23.Bölüm

1.4K 71 36
                                    

"Ben galiba sana aşık oldum,Demir"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Şarkıyla yeniden okuya bilirsiniz🙏☺️Şarkıyı söylediğim yerde açarsınız lütfen😊🙏
Demir çok şaşırmıştı sadece Bahar'ın gözlerine bakıyordu.Baharsa sadece bir umutla bakıyordı sevdiği adamın gözlerine.

"Demir bir şey söylemeyecek misin?" Dedi aradakı sessizliği bozarak.

"Hadi çıkalım artık Bahar."dedi Demir şaşkınlığını sonunda atarak ve Bahar'ı çekiştirmeye çalışarak.

"Söyleyeceğin sadece bumu?"sordu gözlerindeki  ve sesindeki hayal kırıklığını gizlemeye çalışarak

"Evet,bu!"dedi otoriter bir sesle ve devam etti
"Yine hasta olucaksın ve başıma kalıcaksın.Hadi çıkalım!"

"Ben çıkmıyacağım"

"Bahar,yüzemiyorsun farkında mısın?Eğer ben çıkarsam batarsın"

"Umrumda bile değil"

"Hadi çıkıyoruz"

Bahar'ın o kadar çırpınışına rağmen Demir kollarıyla onu sararak,zorla dışarı çıkardı.Beraber arabaya binerek eve gittiler.Bahar hemen koşarak arabadan inip,üstünü değiştirmek için yukarı çıktı.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Neden,neden ben ona kalbimi teslim etmişken...Neden hiç bir şey söylemedi?
Acaba ani söylemem üzerine şoka mı girmişti?Bu yüzden mi söylememişti?Off kafamda o kadar soru varki.Kızım salaksın sen salak.Tabi öyle söyleyince adam hiçbir şey söyleyemez.Ben en iyisi bugün güzelce söylemek ona.Evet,evet en iyisi bu.Hem akşam kendimden taviz vermemeliyim.İtiraf etmeliydi.Beni öpse falan hemen kendimi de geri çekerim.Sürünsün beyfendi.
Dışardan Demir'in sesini duydum.Sanırım biriyle konuşuyordu.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bahar dışarı çıktığında Demir'le konuşan Sinan'la karşılaştı

"Aa Sinan hoşgeldin!"

"Hoş bulduk yenge!"

"Ama Sinan ya" dedi Bahar utanarak.

"Tamam yenge tamam,ay pardon Bahar"

"Üff ne kadar konuştunuz ya" dedi Demir araya girerek

"Tamam abicim ya bir konuşturmadın,hem sen gidip şu dosyalara baksana.Başımın etini yedin buraya geleyim diye.İşkoliksin abicim sen işkolik"

"Sinannn!"

"Tamam demedim bir şey"

Demir dosyaları alarak yukarı çıktı.Bahar ve Sinan'da çardağın altında oturdular.

"Sinan,yani iyi ki,geldin ama yani bu gelişinin sebebi nedir?"

"Ya senin şu kocan iş diye tutturunca ve imzalanması gerekli olan bir kaç birşeyde olunca bende geldim işte.Hadi sen şimdi şunları bırakta nasıl gidiyor bizimkiyle?"

"Yani birbirimize şans verdik"

"Onu biliyorum"

"Sinan biliyor musun Demir bugün benden özür diledi"

Sinan durmadan öksürmeye başladı.

"Efendimm?Nasıl?"

"Demir bugün benden özür diledi"

Sinan kahkaha atmaya başladı.

"Yok canım Demir değildir o.Evet evet değildir ya"

"Sinan gerçekten"

"Şuan gerçekten inanmıyorum Demir Soykan senden özür dilemiş öylemi.Demir Soykan bugüne kadar asla kimseden özür dilemedi Bahar"

"Evet özür diledi.Bende başta şaşırdım ama işte sonuç itibariyle özür diledi"

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin