31.Bölüm

1.4K 62 24
                                    

10.000 Şerefine🎉🎉🎉
Bölümü okumamışdan önce kısa bir konuşma yapmak istiyorum🙏
Bu hikayeyi kafamda oluşturduğumda beynimin içinde o kadar fazla soru vardıki.Ya sevmezseniz?Ya kabullenmezseniz?En temel sorulardandı bunlar.Ama nereden bile bilirdimki bu kadar sevilip kabulleniceğini.Bu kadar kısa bir zamanda bu kadar büyük bir aile olacağımızı❤️😍DemBah ailesi❤️💥👊
Onlara Haluk ve Güneş gibi değilde Demir ve Bahar gibi bakıp,onları benimsediğiniz için minnetdarım.Sizlerin sayesinde bu güzel duyguyu tattım.Ne diyeyim ki.Bu gurur hepimizin.İyi ki varsınız❤️Başımın tacısınız❤️🙏

Ssevvalaksoy ithafen❤️İyi ki varsın❤️
Lütfen şarkıyı açın🙏😊❤️

"Ben yeniden şirkete dönmek istiyorum."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Bahar'ın söylediğiyle Demir'in dudakları Bahar'ın dudakları üzerinde haraketsiz kaldı.Demir gözlerini açarak Bahar'a baktı.

"Ne?Ben doğru mu duydum?"

Bahar sevimli bir şekilde sırıtmaya başladı.

"Hıhı doğru."

Bahar tepeden aşağıya baktı.

"Oo baya yüksekteymişiz.Beni yere atarsan buradan sağ çıkma ihtimalim yok."dedi Bahar gözlerini kapatarak.

Demir Bahar'ı izliyordu.

"Ne diyorsun,Bahar.Saçmalama."

"İş konusunda mı?"

"Onu sonra konuşucağız.Seni atmam konusunda.Saçmalama atarmıyım seni buradan.En azından çeşitli işgenceler denerim üzerinde sonra atarım."Demir ciddi bakışlarıyla Bahar'ı korkutmaya çalışıyordu.

"Ne!Demir sadist misin sen?"

Demir gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.

"Bana ne söylediğinin farkında mısın?"diyerek Demir Bahar'ın üstüne eğildi.

"Ayy.Demir beni öldürecek misin?"

Demir dâhâ fazla dayanamayarak gülmeye başladı.

"Kızım sen manyak mısın?Ben seni öldürürmüyüm hiç."

Demir Bahar'ı kendine çekerek sarıldı.

"Pislik.Pis numaracı sarılma bana."

"Dur be kızım.Sen nasıl öyle şeyler düşünürsün."

"Demir,lütfen inelim zaten sallanıyor bu şey.Düşeriz falan Allah korusun.Evde konuşuruz."

"Tamam."

Demir eliyle dönme dolabın çalışması için komut verdi.Demir önce inerek elini Bahar'a uzattı ve Bahar'ı indirdi.Beraber arabaya doğru yürüyorlardı.Bahar birden Demir'in boynuna atladı.Demir ani bir şok yaşadı.

"Bahar,dâhâ izin vermedim."

Bahar dâhâ sıkı Demir'in boynuna sarıldı.

"Olsun.Ben san sarılmak istedim.Bugün için."

"Güzel sarıl hep,ama boynumu kırıyordun.Gelicek sefer sarılırken haber verirsin."

"Demir,sarılmanın haber vermesi mi olur?Allah Allah."

Beraber didişerek arabaya bindiler.Demir arabayı sürerken Bahar'da Demir'i izliyordu.Demir ara bir gözlerini yoldan ayırıp Bahar'ın gözlerine odaklanıyordu.Bahar'ın elini kendi eline haps ederek dudaklarına götürdu.Parmak uçlarına tüy kadar narin öpücükler kondurdu sırayla.Bahar sadece yeniden Demir'e hayran oluyordu.Demir her defasında onun içini eritiyordu.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin