3.Bölüm

3.8K 131 41
                                    

"Benden ne istiyorsun neden geldin buraya?"
"Sana bir teklifim var"
"Asla"
"Daha teklifi duymadın bile"
"Eger benimle yeniden birlıkte olmak istiyorsan bunu unut.Milyonlar versen bile bir daha seninle birlikte olmam"
"O kadar etmezsin.Kendini bu kadar değerli görme"
"Ne ya ne peki ne?Ne istiyorsun benden ne?"
"Benimle evlenmeni
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bahar sinirle gülmeye başladı
"Benimle dalga geçiyor olmalısın"
"Hayır ben gayet ciddiyim"
Bahar Demirin yüzüne baktı ama yüzünde tık yoktu.
"Sen ciddisin?"
Demirin yüzü sertleşti
"Sence ciddi gibi durmuyor muyum?"
Bahar ellerini beline koydu ve sinirle Demire baktı
"Hem biz ne zamandan beri "siz"den "sen" hitap şekline geçiş geçmiş bulunuyoruz acaba?"
"1 ay önce yaşadığımız geceden sonra ola bilir mi acaba?"
Baharın yüzü utançtan kıpkırmızı olmuştu.
"Bak senin saçma sapan laflarına kulak asmicam.Çık git burdan"
Bahar arkasını döndü gitmek için ama Demir Baharı kolundan tuttu ve ve kendisine çevirdi.O an burun buruna gelmişlerdi,Nefesleri birbirine çarpıyordu.Demir sinirle burnundan soldu ve dişlerinin arasından tıslamaya başladı
"Nereye gidiyorsun?Brnim daha lafım bitmedi"
"Burak kolumu canımı acıtıyorsun"
Bahar hızla kolunu Demirin elinden kurtatdı
"Meseleyi fazla uzatmicam benimle evleniceksin"
Bahar parmağını Demirin göğsüne vurarak konuşmaya başladı
"Seninle asla evlenmicem Demir Soykan.Bana istediğini bir kere yaptırdın onda da sana mecburdum.Bir daha bunu başarimicaksın.Artık sana mecbur diğilim"
Demir bakışlarını Baharın gözlerinden parmağına indirdi
"Önce o parmağını indirde"
Demirin çıkan damarlarından sinirlendiği belli oluyordu ama yinede sakin kalmaya çalışıyordu.Bahar parmağını indirdi
"Yanılıyorsun Bahar.Sen aslında hala bana mecbursun.Diyelim ki teklifimi kabul etmedin tamam,ama o zaman bende küçük kardeşine ablan bir anda nasıl o kadar parayı buldu diye sorarım sonrada o parayı benim verdiğimi ve nasıl verdiğimi anlatırım.Ve kardeşinde nasıl üzülür bir ömür bunun pişmanlığını yaşar"
Baharın gözleri dolmuştu
"Sen...sen beni tehdit mi ediyorsun?"
"Sadece küçük bir uyarı diyelim.Sadece vazgeçerssen neler olucağını anlatıyorum"
Bahar sinirle etrafında dönmeye başladı
"Neden ben ya neden ben?Etrafında o kadar kadın var senin için ölüp biten.Şimdi bile bu teklifi onlara yapsan heralde bayılırlar şuracıkta"
"1.Çünki ben öyle istiyorum
2.O kadınların ne düşündükleri zerre umrumda bile değil ve seninde.Bak Bahar benimle evlenmek zorundasın"
"İnanmıyorum yaa inanmıyorum.Bu yaşadıklarıma inanmıyorum"
"Artık yeter bu saçmalık fazla uzadı.Bu salakça oyuna son ver.Yarın araba göndericem ve İstanbula dönüyorsunuz geldiğin gibi şirkete uğruyorsun seninle konuşucuklarım var.Sakın kaçmayı deneme biliyorsun bulurum yani bir işe yaramaz"
Demir arkasında şaşkın bir Baharı bırakıp arabasına bindi.Bahar şaşkındı bu yaşadıklarına inanımıyordu.Hayatı nasılda değişmişti bu 1 ayda.Asıl bu yaşananları nasıl anlatıcaktı Ada'ya.Ne yani öylece karşısına geçip ben evleniyorum mu dicekti.Galiba öyle yapıcaktı.Bahar eve geçti.Akşam Adanın karşısına geçip herşeyi anlatıcaktı.
Akşam olmuştu.Bahar boğazını temizliyerek Ada'nın karşısına geçti
"Adacım biraz konuşa bilir miyiz?"
"Tabi ablacım"
"Ihıı ben nerden başlııcağımı bilmiyorumz.Biz yarın dönüyoruz"
"Ee ablacım bu mu yani?Bunumu söylicektin?"
"Hayır....Ada ben evleniyorum"
"Neeee?Nasıl?Kiminle?Ne zaman?"
"Ada tamam sakin ol"
"Abla nasıl olur ya?Kiminle?"
"Demirle"
"Ne yani Demir abiylr mi?"
"Evet"
"Siz ne zaman konuştunuz ne zaman sevgili oldunuz?"
Bahar kendisinden uydurduğu bir hikayeyle zorda olsa Ada'yı inandıra bilmişti.Yarın sabah İstanbula dönmek için hazırlandılar.Demirin gönderdiği araba çoktan gelmişti bile.
"Abla Demir abinin gönderdiği araç değil dimi?"
"Başka kim olucak"
Bahar dudağının altında mırıldanmaya başladı"Malaasef onun gönderdiği araba"
"Ne dedin ablacım anlamadım"
"Hadi gidelim dedim"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Sinan Demirin odasına girdi
"Ne yapıyorsun abi"
"Ne yapıcam Sinan?Çalışıyorum"
"Off bee hep çalış zaten"
Sinan telefonuyla uğraşmaya başladı.Demir srkadına yaslanıp tavanı seyr etmeye başladı
"Sinan ben evleniyorum"
"Hee tamam hayırlı olsun"
Demir 5-e kadar saymaya başladı.Sinan Demirin söylediklerini idrak ettikten sonra Demiri soru yağmuruna tuttu
"Nee?Nasıl?Kiminle evleniyorsun abi?"
"Baharla"
"Hangi Baharla?"
"Bizim burda mimar olup sonra istifa eden Baharla"
"Nee?Allahım şaka mı bu?"
Demir Baharla yaşadıkları her şeyi Sinana anlattı
"Demir delirmişsin abicim sen.Ne demek Bahar hanımla evlenicem hem de zorla.Abi sen gerçekten delirmişsin.Daha kadını 1 ay bile tanımıyorsun.Ne abi neden?Etrafında o kadar kendi isteğiyle seninle evlenmek isteyen kadın varken neden abi Bahar?"
Demirin gözleri uzaklara daldı
"Bu sorunun cevabını bende bilmiyorum"
"Demir yapamazsın abi böyle bir şey dimi?Demir yoksa aşık mı oldun bu kadına?"
"Ne aşkı be aşk acizlerin işidir.Zayıflar hep aşık olur.Ben asla aşık olmam.Hadi neyse kararlarımın ikiletilmesinden hiç joşlanmam bunu en iyi sen bilirsin.Hemen nikah işlemlerini başlat"
"Ben yaparım da abi ama yalnış yapıyorsun.Hem öyle büyük konuşma aşk öyle bir uğrarki sana kendin bile şaşarsın"
"Sinannnn"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bahar ve Ada İstanbula gelmişlerdi.Bahar istemese bile Holdinge geçti.Demirin odasının kapısını çaldı
"Gir"
Bahar içeriye girdi
"Hoşgeldin geç otur"
"Pek hoşgelmedim"
"Neyse"
Demir çekmeceden bir kağıt çıkarııp Baharın önüne koydu
"Bu ne?"
"Sözleşme"
Bahar kağıdı eline aldı
"Sen okumadan ben şartları söyleyeyim"
Bahar Demiri dinlemeye başladı
"Sana senin iznin olmadan asla dokunmicam.Bu sadece kağıt üzerinde bir evlilik olucak.Bundan önce yaşadığımız şeyi unutucaz.O sadece ikimiz içinde bir anlaşmaydı.Ve sadece 4 ay evli kalıcaz ondan sonra herkes kendi yoluna gidicek ve boşandıktan sonra sana ne kadar istersen tazminat ödicem"
"Senin hiç bir şeyini istemiyorum.Ben artık geceleri uyuyamıyorum hep düşünüyorum bir nedeni olmalı birden karşıma çıkıp evlenmek istemenin bir nedeni olmalı ayrıca neden 4 ay?Ben bu sorulara cevap arıyorum"
Demir Baharın yüzüne baktı ve ayağa kalktı.
"Hadi kalk seni biriyle tanıştıtıcam o zaman bütün sorularına cevap bulucaksın"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
2 hafta önce
Demir çalışma masasında dosyalalarla ilgileniyordu.Odanın kapısı çaldı.Gir komutunu duyduktan sonra içeriye annesi girdi.
"Müsait misin oğlum?"
"Gel anne gel"
"Demir seninle konuşmam gereken şeyler var"
"Tamam konuşalım"
Demir ayağa kalkıp annesinin karşısına geçti
"Seni dinliyorum anne"
"Demir ben 2 ay önce doktora gittim"
"Neden?ne dedi doktor?"
Annesi derin bir nefes verdi
"Bee...beennn çoook hastayım oğlum"
"Nasıl çok hastasın"
"Bee..benn ölüyorum oğlum"
Demirin duyduklarını beyni idrak edemiyordu
"Nnn..ne demek ölüyorum şaka mı bu?"
"Doğru oğlum"
"Anne lütfen şaka de"
"Demir oğlum lütfen"
"Bunun bir tedavisi olmalı böyle bir şey olamaz?"
"Her tarafı her yeri araştırdım oğlum ama yok bunum bir tedavisi yok"
Demir sinirle ayağa kalktı
"Neden bana daha önceden söylemedin ha neden?Neden bunu benden sakladın?"
"Yapamazdım oğlum anlatamazdım"
Demir bir hışımla kapıyı çarpıp gitti
2 saat sonra Demir eve döndü.Artık herşeyi anlıyordu.Annesi onu yalnız bırakıp gidicekti.Annesinin odasına geçti kapıyı açtı annesi yatakta oturmuştu.
"Uyumadın mı?"
"Ben seni beklerim ya hep.Sen eve gelmeden uyumam"
"Özür dilerim"
"Dileme oğlum"
Demir bir şey söylemeden sadece annesinin dizlerine koydu başını.Annesi şevkatle saçlarını okşadı biricik yavrusunun
"Ne kadar?"
"Efendim"
"Ölümün seni benden alması için ne kadar zaman var?"
"3 ay"
"3 ay?Ne kader adi bir dünya annemin benden gidiceği zamanı rakamlarla öğreniyorum.Bu kadar erken olamaz"
Demirin gözlerinden bir damla yaş süzüldü
"Hep küçükken sana söylerdim ya hayat hiç ummadığımız anda ummadığımız şeyler çıkarır karşımıza"
"Öyleydi demi?"
"Evet oğlum çünkü hayat bu"
"Demir senden son bir isteğim var"
Demir başını annesinin dizlerinden kaldırdı ve iki yaşlı göz birbirine bakmaya başladı
"Ne?"
"Evleniceksin oğlum senden sadece bunu istiyorum.Sadece evlenmeni"
Demir annesine sıkıca sarıldı
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Demir ve Bahar Demirin evine gelmişlerdi.Demir kemerini açtı ama Bahar sadece donmuş gibi o eve bakıyordu
"Bahar insene"
Bahar kendine geldi ve arabadan indi
Eve girdiğimizde Demir annesinin nerde olduğunu sordu.Ne yani annesi mi varmış ben bir tane daha şok yaşadım.Bu Adam hep beni şaşırtıyprdu zatem
Demir beni geçmem için yönlendirdi.Sanırım annesi salondaydı.İçeri girdiğimizde yaşlı,şirin bir kadın karşıladı bizi
"Annem nasılsın?"
"İyiyim oğlum"
Demir benim gelmem için işaret etti
"Annecim seni müstakbel gelininle tanıştırayım.Bahar annem annem Bahar"
"Ne güzel.Teşekkür ederim oğlum.Hoşgeldin kızım memnun oldum"
"Bemde memnum oldum efendim"
"Anne yemekler hazır olana kadar bende Bahara buraları gezdireyim"
Demir ve Bahar dışarıya çıkarlar.İkiside sessiz yürüdükten sonra Bahar lafa girer
"Eee anlatmicak mısın?Guya beni buraya sorularıma cevap bulmak için getirdin"
Demir yerinde durdu be Bahara döndü
"Sor"
"Neden?"
"Çünkü annem"
"Nolmuş annene"
"Annem çok hasta ve son isteği olarak benim evlenmemi istiyor"
"Çok mu hasta"
"Evet"
"Üzüldüm.Peki 4 ay ne"
"Çünkü annemin sadece 3 aylık bir ömrü kaldı.Zaten sonrada sözleşme bitiyor.Bak koskoca Demir Soykan ölüm karşısında çaresiz.Bende çaresizliui tattım"
Demirin gözlerinden bir hüzün geçti Bahar bunu fark etmişti ve ilk defa Demire üzülmüştü.
Demir ve Baharin konuşmasını telefon kesti.Demirin yüz ifadesi değişmemişti.5 dakikalık bir konuşmanın ardından Bahara döndü
"Hazırlan üç gün sonra evleniyoruz"
Bölüm Sonu
Eveeeettt canımmm okuyucularımm söz verdiğim gibi yine yepyeni bir bölüle karşınızdayım.Bahar kadar sizde şaşırdınız dimi😉 .İnşAllah beğenirsiniz❤️🙈🙈🙈😍Okuduktan sonra alttaki minik yıldıza basmayı unutmayın🌟🙏Sizleri seviyorum🙏❤️🎈

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin