48.Bölüm

1K 57 126
                                    

Eğer isterseniz satır arası yorum bırakın canlarım❤️

Bahar duyduğu teklifle çok şaşırmıştı.Öylece yerinde oturup kalmıştı.

"Beni mi?"dedi şaşırarak.Demir sinirden öfke saçan gözlerle ayağa kalktı.

"Bahar şu ite cevap verme!"dedi bağırarak.Demir sinirle Yavuz'un üstüne yürümeye başladı.Sinan onu kolundan tutarak durdu.

"İt oğlu it sen kimin karısına iltifat ediyorsun.Gebertirim lan seni."dedi bağırarak.

Bahar Demir'in söyledikleri üzerine sinirle ayağa kalktı.

"Ben senin karın falan değilim."dedi bağırarak.Demir'in sinirli gözleri Bahar'ı buldu bu sefer.

"Sizin evliliğinizin bittiği konuşuluyor Demir bey.Hem ben sadece bir teklif yaptım."dedi Yavuz dudağı kıvrılarak.

"Sana lan bizim evliliğimizden.O teklifi senin..."Sinan'ın araya girmesiyle Demir kendini durdurmuştu.

"Abi sakin ol!Bahar'ı kaybedersin."dedi Sinan Demir'in kulağına fısıldayarak.

"Defolun lan."dedi Demir sandalyeye tekme atarak.

"Demir yapma.Projenin herşeyi hazır."dedi Cihan endişeli gözlerle.

"İkilletmeyin lan beni.Şu pislik arkadaşınıda al defolun holdingimden."dedi Demir yine bağırarak."İş falan yok.Defolun."dedi sertçe.Demir'in bu kararıyla herkes şoka girmişti.Önemli bir projeyi kendi elleriyle silip attıyordu.

"Demir bir hiç uğruna silip atma projeyi.Benim için çok önemli."dedi Cihan Demir'in gözlerine bir umutla bakarak.

"Hiçbir sikime değil.Git ne yaparsan yap.Şu piçide al götür elimden bir kaza çıkıcak.Eğer bir dâhâ tekrarlarsam şarjörü kafanıza boşaltırım."

Cihan Yavuzuda alarak kapya yöneldi.Yavuz giderken kartını Bahar'a uzattı.

"Bahar hanım fikriniz değişirse buradan araya bilirsiniz."dedi Bahar'a gülümseyerek.

Demir hızla Yavuz'un üstüne yürürken Sinan belinden tutarak durdurdu.Bir kaç çalışanın araya girmesiyle Demir'i zor zapt etmiştiler.

"Ulan sen ne çeşit bir gerizekalısın.Çıkıp gitsene!Eceline mi susadın?Zaten zorla tutuyorum adamı."dedi Sinan bağırarak.Yavuz ve Cihan şirketten çıkıp gittiler.

Demir öfkesini dizginlemek için odanın içinde volta atıyordu.

"Çıkın dışarı!"dedi sakince.Herkes birbirinin yüzüne bakmaya başladı.

"Çıkın dışarı."diyerek gür sesle bağırdı Demir.Bahar önden herkes dışarıya çıkmaya başladı.

"Sen kal!"dedi yine sakinliğini koruyarak.Bahar Demir'in ona seslendiğini biliyordu ama sanki duymamış gibi yoluna devam etti.

"'Sen kal'dedim Bahar!"dedi yine bağırarak.Herkes odayı boşaltarken Bahar adımlarını durdurdu.Yavaş yavaş Demir'e dönmeye başlarken,Demir sinirle volta atmaya başladı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"dedi Bahar sakinliğini koruyarak.Demir hızla Bahar'ın dibinde bitti.Öfke saçan gözlerini onun gözlerine sabitledi.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"dedi bağırarak."O adama gülmeler falan.Ne yapıyorsun sen Bahar?Adamı tanımıyorsun bile."dedi sinirle kahkaha atarak.

Bahar Demir'in yanından uzaklaşarak geriye çekildi.

"Demir sen napıyorsun?Ben sana ne dedim?Bana yaklaşma dedim bana karışma dedim."dedi Bahar bağırarak.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin