1.6

3.6K 423 244
                                    

Επιτέλους Σάββατο, θα κοιμηθώ...

<<ΜΥΡΤΩΩΩ>> Ακούστηκε η τσιρίδα της μαμάς μου <<γαμω την τρέλα μου μέσα γαμω>> Ειπα στον εαυτό μου 

<<ΜΥΡΤΩ, ΣΉΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΉΓΑΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΦΊΛΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ;>> Πετάχτηκα από το κρεβάτι, μα πως το ξέχασα!;

Άνοιξα την ντουλάπα μου πανικοβλημένη, όλα τακτοποιημενα, εγω δεν τα είχα τακτοποιημενα!

<<Που στο διαολο είναι η μαύρη φόρμα μου;>> Φώναξα - είπα στον εαυτό μου με νεύρα.

<<ΡΕ ΜΑΜΑΑ, ΓΙΑΤΊ ΈΦΤΙΑΞΕΣ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΜΟΥ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΏΡΑ Η ΜΑΎΡΗ ΦΌΡΜΑ ΜΟΥ;>> και όπως μπορείτε να καταλάβεται δεν είμαι καθόλου ψύχραιμη. <<αμάν ρε κορίτσι μου, να που είναι, μπροστά σου!>> Είπε καθώς μπήκε στο δωμάτιο και μου έδειξε που είναι. 

Πήρα και μια ροζ απαλή μπλούζα και την μάυρη ασορτή ζακέτα που έχει η φόρμα. Ντύθηκα πήρα κινητό κλειδιά και βγήκα από το σπίτι μέχρι που θυμήθηκα ότι ξέχασα τα βιβλία και γενικά την τσάντα μου και ξανα μπήκα μέσα για να την πάρω.

Άρχισα να περπατάω προς το σπίτι της Ανδρονίκης και μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά έφτασα. Χτύπησα το κουδούνι και ευχηθηκα να μην έχω αργήσει...

Στην πόρτα εμφανίστηκε ένας μισό κοιμισμένος και μισό ντυμένος Χρήστος (φορούσε μόνο φόρμα ΑΝΩΜΑΛΑΡΕΣ 😈 ξέρω τι σκεφτήκατε😏😏)

<<εμμ, καλημέρα, τι κάνεις εσύ εδώ πρωινιατικα; Στον ύπνο σου μας εβλεπες;>> πάντα με τον καλο το λόγο μωρεεε <<καλημέρα και σε έσενα, για την εργασία ήρθα και αν εννοείς τον εαυτό σου όχι!>> Του ειπα και περίμενα να μου πει να μπω μέσα αλλά μπαα, εδώ βλέπω να κάθομαι...

Του χαμογελασα αμήχανα μπας ΚΑΙ καταλάβει να μου πει να μπω αλλά δεν... απλά με κοιτούσε σαν χανος  (παρεμπιπτόντως, το ξέρατε ότι ο χανος ειναι ψάρι? Εγώ όχι, το έμαθα από την ιστορία της -YoursKat Ένα βλέμμα |Playboy| και είναι αυτό το ψάρι ⬇😂)

 απλά με κοιτούσε σαν χανος  (παρεμπιπτόντως, το ξέρατε ότι ο χανος ειναι ψάρι? Εγώ όχι, το έμαθα από την ιστορία της -YoursKat Ένα βλέμμα |Playboy| και είναι αυτό το ψάρι ⬇😂)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ| Where stories live. Discover now