Merhaba arkadaşlar!Ben yazarınızın en yakın arkadaşıyım.Bazı sorunlardan dolayı kendisi burada değil.Yaşadığı şeylerden ötrü ondan telefonunu uzak tutmak zorundayız.Ricalarını kıyamadım ve yazıp bitirdiği taslağında duran bölümü yayınladım.Sizin için bugün çok rica etti.Sizin yorumlarınıza cevap vermek bana düşmez,çünkü aranızdakı bağı bilmiyorum.Ama İnşallah en kısa zamanda kendisi iyi olup yanınıza dönecektir.
!!!"Ah Demir yavaş olsana."
"Bunu sen istedin güzelim."Demir sinirle Bahar'ın elindeki perdeyi almış tektek merdivenleri çıkıyordu.
"Dua et sana söz verdim Bahar.Eğer sana söz vermeseydim şu lanet perdeyi asmazdım.Düştüğüm şu hale bak."Demir homurdanarak perdeyi asmaya başladı."Yok hayır yani ben birini bulup astırırdım ne gerek vardı benim asmama."
"Off Demir ne kadar konuşuyorsun.Hadi as gidelim,işe geç kalıcaz."
"Başlarım işine."Demir'in sinirini haraketlerinden ve sesinden belli oluyordu.
"İki dakikalık zevkin için kendini bu belaya attım kocacığım."Bahar sırıttı.
Demir sinirle aşağıdan yukarıya Bahar'a baktı."İki dakika mı?Benim seninle yaşadığım her saniye ömrüme bedel be.İki dakikaymış."Demir yeniden işini yapmaya başladı.Bahar bu söylediğiyle kendini suçlu hissetsede Demir'in söyledikleri midesinfe kelebeklerin uçmasına neden olmuştu.
"Bitti işte."Demir işini bitirip aşağıya indi.
"Tamam çıkalım o zaman."
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Beraber şirkete geçtiklerinde Demir Bahar'la birlikte Bahar'ın odasına girdi."Senin kendi odana gitmen gerekmiyor mu?"
Demir hiçbir şey söylemeden Bahar'ın alnına öpücük kondurdu.
"Bugün işler çok fazla seni öpmeye vakit bulamaya bilirim."dedi gözlerinin içi parlayarak.
"Seni seviyorum."dedi Bahar gülümseyerek.
"Bende."Demir Bahar'ın gülümsemesine karşılık vererek odasından çıktı.
Sinan Demir'in odasına girdi.
"Abi şu projesini bize emanet eden Tamer bey şimdi burada."
"Gelsin."
Tamer yanında bir kaç adamla içeriye girip Demir'le el sıkıştı.
"Merhaba Demir bey."
"Merhaba."
Zaman ilerledikçe iş muhabbetleri koyulaştı.
"Demir bey şu proje bizim için çok önemli."
"Tamer bey herşey yolunda."
"Zaten bizim sizinle anlaşmamızdaki en önemli etken bu.Ülkenin en önde gelen holdingisiniz."
Demir kendinden emir bir tavırla gülümsedi."Sadece herşeyin en iyisini yapıyoruz."
Tamer beyler Sinan'la konuşurken Demir'in gözleri Bahar'a kaydı.Bahar bir anlık başını yukarı kaldırdığında Demir'in ela gözleriyle karşılaştı.Yüzünde engellemediği bir gülümseme oluştu.Demir Bahar'a göz kırptı.Demir'in bu haraketiyle Bahar'ın yüzündeki gülümseme dahada büyüdü.Demir Bahar'a odaklandığından Sinan'ın sesini duymuyordu.
"Demir.Demir abicim Tamer bey kalkıyor."Demir hâlâ Bahar'a dalıp gittiğinden hiçbir şey duymuyordu.Sanki dünyada sanki ikisi vardı.
"Demir."dedi Sinan sesini yükselterek.Bu sefer Demir hemen Sinan'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...