Γεια σας φίλοι μουυυ
Τι κάνετε;
Η ιστορία, όπως ειδατε στο προηγούμενο παρτ, τελείωσε. Ή για να το πω καλύτερα, το πρώτο βιβλίο τελείωσε.
Θέλω να πω, πως την ιστορία την ξεκίνησα για πλάκα, και ομολογώ πως σε κάποια φάση, στην αρχή, ήθελα να την σταματήσω, αλλά δεν το έκανα.
Την ιδέα μου την έδωσε η πολύ αγαπημένη μου φίλη hlntrai.
Θυμάσαι; Θυμάσαι τι σου είχα πει εκείνο το βράδυ; <<Θα κάνω την ζωή σου βιβλίο>> 😂😂
Αυτό είχα πει, αλλά τελικά δεν την έκανα 😂
Οπότε ναι, θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ αγάπη μου 😍. Χωρίς εσένα δεν θα είχα αρχίσει, ΠΟΤΕ!
Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που διαβάσατε την ιστορία. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, για τα σχόλια σας, για τα αστεράκια, για ΟΛΑ.
Με αυτή την ιστορία φτάσαμε μέχρι και #3 στην εφηβική φαντασία στις 21 Ιανουαρίου 2018 . Σας ευχαριστώ ΠΆΡΑ πολύ και για αυτο😍
Οσο για το δεύτερο βιβλιο, θα το ανεβάσω μόλις τελειώσω με τις εξετάσεις και τα σχετικά, δηλαδή τέλος Ιουνίου (;)
Έχω ήδη ανεβάσει το 2ρο βιβλίο, με 1 κεφάλαιο, που είναι η περίληψη.
Αν θέλετε να στηρίξετε την ιστορία και να μάθετε την συνέχεια, απλα πηγαίνετε στο προφίλ μου και ψάξτε για το βιβλίο: << ΝΑΙ ΚΑΛΑ [2] >> και βάλτε την στην βιβλιοθήκη σας ή αρχιοθετηστε την και μόλις μπει το πρώτο κεφάλαιο, το καλοκαίρι, το γουοτπατ θα σας ενημέρωση.
Ένιγουει.
Θα ήθελα, όσοι θέλετε, να μου πείτε την γνώμη σας για αυτό το βιβλίο. Τι σας άρεσε, τι δεν σας άρεσε και να μου πείτε τι θέλετε να διορθώσω για το επόμενο, για να γίνει καλύτερο.
Μπορείτε, φυσικα, να μου πείτε και τα αρνητικά τις ιστορίας - είμαι σίγουρη πως όλοι έχετε εντοπίσει κάτι που δεν σας άρεσε - και θα προσπαθήσω να το φτιάξω για το επόμενο βιβλίο.
ΜΗΝ ΝΤΡΈΠΕΣΤΕ ΑΠΛΆ ΠΕΊΤΕ ΤΟ😂😂
Αυτά.
Δεν έχω τι άλλο να πω.
Καλή συνέχεια και ελπίζω με τους περισσότερους να τα ξανα πούμε.
Λοβ γιου ολλ😍😍😍
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...