Το 95% του κεφαλαίου είναι σαν flashback και λέω σαν flashback γιατί είναι απο την μεριά του Χρήστου (Άντε να δούμε τι λέει και αυτός 😂). Ειναι και λίγο βαρέτο αφού τα περισσότερα τα έχετε διαβάσει απο προηγούμενα κεφάλαια αλλα έχει ελάχιστα καινούργια πράγματα. Αν δεν θέλετε να το διαβάσετε είναι οκευ, δεν θα σας πιέσω😘. Όσοι το διαβάσετε, καλή ανάγνωση(και να ξέρετε εσείς που θα το διαβάσετε, σας αγαπάω παραπάνω από τους άλλους😂😂😍😍). Επισης απο καποιο σημειο και μετα ειναι ΜΟΝΟ copy paste απο καποια παλια κεφαλαια. Θα σας ενημερωσω οταν φτασει αυτο το σημειο ετσι ωστε αν δεν θελετε να το διαβασετε να μην το διαβασετε.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Τα χειροτερα χριστουγεννα και η χειροτερη πρωτοχρονιά εβερ! Να εχω απο την μια την πουτανα και στα δυο τα τραπεζια να το παιζει ντροπαλη και ετσι ενω ολοι ξερουμε οτι μονο αυτο δεν ειναι οταν βγαζει τα ρουχα της και ανοιγει τα ποδια της! Επισης απο την αλλη να εχω τον πατερα μου, που αμφιβάλλω αν ειναι πατερας μου, να εχει την 'νυφη' του -μη χεσω- στα οπα οπα! Αληθεια, ποιος σωστος γονιος κανει ετσι οταν μαθαινει πως ο ακομα ουτε 18 χρονων γιος του εχει αφησει εγκυο μια κοπελα; Και α; προσθεσουμε επίσης οτι ο γιος του λεει οτι το παιδι αυτης της κοπελας δεν ειναι δικο του!
Παλι καλα αυτες οι μερες τελειωσαν και θα πηγαινω σχολειο. Που εφτασα; Που καταντησα!; να λεω οτι θελω να παω σχολειο. Ποιος; εγω! Εγω που δεν ηθελα να παταω το ποδι μου εκει και τωρα θελω να ειμαι εκει ολη την ωρα για να μην ειμαι στο σπίτι 'μου'.
<<καλημέρα>> Είπε η στριγγλα μόλις μπήκε στην τάξη <<καλημέρα>> Είπαμε και βγάλαμε τα βιβλία <<για να σας ρωτήσω>> Είπε και εκατσε καλύτερα στην εδρα της <<πως πάει η εργασία που σας έβαλα;>>
Ποια εργασία; Αυτή που θα έκανα με-; Ο φίλε, τελικα δεν είναι και τόσο στρίγγλα!
Ακούστηκαν μερικά καλά από τους συμμαθητές μου και συνέχισε να μιλάει.
Πρέπει να βρεθω μαζι της για αυτη την εργασία! Πρεπει να την κάνουμε μαζί!
(...)
Το κουδούνι χτύπησε και στην τάξη είχαμε μείνει μόνο εγώ και αυτη. Σταθηκα μπροστα απο το θρανιο της ετσι ωστε να μην μπορει να φυγει για να της πιασω την συζητηση για την εργασια
<<μπορώ να περασω;>> Με ρωτησε <<εε ναι>> της είπα και έκανα στην άκρη. Τι στο διαολο κανω; Για ποιο λογο δεν της μιλησα για την εργασια; <<Μυρτώ>> Της ειπα μόλις έκανε δύο βήματα <<τι;>> Είπε και γύρισε για να με κοιταξει <<εεε, για την εργασία->> <<δεν χρειάζεται, θα την κάνω μον η μου και θα την παρουσιασουμε μαζί>> με διεκοψε και πηγε να φυγει. Ναι καλα! αυτο δεν πρεπει να γινει! <<ούτε καν! Δεν σε αφήνω! Αν είναι θα την κάνω εγώ και θα την παρουσιασουμε μαζί>> Ούτε αυτο πρεπει να γινει! Πρεπει να την κανουμε μαζι! <<οχι! Θα την κάνω εγώ και->> <<ή θα την κανω εγω μόνος μου ή μαζί!>> ειναι ο μονος τροπος για να δεχτει να την κανουμε μαζι. Ξερω πως δεν της αρεσει οι αλλοι να κανουν τις εργασίες της. <<οκευ>> μου απαντησε και μπερδευτηκα. Τι εννοει με το 'οκευ'; Οκευ ναι θα την κανεις μονος σου για να μην χρειαστει να σε δω ή οκευ θα την κανουμε μαζι; <<οκευ τι;>> την ρωτησα για να ξεκαθαρισω αυτο το μπερδεμα στο κεφαλι μου <<οκευ μαζί>> Ειπε αμήχανα. Τελικα τοσο ευκολο ηταν; Νομιζα πως θα πρεπει να το λεω για περισσοτερη ωρα για να δεχτει... <<στις 5 στο σπιτι των γονιών μου>> Είπα και έφυγα. Τι στο διαολο; Μαλακα μολις συνηδητοποιησα τι ειπα. Ελπιζω να μην εδωσε σημασια σε αυτο που ειπα...
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...