aby si sa stala jeho milenkou." to jej povedala kapitánka Phasma, po ukončení malej porady."