Ve bütün mahçubiyyetim ve üzgünlüğümle yine karşınızdayım...
Ne yazsam...Nereden başlasam...Cümleleri nasıl toparlasam bilmiyorum.Tek bildiğim size bir açıklama yapmadan bu hikayeye başlamayacağım.
Uzun zamandır yoktum,hemde çok uzun zamandır.Bu yokluğun size karşı verdiği mahçubiyyeti ve üzüntüyü taşıyorum omuzlarımda.
Belki şimdi bazılarınızın hiç beklemediği bir anda geldim.Belki benden ümidi kestiğiniz zaman geldim,ama çok şükür geldim.Telefonumda sizden bildirim gelmesini özledim...Hikaye yazmayız özledim...O tarifsiz duyguları özledim...
En önemli şey size bunu yapmaya hiçbir hakkım yoktu.Hikayeyi böyle yarım bırakmaya hakkım yoktu.
Bazen çok üzdüm hemde çok...Bazen çok üzüldüm...Ama bazı şeyler unutulmadı.Nasıl derler yaramızda kaldı...Hem de en derininden...
Burada olmamamın sebebi iki ay süresi boyunca telefondan uzaklaşmamdı.Hiçbir şekilde akıllı telefon kullanmadım,kendi seçimimle.Sadece birazcık uzaklaştım.O yüzden hikayeleride yazamadım.Ama geldiğimde gördüğüm manzara beni duygulandırdı.Gittiğim zamanda azalmak yerine dâhâda çoğalmışız,büyümüşüz...Hikayemizin okunmalarında değişim olmuş.Sizlere minnatdarım.İyi ki Varsınız!
SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM...Hikayemiz kaldığımız yerden devam edecek İnşAllah...Dâhâ onlara yazıcak çok hikayemiz var...Kalbimde ve aklımda olan şu satırlara dökmek istediğim dâhâ çok cümle var...DemBah'ımızın yaşayacağı çok şey var...Dâhâ bölümleri armağan edeceğim insanlar var.Allahın izniyle yapacağız...Şu bölümden sonra yeni bir bölüm gelecektir!
Hepinizden Özür Diliyorum!AFFEDİN BENİ!
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM!
ŞÜKÜR KAVUŞTURANA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...