49.Bölüm

1.1K 61 240
                                    

Demir aniden boynuna dolanan ellerle ve yanağına konulan öpücükle neye uğradığını şaşırdı.Ceyda geri çekilerek Demir'e gülümsedi.

"Seni çok özlemişim Demir.Neden gittin?"dedi iç çekerek.Demir öfke dolu gözlerle Ceyda'ya baktı.Ceyda ona doğru bir hamle yaptığında Demir sertçe onu kolundan tutarak.

"Ne yaptığını sanıyorsun lan sen?"dedi bağırarak.Ceyda kendini bozmayarak gülümsemeye çalıştı.

"Ben seni çok özledim ama Demir."diyerek yeniden yaklaşmaya çalıştı.Demir yine sertçe onu itti.

"İyi bok yedin.Sakın yaklaşmaya kalkma."diyerek sinirlerine hakim olmaya çalıştı Demir.
"Bir dâhâ yanımdan bile geçme."dedi bağırarak.Demir yüzüğünü Ceyda'nın gözlerinin önüne getirdi.

"Bu yüzüğü görüyor musun?"dedi bağırarak.Ceyda Demir'in yüzüğünde takılı kalmıştı.

"Sana birşey sordum?"dedi Demir yine bağırarak.

"E-Evet."dedi Ceyda titreyerek.

"Bu yüzük benim evli olduğumun kanıtı.Kör müsün sen?"

"Siz ayrıldınız Demir."dedi Ceyda gülümseyerek."Sen terkettin onu."

"Sen kimsin?Sen kimsin bana bu soruyu soruyorsun.Seni gebertirim."dedi bağırarak."Bu yüzük kalbime sahip olan kadının yüzüğü.Bu yüzük ister parmağımda olsun ya da olmasın benim kalbimin sahibi sadece o.Sende evli bir adama yaklaşacak kadar düşme."dedi tiksinerek.

"Bahar senin yüzünü bile görmek istemez.Sen onu terkettin."dedi bağırarak.Demir'in sabrı taşmıştı artık.

"Sanane lan sanane."dedi gürleyerek."Bahar beni sevmese bile,ki seviyor.Hani diyelim sevmese bile benim kalbimde onun olması hiçbir şeyi değiştirmez."

"Bir şansım yok mu benim?.İzin ver yanında olayım."dedi Ceyda sesindeki endişeyle.Demir gözlerini kısarak Ceyda'ya baktı acırcasına.

"Şans mı?"dedi sinirle gülerek.

"Yeryüzünde sen dahil hiçbir kadının şansı yok."dedi gülümseyerek."Ondan başkası bana haram.Benim kalbim ona ait,bu yüzden bu dünyadaki hiç bir kadının öyle bir şansı yok.Benim kalbim sonsuza kadar ona ait kalacak yalnız onun için çarpacak."

"Sende benden uzak dur.Şirkette Bahar'ın seni görmesini istemiyorum.Mümkünse ait olduğun kattan dışarıya çıkma.Eğer önemli birşey olursa sekreterim arayacağlıyla bana iletirsin."dedi Demir işaret parmağını ona doğru sallayarak.

"Ama Demir,"

"Sus Ceyda!Bu şirkette neden olduğunu unutmaEğer baban olmasaydı sen bir saniye bile bu şirkette duramazdın.Bir dâhâ bana yaklaşırsan gelecek sefer bu kadar nazik olmam!"diyerek oradan uzaklaştı Demir.Ceyda yerinde öylece Demir'in arkasıyla baka kaldı.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bahar odadayken kapısı çaldı.Sinan elinde bir sürü dosyayla içeriye girdi.Demir arkasına yaslanarak pencereden onları izliyordu.Sinan dosyaları masaya bıraktı.

"Sinan bunlar ne?"diyerek şaşkınlıkla atıldı Bahar.

"Bahar bu dosyaları bitirmene ihtiyacımız var."

"Hepsini mi?"dedi Bahar.Demir aynadan Bahar'ın tepkilerini izliyordu.

"Evet Bahar.Bu dosyaları bitirmene ihtiyacımız var."

"Başkası yapar.Ben şirketten ayrılacağım Sinan.Son projeyi tamamlayıp çıkıp gidiceğim."

"Bahar bu işi senden başka kimse yapamaz.Eğer biz bu işi başaramazsak bir çok çalışan işinden olacak.Hepsi üst üste geldi.Demir'de yoktu ya hepsi birikti.Bize yardım et Bahar."dedi Sinan minnetle.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin