25.Bölüm

1.5K 66 61
                                    

Canlarım şarkıyı söylediğim yerde açarsınız lütfen☺️
Bahar arabadan indiğinde çok bitkin bir hâldeydi.Cahit bavulunu bagajdan çıkarıp Bahar'ın yanına geçip kapının açılmasını bekledi.Kapının biraz çalınmasından sonra Özge kapıyı açtı.

"Bahar."

Bahar hiçbir şey demeden sadece Özgeye sarılıp ağladı.

"Bahar,bu halin ne?"

Özge gecenin bir yarısı arkadaşını böyle görünce merakına engel olamamıştı.

Cahit bavulu içeriye bıraktı.

"İyi geceler yenge."

"Teşekkür ederim."

Bahar Özge'nin yardımıyla içeriye girdi.Özge yavaşca Bahar'ı koltuğa oturttu.

"Canım ne oldu sana?"

"Bana su getirir misin Özge?Söz veriyorum herşeyi anlatıcam."

"Tabi,hemen."

Özge hemen mutfağa geçti ve suyu alarak Bahar'ın yanına geldi.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
"Abi yengeyi söylediği yere bıraktık.İçeri girene kadar bekledim sonra geldim abi."

"Güzel."Demir duyduğu lafla memnuniyyetle gülümsedi.

"Cahit."

"Buyur abi."

"Bahar nasıldı?"

Telefonun ucundaki sessizlikten sonra Cahit konuşmaya başladı.

"Abi çok kötü durumdaydı,yol boyunca ağladı.Zaten arkadaşı kapıyı açar açmaz hemen sarılıp ağladı."

Demir'in yüzü düştü.

"Tamam Cahit kapat."

Demir telefonu kapattı.Arabasına atlayıp İstanbula doğru yol aldı.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Özge yanında suyunu yudumlayan Bahar'ı izliyordu.Arkadaşının neden bu halde olduğunu çok merak ediyordu.

"Canım,hadi anlat.Demir nasıl izin verdi gelmene?"

Bahar elindeki bardağı sıkarak cevap verdi.

"Demir artık yok!"

"Nasıl yok,Bahar?"

"Yok işte.Demir ve ben artık yokuz."

Özge Bahar'ın ellerini sıkıca tuttu.

"Bahar ne güzel işte sende hep bunu istemiyormuydun.Bak kurtuldun işte Demir'den.Neden şimdi ağlıyorsun peki?"

Bahar'ın gözünden yaşlar yine akmaya başladı.

"O iş öyle değil işte.Demir'le ikimize bir şans vermiştik.Ben Demir'e aşık oldum.Zaten herşey ondan sonra değişti."

Özge gülümsedi.

"Ne!Ne güzel.Ee sonra ne oldu?"

"Sonra ben Demir'e ona olan aşkımı söyledim."

"O,ne dedi peki?"

"Hiç.Hiçbir şey.Demir beni sevmiyor Özge.Demir bana karşı hiçbir şey hissetmiyor."

Bahar'ın ağlaması dahada arttı.Özge Bahar'ı kendine çekip sıkıca sarıldı.O'da Bahar'la beraber ağlamaya başladı.

"Tamam canım arkadaşım tamam.Ağla rahatlarsın."

"Ben hayatımda ilk defa birine aşık oldum Özge.Aşk'ın varlığına inanmayan ben ilk defa birine böyle tutuldum.İlk defa biri olmadan nefes alamıyorum ben Özge.Ama o..."

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin