62.Bölüm

712 33 78
                                    

Canlarımmmmmm❤️❤️❤️😍😍Caaan DemBah'cılarım👊💥
Nasıl özlemişim varyaa❤️Şükür Kavuşturana❤️
Çok şükür buradayım.Size iyi okumalar.
(Medya:Güzel ve Sert Adam DEMİR SOYKAN❤️👊💥😎)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Bahar gözlerini açtığında Demir'i yanında bulamadı.Yatakta doğrulurken Demir gömleğini giyerek banyodan çıkıyordu.Aynanın karşısına geçerek düzen verdiği saçlarını yeniden düzeltmeye başladı.Bahar gülümseyerek onu izliyordu.

"Günaydın uykucu."dedi Demir aynada saçlarını düzelterek.

"Günaydın."diyerek yataktan kalktı Bahar.Demir'in yanına yürüyerek kollarını beline sardı.

"Çok erken uyanmışsın."diyerek kafasını Demirin sırtına yasladı.Demir aynada gülümseyerek Bahar'ın belindeki ellerini çözerek ona taraf döndü.Gülümseyerek Bahar'ı kendine çekerek elini beline sardı.Birbirinin gözlerinin içine sadee aşkla bakıyorlardı.Demir Bahar'ın saçını kulağının arkasına geçirerek yüzünü en ince ayrıntısına kadar izledi.Bahar parmaklarını Demir'in siyah gömleğinin yakalarına sabitledi.Ortada uzun bir sessizlik ve sadece gözleri birbirinde takılı kalmış iki aşık vardı...

"İşe mi gidiyorsun?"diyerek aradakı sessizliği ilk bozan Bahar oldu.

"Hayır.Bugün ikimizde işe gitmeyeceğiz."

"Neden?"dedi Bahar soru dolu onun gözlerine bakarak.

"Çünkü seni tanıştırmak isteyeceğim biri var ve ben şimdi çıkmalıyım güzelim."diyerek Bahar'ın alnına öpücük kondurdu.

"Demir nereye gidiyorsun?
Neden bu kadar erken çıkıyorsun?
Ve en önemlisi beni kiminle tanıştırıcaksın?"diyerek peşpeşe sorularını durmadan Demir'e yöneltti Bahar.

Demir işaret parmağını Bahar'ın dudakları üzerinde gezdirerek parmağını dudaklarına bastırdı.Gözleri Bahar'ın dudaklarına kayarken daha fazla onu kendine çekerek dudaklarını kısa süreliğine Bahar'ın dudaklarına bastırdı.Masum bir öpücük kondurup geri çekilirken alnını Bahar'ın alnına yasladı.

"Gelicem."diyerek Bahar'ın dudakları üzerine fısıltılarını bıraktı.Bahar onun büyüsüne kapılmışken Demir ceketini alarak hızla odadan çıktı.Bahar anın büyüsünden çıkarak kendine geldi.

"Birşey söylememenden nefret ediyorum,"dedi sinirlenerek.Sinirle yatağı toplayıp aşağı kahvaltı etmeye indi.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Demir tüm heybetiyle arabadan indiğinde kuş uçmayan bir deponun önünde durdu.
Naci yanına gelerek ellerini önünde bağladı.

"Bir iz yok değil mi?"dedi kaşlarını çatarak Demir.

"Yok abi."dedi Naci üzgünlükle.

"Hepsi içeride mi?"dedi depoda gözlerini gezdirerek.

"Emrettiğin gibi abi adını duymasıyla hepsi geldi.İçeride seni bekliyorlar."

Demir bütün ciddiyetiyle depoya doğru ilerlemeye başladı.Onu gören adamlar ellerini önlerinde bağlayarak kafalarını aşağıya eğiyorlardı.Deponun kapılarını Demir'e açtıklarında Demir karanlık depoya girerek ortadaki koca masaya doğru ilerlemeye başladı.Masanın başındakiler onu gördüğünde kendilerine çeki düzen vererek oturdular.

Demir masanın başına gelerek silahını belinden çıkardı ve masanın üzerine koydu.

"Hoşgeldiniz."dedi ciddiyetiyle.

"Hayırdır Demir,"dedi aralarındakı yaşlı adam tespihini sallayarak.

"Anlayacaksınız ihtiyar."dedi Demir masadaki herkese göz gezdirerek.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin