Adam karşısında duran kadına baktı ve dudağında şu kelimeler dökülü verdi:
"Biliyorsunuz ki bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanim.Ve sizinde bana odeyeceginiz bir bedeliniz var"
"Ne...ne isterseniz"
"Benimle bir gece"
"Anlamadım?"
"Benimle bir gece geçirin ve 300.000 lira sizin olsun"
~
"Ne diyorsunuz siz?Beni ne sandınız siz?Ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu sizin?Siz nasıl bana böyle bir teklifte bulunursunuz?"
"Evet gayet iyi duyuyor.Ben o parayı yalnız size öyle veririm"
Demir'in soğukkanlılıkla Bahara bakması Baharı daha çok delirtiyordu.
"Ben bu konuşmayı sizinle yapmadım sizde duymadınız"
Bahar kapıyı çarpıp dışarı çıktı.Demir ise kalkıp camdan dışarıyı izlemeye başladı.
Bahar odadan çıktığında derin-derin nefes alıp verdi.Şirkette kimse yoktu.Bahar yere çöküp ağlamaya başladı.Sahi ne demişti bu adam ona böyle?Ne sanmıştı onu?Hayatında hiç bu kadar küçümsenmemişdi.Hiç kimse onu böyle küçültmemişti bu zamana kadar.
Durmadan ağlamaya başladı kadın.Çaresizliğine ağladı.Elinden hiçbir şey gelmemesine ağladı.Babasının şuan yanında olmamasına ağladı.Şimdi o başlarında olsaydı bunların hiç biri olmayacaktı.Telefonun çalmasıyla Bahar kendine geldi.Ada arıyordu.Kendini toparladı gözyaşlarını sildi
"Alo efendim ablacım"
"Abla nerde kaldın.Niye bu kadar geciktin?"
"Geliyorum canım merak etme"
"Tamam abla"
Bahar ayağa kalktı üstünü başını düzeltti.Şirketin kapısından kendisini zor attı.Bir daha buraya gelmek istemiyordu.Ama buna mecburdu.Şuan düzeninde olan bir işi vardı.Bu işi kaybedemezdi.Hiç olmazsa kardeşinin ilaçlarını karşılıya biliyordu.Bir taksi çevirdi.Yol boyu düşünmeye başladı yarın o parayı bulmak için herşeyi yapıcaktı.
"Ablacım hoşgeldin"
"Hoşbulduk canım"
"Abla nolmuş sana?Yüzünün bu hali ne?"
"Hiç canım sadece çook yorgunum.Bide üstüne galiba grip olucam"
"Emin misin abla?Şu yüzünün halina bak"
"Uzatma Ada.Bir şeyim yok.Sadece çook yorgunum"
"Tamam sen öyle diyorsunsa öyledir"
"Anlayışlı kardeşim benim"
Bahar kollarını kardeşinin boynuna doladı.Gözünden bir damla yaş düştü kardeşinin omuzuna.
"Ben uyucam canım"
"Tamam ablacım.İyi geceler"
"İyi geceler canım"
Bahar odasına geçti.Üstünü değiştirdi.Telefonuna baktı Özgeden 12 cevapsız arama vardı.Özgeyi aradı
"Bahar noldu?Demir bey ne dedi?"
"Nefes al bi.Hayır vermedi"
"Uyuz adam o kadar paran var ne olurdu birazcık versen ya.Hem borç olarak istiyordu kız.Demek ki neymiş herşey yakışıklılıkla bitmiyormuş.Off ya ne yapıcaksın şimdi?"
"Bilmiyorum.Yarın kredi çekmek için bankaya başvurucam.Sen beni idare eder misin?"
"Ya sen merak etme bende o iş.İnşAllah güzel olur arkadaşım"
"İnşAllah.İyi geceler Özge"
"İyi geceler canım"
Bahar yatağa girdi.Boş boş tavanı izlemeyi başladı.Bugün yaşadıklarını hatırladı;Önce doktorum dedikleri,sonra o adamın ahlaksız teklifi.Gözlerini kapattı.Birazcıkta olsun huzurla uyumak isiyordu ama her zamankı gibi tabii ki yine olmicaktı.
~
Demir yatakta yanındakı iğrenç sesli kadına baktı.
"Demir gerçekten sen muhteşem birisin.Her kadın seninle birlikte olmak için herşeyi yapar"
Demir "Ama o yapmıyor" diye fısıldadı.Sonra yanındakı kadına baktı
"Hadi zamanın doldu git artık"
"Hiç bir yere gitmiyorum"
"Eğer 1 dakika içinde burayı terk etmezsen seni pişman ederim"
Demir kadına nasıl bakış attıysa artık kadın hemen yataktan çıkıp elbiselerini toplayarak kapıdan çıktı
Demir ayağa kalktı.Güzel bir banyonun ardından belinde havluyla odaya geçti.Takım elbisesini giydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...