askimgk ithafen💐İyi ki varsın❤️
Şarkıyla okuyun lütfen,iyi gelir😍😃❤️
İyi okumalarr can DemBah'cılar❤️
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Demir sırtını yatağın başlığına yaslamış orada uyuya kalmıştı.Bütün gece Bahar'ı izlediğinden doğru dürüst uyuyamamıştı.
Bahar doğruldu ellerini Demir'in yüzünde gezdirdi,yüzündeki tebessümle kocasının yanağına narin bir öpücük kondurdu.Demir'in yavaşca kafasını düzeltip üstüne pikeyi örttükten sonra üstünü değiştirip,tepsiyide alarak aşağıya indi.Demir'e güzel yemekler yapmaya başladı.Kendisininde çok sevdiği makarna yaptı.Çeşitli yemekler hazırladıktan sonra sofrayı hazırlamaya koyuldu.Son dokunuşlarını yaptıktan sonra herşey hazırdı.Demir'in ayak seslerini duyduğunda yüzünde bir gülümseme oldu.Demir aşağıya indiğinde masanın üstündeki çeşit çeşit yemeklerle karşılaştı."Döktürmüşsün yine."diyerek Bahar'ın boynuna öpücük kondurdu.
"Evet.Sen uyurken yaptım hepsini."dedi Bahar Demir'le birlikte masaya geçerken.
"Uyuya kalmışım bende."
"Hmm evet."
"Hadi artık başlayalım çok güzel duruyorlar."
"Senin sevdiklerin."
Demir iştahla karşısındaki yemekleri yemeye başladı.
"Demir,"
"Efendim."dedi Demir gözlerini Bahar'ın gözlerine kenetleyerek.
"Suat beylerin söylediği projeyi tamamlamak üzereyim."
Demir gülümsedi."İşini iyi yapman sana olan hayranlığımı dahada artırıyor güzelim."
Bahar gülümsedi.
"Zaten pazartesi toplantımız olucak."
"Güzel."
Yeniden yemeklerini yemeğe başladılar.Yemeklerini yeyip bitirdikten sonra Bahar tabakları masanın üstünden toplamaya başladı.
"Ellerine sağlık güzelim.Çok lezzetliydiler."
"Teşekkür ederim.Afiyet olsun."
Bahar yeniden tabakları almak için masaya döndüğünde,Demir Bahar'ın elinden tutarak kucağına oturttu.Bahar ellerini Demir'in boynuna sardı.
"Hayırdır."dedi Bahar gülümseyerek.
"Canım tatlı çekti."dedi Demir Bahar'ın gözlerine bakıp gülümseyerek.
"Ne tatlısı çekti hemen yapayım."dedi Bahar masumca.Eliyle Demir'in yüzünü yavaşca okşuyordu.
"Hmm."Demir yüzünü Bahar'ın boynuna gömdü."Şöyle ufak tefek,ama çok güzel bir tatlı.Hele kokusunu demiyorum."
Bahar Demir'in ne dediğini anlayınca Demir'in boynunu öpüp kucağından indi.
"Bu gece birşeyler mi yapsak Demir?"
"Benim çok güzel planlarım var aslında gece için."Demir yeniden Bahar'ı kucağına oturttu.
"Hayır yani mesela film izlesek."
"Hmm benim fikrim kadar olmasada buda iyi bir fikir."
"Hadi Demir sen filmi seç bende şuraları toparlayayım."
"Tamam."
Bahar mutfağı toparlayıp bitirmişti.Demir mutfağa girip sevimli bir şekilde ellerini saçlarının arasından geçirdi.
"Iı şey ben hangi filmi izleyeceğimize karar veremedim."
Bahar gülümsedi."Tamam sen otur bende mısır patlatıyorum sonra beraber geçeriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...