1.8

3K 410 116
                                    

Είδα την ώρα και έχουμε ακόμα 15 λεπτά για να χτυπήσει το κουδούνι.

Μάλλον θα είναι στο πίσω μέρος του σχολείου.

Κατευθύνθηκα προς τα εκεί και λίγο πριν φτάσω τον είδα να καπνίζει.

Καπνίζει;

Τον πλησιασα αλλά δεν είχε καταλάβει την παρουσία μου μέχρι που στάθηκα απέναντι του.

Με ειδε και πήγε να φύγει αλλά τον επιασα απο το μπράτσο για να σταματήσει.

Με ειδε, τράβηξε το χέρι του και πήγε να φύγει για άλλη μια φορα.

<<Χρήστο>> φώναξα το ονομα του απελπισμένηκαι κουρασμενη παραλληλα και αυτος με ξανακοιταξε με νευρα. Λογικο. Δεν τον ταλαιπώρησα και λίγο.

<<ΤΙ;>> φώναξε απότομα και μπορώ να ομολογίσω οτι τρόμαξα λιγο. Ποτε μου δεν τον έχω καναδει έτσι. Εσκηψα το κεφάλι μου απο αμηχανία. 

Γαμωτο, τι να του πω; Συγγνώμη, τι να του πεις...

<<Εμμ>> άρχισα να μιλάω αλλα δεν βγηκε τίποτα άλλο απο το στόμα μου. <<εαν είναι να μου λες 'εμμ' καλύτερα να φύγω γιατί δεν έχω τον χρόνο σου!>> Είπε και ήταν έτοιμος να φύγει για άλλη μια φορά.

Κάνε κάτι! Σαν; Ζητά του συγγνώμη!

Έτοιμη ήμουν να του ΞΑΝΑ φωναξω αλλά είχε ήδη απομακρυνθη και ειχε χτυπήσει και το κουδούνι για διάλειμμα.

Πηγα και κλειδώθηκα σε μια τουαλέτα μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα. Ούτως ή άλλως δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω.

Καθόμουν και έπαιζα με το κινητό μέχρι που άνοιξε η κεντρική πόρτα και ακουγοντουσαν γέλια και.. αναστεναγμοι; Δεν το πιστεύω φιλε μου, θα ακούσω ζωντανή τσόντα, πάλι καλά που δεν θα το δω κιόλας. Πωω ρε φίλε, δεν έχω και την τσάντα για να βάλω τα ακουστικά και να ακούσω μουσική. Τέτοια γκαντεμιά...

Μπήκαν σε μια τουαλέτα και μαντέψτε σε ποια.. Μπράβο, μολις κερδίσατε δυο εισιτήρια για Ταϊλάνδη, με πληρωμένο ξενοδοχείο και όλα τα άλλα έξοδα. Μπήκαν στην διπλανή τουαλέτα. Τι άλλο θα ζήσω, απορώ...

Κοίταξα κλατω και Ιουυυ, ένα ροζ στινγκ εμφανίστηκε από το κενό που έχουν οι δύο τουαλέτες, ελπίζω να καταλαβαίνεται τι λέω, και πέρασε στην μεριά μου.

<<Αχ Βάσια>> Ακουστηκε η φωνη του αγοριου να αναστενάζει. Βάσια; Ποια Βάσια; Η γνωσή η Βάσια; Η Βάσια η πουτανα!;

ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ| Where stories live. Discover now