2. kapitola 3 2C

98 4 0
                                    


„Nejaké rozumné argumenty v prospech podporučíka Neala zrejme nemáte?"

Zachvela sa.

„Pane, ja..."

„To je v poriadku, Lia, ďakujem ti, no nie je nutné, aby si sa ma zastávala, je to moja vina a budem niesť zodpovednosť za..." ozval sa Neal zrejme v tej pravej chvíli, lebo ona už skutočne nevedela, čo viac by mala urobiť, aby...

„Porada skončila, môžete odísť..." to boli ďalšie Renove slová, ktoré však nezneli vôbec priateľsky, ale skôr autoritatívne a všetci dôstojníci sa začínali zdvíhať zo svojich miest.

Okrem nej.

Nemohla vstať, lebo Kylo Ren položil ruky na jej plecia.

„Vy tu ešte ostaňte, komunikačná dôstojníčka, Lia..."

„A čo sa týka vás podporučík Neal o vašej budúcnosti sa ešte pozhovárame neskôr..."

„Áno, pane..." hlesol rozochvene ten mladý muž a nechal sa odviesť troopermi, ktorí naňho už čakali.

Možno dostane len disciplinárny trest, možno... Neal bol taký milý, skrátka absolútne v pohode, priala si ho ešte vidieť... oni dvaja tam predsa boli najmladší a ... zvykla si na to, že svojím spôsobom držia spolu.

No aj tak sa necítila o nič lepšie, keď sa tie dvere skrátka zavreli a ona ostala v celej konferenčnej miestnosti sama s očividne nahnevaným Kylom Renom.

Nemala sado toho pliesť. Vedela, že je to šialenstvo, ale nedokázala mlčať, nie keďvidela ako veľmi zúril už predtým a čoho všetkého bol schopný...

„Prepáčte pane, nemala som v úmysle..." to bolo to jediné, čo mohla povedať, čo ju možno ešte mohlo zachrániť pred jeho hnevom, ktorý dokázal byť priam nekonečný.

„Nie si voľná..." povedal to, akoby snáď ani len nepočul jej pokus o ospravedlnenie.

„Pane, čo myslíte tým, že..."

„To čom som povedal, nie si voľná Lia a neželám si, aby si nadväzovala vzťahy tohto druhu s inými dôstojníkmi Prvého rádu."

Myslela si, že jej povie, že...

„Pane, ja som sa snažila len, dobre vychádzať... som predsa komunikačný dôstojník a... skutočne to neznamená nič čo by..."

Jeho zovretie bolo zrazu pevnejšie, takmer až bolestivé.

„Nedelím sa o to, čo je moje... nateraz voči tebe budem milosrdný, keďže sme sa ešte nezhovárali o pravidlách,budem sa tváriť, že som nepočul, ako si bránila toho... Tentoraz, ale nabudúce nebudeš mať také šťastie..."

„Pane, ja..."

„Ak ti chýba niekto komu by si sa mala zdôverovať, príď za mnou... ak chceš s niekým hovoriť, vieš ako ma kontaktovať..."

Nie je voľná.

On skrátka povedal, že nie je voľná spôsobom, ktorý... no znamená to, že chce snáď nechce...

Nikdy s Nealom neplánovala nič také, len sa spolu dobre bavili, bol vtipný, jej rovesník a skrátka ešte ani on nevedel ako to tu poriadne chodí, takpovediac spolu plávali týmto všetkým a snažili sa aspoň trochu odľahčiť situáciu.

„Pane, vy chcete aj niečo viac než len..." chcela si túto vec vyjasniť, ale zároveň túžila potom, aby sa jej kvôli tej otázke vysmial, aby povedal, že nie je natoľko dôležitá na to, aby...

„A čo ak áno, čo urobíš potom, Lia?"

Neodpovedala.

Nemohla.

„Myslela som, že... to dievča, o ktorom sa toľko hovorí, že vy a ona..."

Otočil jej stoličku a obrátil ju k sebe. V jeho pohľade bola len temnota, len zúrivosť, ktorú takmer nemohla zniesť.

Bála sa, nikdy sa nijakého muža nebála tak veľmi ako jeho.

„Nikdy o nej nehovor. Zabil som ľudí za menšie prehrešky než to, že si dovolili on nej hovoriť."

„Prepáčte pane, už sa to viac nestane..."

Definitívne nechce nič viac, no nepovie mu to, nie priamo, aby ju neroztrhal na kusy, stále ešte má nejaký pud sebazáchovy, aj keď to vyzeralo, že to tak nie je... aspoň pred chvíľou...

„Teraz odíď. Vráť sa k svojim povinnostiam!"

„Áno, pane..."

Uľavilo sa jej, keď mohla z tej miestnosti doslova uniknúť. Šťastná, že vôbec prežila a znepokojená, z tých jeho slov, kvôli ktorým zrejme nebude môcť spať aj keď z iného dôvodu, než iné mladé ženy, ktoré dostali podobné odpovede na svoje otázky.

Skôr než sa za ňou zavrela dvere počula ako vybral meč a predpokladala, že jeho hnev si zrejme odnesie zariadenie miestnosti, to sa však dá veľmi ľahko opraviť či vymeniť, horšie by bolo keby stratil trpezlivosť a ...

Našťastie pôjde čoskoro do boja, tam zo seba tú energiu dostane a ona sa medzitým bude snažiť pôsobiť absolútne nenápadne a predstierať, že bola veľmi kruto a prísne potrestaná, ostatní jej potom dajú pokoj a všetko bude v poriadku.

No práve teraz si nevedela predstaviť horšiu nočnú moru než skutočný vzťah s pánom rytierov z Renu.


Dôstojníčka (nápad) dTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang