Τι ειναι αυτο που ειπε; Να χαρώ ή να κλαψω; Και αν δεν με είχε βάλει στοίχημα τι στο διαολο έχει γίνει;
Αυτά σκεφτόμουν όλο το βράδυ και δεν με έπιασε καθόλου ο ύπνος. Γυρναγα στο κρεβάτι σαν το αρνί στη σουβλα. Ίσως είναι και επειδή κοιμήθηκα 9 ώρες σαν το βοδι το μεσημέρι. Δεν ξέρω. Για άλλη μια φορά κοίταξα την ώρα στο κινητό μου. 4 και 52. Πηγα στο σαλόνι και τον είδα να κοιμάται. Ειναι τόσο γλυκός. Πηγα κοντά του και του χάιδεψεα τα μαλλιά.
<<αχχ βρε αγάπη μου, γιατί τα έκανες έτσι;>> Ρώτησα επειδή ήξερα πως δεν θα απαντήσει
Ένα κινητό άρχισε να χτυπα. Δεν ήταν το δικό μου. Ήταν το δικό του. Είδα την οθόνη που αναβοεσβηνε. Πουτανα. Αυτό έλεγε. Το απενεργοποιησα και το άφησα στην άκρη. Αυτή τώρα γιατί τον κάλεσε στο τηλέφωνο; Έχω μπερδέψει τα μπούτια μου! Άρχισε να κουνιεται και έτρεξα ως το δωμάτιο μου. Δεν ήθελα να με δει που τον βλέπω.
Ξάπλωσα και έκανα πως κοιμάμαι.
Άνοιξε η πόρτα και κάποιος μπήκε μέσα. Αμέσως το αρωμα του - και η μυρωδιά του αλκοολ - εισηλθε στα ρουθουνια. Άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και μετά το μάγουλο. Τέλος ακουμπησε με το δάχτυλο του τα χείλη μου.
Τον αισθάνθηκα να φεύγει από κοντά μου και να κλείνει την πόρτα. Έφυγε. Σηκώθηκα και πηγα στο σαλόνι. Εκεί που κοιμόταν πριν λίγο. Ο καναπές, τα μαξιλάρια, όλα μυρίζουν Χρήστο. Έκλεισα τα μάτια μου για ένα λεπτό, για να εισπνευσω καλύτερα το άρωμα του.
<<Μυρτώ;>> Πωω κάθε φορά αυτό το πράγμα, κάθε φορά που κοιμάμαι να μου το χαλάει <<μμ>> ειπα αγκαλιαζοντας καλυτερα το μαξιλαρι του καναπε <<τι κανεις παιδί μου στο καναπέ 7 παρα;>> με ρωτησε η μαμα μου και ανοιξα τα ματια μου αυτοματα
Τι κάνω στο καναπέ; Δε ξέρω! Γιατί δεν είμαι στο δωμάτιο μου;
<<εε μάλλον με έπιασε ο ύπνος καθώς έβλεπα τηλεόραση>> της ειπα <<μα η τηλεόραση είναι κλειστή>> λεπτομέρειες τωρα, δηλαδη δεν μπορει ενας άνθρωπος να βλέπει τηλεόραση, με την τηλεόραση κλειστή; <<πωω ρε μαμα πρωί πρωί>> Είπα και πηγα στο δωμάτιο μου. Τι έγινε χθες ρε παιδιά; Γιατί δεν θυμάμαι τίποτα; Λες να ήπια πάλι;
<<ΕΤΟΙΜΆΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΕΓΩ ΠΆΩ ΓΙΑ ΎΠΝΟ>>
Φώναξε και ξεκίνησα να ντύνομαι. Έφαγα και η ώρα πήγε για να φύγω για το σχολείο. Έφτασα ακριβώς στο κουδούνι. Πηγα γρήγορα στην σειρά και κάναμε προσευχή. Είπε κάποια πράγματα ο διευθυντής αλλά δεν τον άκουγα. Μας είπε να πάμε μέσα και ξεκίνησα να περπατάω προς τα εκεί αλλά ένα χέρι με τράβηξε προς τις τουαλέτες του ορόφου.
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...