Παρασκευή πρωί, καλά εντάξει μεσημέρι. Τώρα θα αναρωτιέστε παρασκευή και μεσημέρι; Δεν έχουμε σχολείο! Απεργίαααα!!
Κατέβηκα κάτω και ήταν οι γονείς μου
<<γειά στην πριγκίπισσα μου!>> με χαιρετησε ο μπαμπας μου και του έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο καλημεριζοντας τον.
<<καλημέρα και σε εσενα μαμακα μου>> της ειπα γλυκα <<1 η ώρα το μεσημέρι καλημέρα λες εσύ;>> <<ελα βρε μαμα, αφού διάβαζα μέχρι αργά το βράδυ!>> προσπάθησα να δικαιολογηθώ αλλα #νοοττ έβλεπα γκρεις ανατομυ!
<<καλα σου λέει το παιδί!>> με υπερασπίστικε ο μπαμπας μου <<τέλος πάντων, θα φας;>> με ρωτησε και εγω πηγα στην κουζινα. Πήρα ένα μπολ και εβαλα δημητριακά με γάλα. Πήρα ένα κουτάλι και πηγα στο σαλόνι. Έκατσα οκλαδον στον καναπε και άρχισα να τρώω.
<<αγάπη μου, σήμερα έχουμε να πάμε στο σπιτι του παλιού μου φίλου και συναδελφου από το νοσοκομείο. Μας κάνουν το τραπέζι. Είχαμε πάει και την προηγούμενη φορά αλλά δεν είχες έρθει. Θα έρθεις σημερα;>> με ρωτησε καθος αλλαζε τα κανάλια απο την τηλεόραση <<βρε μπαμπά, σας είχα πει πως σήμερα το απόγευμα θα πάω στην φίλη μου για την εργασία και μετά θα κάνουμε σλιπ οβερ!>> <<τι θα κάνετε λέει;>> με ρωτησε η μαμα μου μπερδεμενη <<σλιπ οβερ>> ξανα ειπα <<και τι είναι αυτό; με ναρκωτικα είναι;>> με ρώτησε και ήταν στο όριο να φρικαρει <<πιτζαμα πάρτι ρε μαμα, τι ναρκωτικα και βλακειες λες!; Πας καλα;>> της ρωτησα και προσπαθησα να συγκρατησω το γελιο μου
<< και τι ωρα θα φύγεις;>> με ρωτησε ο μπαμπας μου <<Κατα τις 6>> του ειπα και αφού έφαγα πηγα στην κουζινα και εβαλα το πιάτο στον νεροχυτη. Πήρα ρούχα και πηγα να κάνω ένα μπάνιο για να ετοιμαστω.
Ανοιξα την βρύση και το καυτό νερό έπεσε πάνω μου. Όταν τελείωσα απλωσα την κρέμα δέρματος μου με άρωμα καρύδας και εβαλα τα ρούχα μου.
Πηγα στο δωμάτιο μου και εβγαλα την τσάντα του σχολείου μου. Μέσα έβαλα τις πιτζαμες μου με τον μικυ και την μινι. Έβαλα και τα πράγματα για την εργασία μας.
Η ώρα πήγε 4 το μεσημέρι και κατέβηκα κάτω για μεσημεριανό. Πάλι καλά σήμερα δεν έχουμε ψαροσουπα...
<<επειδή έπρεπε να ετοιμαστω έφτιαξα αυγά και πατάτες τηγανιτές>> <<καλα έκανες!>> Ειπα και εγλιψα τα χείλη μου. Πήρα το πιάτο μου μπροστά μου και άρχισα να τρώω.
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...