Arkadaşlar lütfen şarkıyı söylediğim yerde açın🙏❤️
Bahar ve Özge beraber içeriye geçip koltuğa oturdular.Bahar'ın yüzü düşmüştü.
"Üzülme canım."dedi Özge Bahar'ın omzuna dokunarak.
"Ama üzüyor.Elimde değil ki."cevap verdi Bahar acıyla gülümseyerek ve devam etti.
"Onu çok özlemişim."dedi gülümseyerek.
"Eskiden onunla evlenmek bana ölüm gibi geliyordu,ama şimdi onu özlemek ölüm gibi bir şey benim için."dedi Bahar iç geçirerek.
Özge elinden geldiği kadarıyla arkadaşına destek olmaya çalışıyordu.
"Bahar,madem bu kadar özlüyordun neden terk ettin o zaman adamı?"
"Ne yapsaydım Özge?Hı ne yapsaydım?Beni sevmeyen bir adamla bir evde yaşayarak kendimi acıya mı mahkum etseydim."
"Ama şimdide acı çekiyorsun."
"Evet,çekiyorum.Ama şimdi hiç olmazsa kendimi bu kadere mahkum etmiyorum."
"Sende haklısın canım.Peki şimdi ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum Özge artık ne yapıcağımı bende bilmiyorum."dedi Bahar başını ellerinin arasına alarak.
Özge neşeyle ayağa kalktı.
"Bir çay koyayım da karşılıklı içelim mi canım?"
"Olur."
Bahar gülümseyerek karşılık verdi.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~Demir otele odasına çıktı.Üstünü değiştirerek yatağa girdi.Elini başının altına koyarak tavanı izlemeye başladı.
"Ah,Bahar ah.Şimdi burda olsaydın kokunla rahatça uyurdum."diye geçirdi içinden.
Bir saat geçmişti,ama Demir uyuyamıyordu.Uyumak için farklı pozisyonlar deniyordu ama uykusu gelmiyordu.
"Ee,Demir efendi eskiden yalnız uyumayı seviyordun şimdi yalnız uyuyamıyorsun.Şu halime bak."
Demir yataktan kalkıp camdan dışarıyı seyretmeye başladı.
Biraz dışarıyı izledikten sonra yeniden yatağa geçti.Kulaklıklarını takıp,Sezen Aksu açtı.Her zaman ona iyi gelen kadını dinlemeye başladı.Ama hiç bir faydası yoktu.
"Sezen,sen bile şu anda iyi gelmiyorsunsa bana,"diyerek alnını sıvazladı.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Demir odasında dosyalarla uğraşıyordu,ama yine olmuyordu.Demir elleriyle yüzünü kapattı.
"Ah,olmuyor yine olmuyor.Yapamıyorum."
Demir eliyle dosyaları bir kenara itti.
"Allah kahretsin çalışamıyorum."
Demir arkasına yaslandı ve cebinden bir fotoğraf çıkarıp uzun uzun bakmaya başladı.Yüzünde bir gülümseme oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomantizmAdam karşısında duran kadını baştan aşağı süzdü ve dudaklarından şu kelimeler dökülü verdi: "Biliyorsunuz ki,bu hayatta her şeyin bir bedeli var Bahar hanım.Ve sizinde bana ödeyeceginiz bir bedeliniz var" Demir Soykan ve Bahar Kaya'nın hikayesi...