Can DemBah'cılarım ilham perilerimin geç gelmesi yüzünden bu saate zor bitirdim bölümü gözler felç🙈
İnşAllah yoğun Pazartesi sendromunuza iyi gider❤️
Vote ve Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen❤️
Seviliyorsunuz❤️
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Gözlerimi usul usul sabaha araladığımda sevdiğim adamın yüzüme gelen uzun kiprikleri belirdi gözlerimin önünde.Kipriklerini bazen kıskanıyordum çünkü çok uzun ve güzellerdi.Yüzünün her bir zerresini ömrümün sonuna kadar gözlerimi kırpmadan izleye bilirdim.Zaman durda ve ben sadece onda kalsam.
Güzeldi işte.Çok güzel bir adamdı.Herşeyiyle...Ve ben bu adamı çok seviyordum.
Küçük kalbim bu kocaman adamı ne güzel sığdırmıştı her zerresine.
Yerinde kıpırdanmasıyla yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.Uyku mahmuru gözleriyle beni izlediğinde o kadar tatlıydı ki.Hiç düşünmeden kafamı göğsüne gömerek sımsıkı sarıldım ona.Yüz yüze uyuduğumuzdan kollarının arasına girmek o kadar da zor olmadı.Demir bunu bekliyormuşcasına kollarını bedenime sararak sarıp sarmaladı beni.Dudakları saçlarımda gezinirken kalp atışlarını kalbimde hissediyordum.O kadar huzurluydum ki onun yanında...
"Hmm birileri yine beni özlemiş,"dedi Demir uzun süren sessizliği bozup saçlarıma öpücük kondurarak.
"Seni seviyorum."dedim kollarımı dâha fazla beline sararak.Gözlerimi hâla açamıyordum.Kokusu bütün bedenimi ele geçirerek beynimi uyuşturuyordu.
"Sana tapıyorum."diyerek alnıma öpücük kondurdu.Kalbine öpücük kondurarak ondan ayrıldığımda yine birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
"Dün gece,"diyerek dudağının kenarı kıvrıldı.Ne söyleyeceğini az çok tahmin ettiğimden karnına yumruk atıcakken kollarımı sıkıca tuttu.
"Ya Demir,"diyerek gözlerimi ondan kaçırdım.
"Bana bak!"dedi alaylı sesiyle."Bak bana!"gözlerim gözleriyle buluştuğunda dudağının kenarı hâlâ kıvrılmıştı.
"Sen ne güzel kıskanıyorsun öyle,"dedi ellerimi bırakarak.
"Ben kıskanmadım,"
"Hı."dedi iddialı bir ses tonuyla ve sanki mümkünmüşcesine dâhâ fazla yanıma yaklaştı."Deli gibi kıskandın,"diyerek gözlerimin içine baktı.Derin bir nefes olarak aynı şekilde bende gözlerinin içine baktım.
"Kıskanmadım,rahatsız oldum!"diyerek gözlerimle adeta meydan okudum ona.
"Dün beni parçalıyordun."diyerek nefesini boynuma üfledi."Kıskandın hadi itiraf et."dedi fısıldayarak.Gittikçe onun etkisine kapılıyordum yanımdan onu ittirerek yatakta doğruldum.
"Bir çıkamadık şu yataktan."dedim oflayarak.Gözlerini üzerimde olduğunu hissediyordum.Tam yataktan çıkacakken bileğimden tutarak yatağa devirdi."Gel buraya sen!Gel."diyerek kolları arasına aldı beni.Hafif üstümede çıkmıştı.
"Demek kıskanmadım ha!"diyerek kendine hapsetmişti bedenimi.Kafamı tutarak durmadan yüzüme öpücük kondurmaya başladı.Kaçmaya çalışsamda pek başarılı olamıyordum.
"Ya Demir bırak."
"Kıskanmıyormuş,"diyerek öpücükleri yüzümde ve boynumda yer değiştiriyordu.
"Hı kıskanmadın mı?"Diyerek durmadan öpüyordu.
"Demir bırak yaaaa,"diyerek elimle onu durdurmaya çalışsamda başaramıyordum."Böyle sulu sulu öpme!Demir."dedim öpücüğünden boğulurken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...