Τρίτη, σχολείο, βαρετά, με τον Παπαγεωργίου να κάθετε στο πίσω θρανίο, ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΣΤΥΛΌ ΣΤΟ ΘΡΑΝΊΟ και να κάνει αυτόν τον σπαστικό ήχο. Θα γυρίσω, θα πάρω το στυλό και θα του το καρφωσω στο μάτι αν ΔΕΝ σταματήσει.
ΚΑΙ ΚΥΡΊΕΣ ΚΑΙ ΚΎΡΙΟΙ ΝΑΙ, ΘΑ ΜΠΩ ΜΈΣΑ ΓΙΑ ΦΌΝΟ!!
Έτοιμη είμαι να γυρίσω αλλά το κουδούνι με διακόπτει. Την γλύτωσε, την επόμενη φορά όμως; Πόσο πιο τυχερός από εμένα να είναι δηλαδή αν εγώ είμαι 0 αυτός θα είναι μειον 1...
Βγήκα από την ταξη, ΜΌΝΗ ΜΟΥ, και πηγα να κάτσω στο συνηθισμένο παγκάκι. Και ναι, δεν έχω φίλους. Τελικά δεν είναι τόσο εύκολο όσο μου έλεγε η μαμά μου. Είναι τόσο δύσκολο όσο έλεγα εγω, ΑΛΛΆ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ; Η μαμά μου πάντως όχι και για αυτό ακριβώς βρίσκομαι σε αυτό το κωλομέρος, μόνη μου...
Παρατηρουσα τα πάντα και τους πάντες μέχρι που το ματι μου πέτυχε τον Χρήστο, με την παρέα του και δεν μπορούσα να βγάλω τα μάτια μου από πάνω του. Δηλαδή τι στο διαολο μου αρέσει πάνω του;
1. Τα πράσινα μάτια του; ΝΑΙ
2. Τα ωραία ροζουλι του χείλη; ΝΑΙ
3. Τα κάστανα προς μαύρα μαλλιά του; ΝΑΙ
4. Η ωραία του η μύτη; ΝΑΙΜπα τίποτα δεν μου αρέσει, χάλια είναι!
Ολοι κατευθυνονται προς τα μέσα. Γιατί; Αφού το κουδούνι δεν χτύπησε ακόμα. Είμαι σίγουρη έχουμε ακόμα πεντ- (βλέπω την ωρα) ΩΩΩ ΓΑΜΏΤΟ ΈΧΟΥΜΕ ΑΚΌΜΑ ΜΕΊΟΝ 5 ΛΕΠΤΆ.
Σηκώθηκα γρήγορα και πηγα στην τάξη. Μπήκα μέσα και ευτυχώς ο καθηγητής δεν έχει μπει.
Κάποιος με σκουντιξε από πίσω, και γύρισα για να αντικρισω τον μαλακα παυλα θεό Παπαγεωργίου να με κοιτα με ένα χαμόγελο, έτοιμη ήμουν να του χαμογελασω αλλά θυμήθηκα ότι χθες ήταν με την πουτανα στην τουαλέτα και ότι το κάνανε... γκχμ, καταλάβατε εσείς, δεν κάνει να τα λέω κι όλας μικρό παιδάκι που ειμαι.
<<Τι θες παλι;>> ρώτησα βαριεστιμενα <<εσένα>> Είπε με θράσος αλλα και πονηρά <<σου έχω την τελεία λύση>> άρχισα να λέω χωρις να έχω ακούσει τι μου είπε <<το παράθυρο εκεί το βλέπεις;>> τον ρωτησα δειχνοντας του το παραθυρο και αυτος με της σειρα του εγνεψε, <<Το ανοίγεις και πηδας, μην φοβάσαι, δεν θα πονέσει και θα ειναι και το τέλειο ταξίδι, τζαμπα κιολας>> και αφου τελειωσα την προταση μου γυρισα μπροστα μου και τοτε αρχισα να σκευτομαι το τι μου ειπε γιατί είμαι και λίγο έως και αρκετά πάρα πολύ αργοστροφη. Είπε ότι του αρεσω; Και είχε και αυτό το πονηρό στο πρόσωπο του;
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...