55.Bölüm

1K 53 279
                                    

35.000 Şerefineeeeeee🎉🎉🎉🎉🎉

Kutlu olsun🎉🎉🎉🎉

Hayalken gerçek oldu❤️Gördüğüm an gözlerim doldu❤️Desteğinizi hep üzerimde hissettim,hissetmeyede devam ediyorum.

Ben şimdi size ne söylesem,ne desem az❤️

Siz bana nasıl bir lütufsunuz❤️😍

İyi ki varsınız be❤️❤️

Nice büyümelere🎉Nice DemBah'lı bölümlere hep beraber İnşAllah❤️❤️

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Demir yavaş yavaş gözlerini açmaya başlayınca heryeri bulanık görüyordu.Ensesindeki keskin acı yüzünü buruşturmasına sebep oldu.Gözünü kırpıştırıp tam açtığında kafasını sağa sola salladı.Kafasını yukarıya kaldırdığında karşısında sevimli bir şekilde duran karısıyla karşılaştı.

"İyi misin?"dedi Bahar endişeli bir ses tonuyla.Demir elini ensesine götürmek istedi ama haraket ettiremiyordu parmaklarını.Yeni yeni anlamıştı herşeyi kendine geldiğinde ellerinin ve kolunun bir sandelyeye bağlı olduğunu farketti.Gözlerini kapatarak sinirle nefesini dışarı verdi.En son hatırladığı şey kafasındaki keskin acı ve kendisini kaybetmesiydi.

"Bu ne Bahar?"dedi sert bir şekilde.Sinirlenmeye başlıyordu.
Bahar aşağıya eğildi.

"Yani şey bir delilik yapmaman için böyle bir yola baş vurdum."diyerek şirinlik yapmaya devam etti.Demir şuan çok sinirliydi.

"Kafama neyle vurdun?"dedi Bahar'ın gözlerine gözlerini dikerek.

"Yani şöyle küçücük birşey,"diyerek eliyle küçük küçük şekiller göstermeye başladı.

"Bahar kafama neyle vurdun?!"diyerek sert bir şekilde tekrarladı Demir.Bahar bıkkınlıkla nefesini dışarı verdi."Off vazoyla vurdum."diyerek gülümsedi Demir'e karşı.Demir şaşkınlıkla onun yüzüne bakarken Bahar eğilerek parmaklarını Demir'in ensesinde gezdirdi.

"Ama merak etme pansuman yaptım ciddi birşey yok."diyerek Demir'in boynuna nazik bir öpücük kondurdu.

"Aferin!İyi hadi çöz beni!"diyerek kaşlarını kaldırdı.

"Hayır,çözmeyeceğim!"diyerek ellerini göğsünde bağladı.

"Kızım manyak mısın sen?Çöz beni!"
Bahar sinirle Demir'in yanından uzaklaştı.Sinirle odada volta atmaya başladı.

"Çözeyimde git adamı öldür değil mi?"diyerek sesini yükseltti Bahar.Demir çırpınarak elini açmaya çalışıyordu.

"Evet aynen öyle,öldüreceğim!"dedi soğukkanlıkla.

"Neden Demir neden?Tamam bir hata yaptı boşverelim.Sen neden herşeyi kanla hallediyorsun.Gecemizi neden böyle mahvediyorsun?"diyerek bağırdı Bahar.Demir öfke dolu gözlerle gözlerinin içine bakıyordu.

"Ne yapayım lan o zaman?Şerefsizin biri karıma çiçek göndermiş,onu rahatsız ediyor bende susup öylece boşvereyim öyle mi?"diyerek sinirini dizginlemeye çalıştı."Ben o kadar miğdesiz miyim?Ben buna göz yumacak adam mıyım?Sen tanımadın mı beni?Ben o şerefsizi kendi ellerimle kendi kanında boğmaz mıyım?"diyerek bağırarak ellerini açmaya çalıştı.

"Sen delisin Demir!Sen herşeyi kanla çözmeye çalışıyorsun."diyerek ayağa kalktı Bahar."Onu öldürmene izin vermem!"

"Sakın bana onu savunma!"diyerek kükredi Demir.Sinirden deliye dönmüştü gözleri elanın korkutucu tonunu almıştı yine.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin