Arkadaşlar şarkıyı söylediğim yerde açarsınız lütfen🙏☺️
Beraber tepeye geldiler.Demir biliyordu aslında Bahar'ın buraya neden geldiğini,ne yapmak istediğini.Bu sefer sorulardan,geçmişinden kaçamayacağınıda biliyordu.
Demir Bahar'ın elinden tutarak tepeye tırmanmasına yardımcı oldu.Yine o muhteşem yerdeydiler.Bütün İstanbulun ayaklarının altında olduğu o yerde.
Demir ağacın altına oturarak Bahar'ı elinden tutarak kendi yanına oturttu.
"Gel bakalım."
Bahar sırtını Demir'in göğsüne yasladı.Demir Bahar'ın elini kendi eline haps ederek sıkıca sarıldı.
"Buraya boşuna gelmediğimizi biliyorum,inatçı."
"Öylesine manzarayı izlemek istedim,Demir."
Demir kendinden emir bir tavırla gülümsedi.
"Hadi.Seni iyi tanıyorum,Bahar."
"Beni çok mu fazla tanıyorsun sen?"dedi Bahar yüzündeki gülümsemesiyle.Demir'in onu böylesine tanıması hoşuna gitmişti.
"Sandığından daha fazla."dedi Demir Bahar'ın saçlarına öpücük kondurarak.
"Hadi sor."dedi Demir sesindeki tedirginlikle.
"Kaçmıyor musun artık?"
"Artık kaçamayacağımdan eminim.Sor."dedi Demir gözlerini kapatarak.
Bahar derin bir nefes aldı.
"Hiç adam öldürdün mü?"
Demir gülümsedi.
"Bu sorunun cevabını öğrenmekten korkmuyor musun?"
"Belki'de korkuyorum,ama şuan senin kollarındayım.Yani en büyük korkumu yenerek burdayım.Seni."
"Öldürdüm.Hemde defalarca kez."dedi Demir sesindeki soğukkanlıkla.
Bahar Demir'in göğsünden kalkmak istedi,ama Demir onu dâhâ sıkı sararak göğsüne bastırdı ve ellerini sıkıca tuttu.
"Şş kaçmak yok.Ne sorucaksan burda sor.Ama artık hiçbir yere gitmek yok."dedi Demir düz bir ifadeyle.
"Neden bu kadar soğukkanlılıkla söyledin bunu.Sanki hiçbir şey olmamış gibi söyledin bunu,Demir.Farkında mısın?"
"Çünkü pişman değilim.Hepsi ölmeyi haketti."dedi Demir sakin ses tonuyla.
"Demir,sen ne yaptığının farkında mısın?Hiç kimseyi ölmeyi haketmez."
"Eder.Okul önlerinde milletin çocuklarını zehirleyen bir şerefsiz eder.Yolda yürüyen hayatının baharındakı bir kıza tecavüz eden bir piç eder.Küçük çocuklara,hayvanlara tecavüz eden şerefsizler eder.Küçücük çocukları çalıştırarak döven itler ölmeyi hakeder.
Bu dünya adaletsiz bir yer,Bahar.Hiç birine adalet beklenilen cezayı vermedi.Bende onların adaletlerini kendim sağladım.O yüzden hepsi ölmeyi haketti.
"Sen kimsin,Demir.Kim.Mafya mısın yoksa iş adamı mı?Kimsin sen?"
"Mafya değilim.O işlere hiç bulaşmam.Sadece kendi adaletini sağlamaya çalışan bir iş adamıyım."
Ortaya uzun bir sessizlik çöktü.Bahar hala Demir'in göğsünde manzarayı izliyordu.
"Peki,hiç masum birini öldürdün mü?"diyerek sessizliği bozdu Bahar.
Canlarım lütfen açalım şarkıyı🙏❤️
Demir uzun süre kapattığı gözlerini açtı.Bu soruyu beklemiyordu.Sadece sustu.Hiçbir şey demeden sadece sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...