1.49|ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ|

2.3K 250 71
                                    

•ΧΡΉΣΤΟΥ POV•

Είναι τέλος Ιουνίου. Τελειώσαμε με τις εξετάσεις και εκεί που λέτε 'αχχ ωραια' σας λέω ΚΑΘΌΛΟΥ ωραία! Η Βάσια από μέρα σε μέρα γεννάει και όπως καταλαβαίνετε διακοπές γιοκ! Μπήκε στον ενατο μήνα και πρέπει να είμαι συνέχεια μαζί της!

Από την Μυρτώ δεν έχω μάθει νέα. Δεν ξέρω που είναι και τι κανει. Οι γονείς της όντως δουλεύουν στο νοσοκομείο. Όταν είχαμε πάει με την Βάσια για να μάθουμε το φύλο του μωρού είδα την μαμά της. Η Άνδρονίκη λέει πως δεν ξέρει τίποτα για αυτήν. Το ίδιο και τα άλλα δύο κορίτσια. Ίσως λέμε την αλήθεια ισως και όχι.

<<ΧΡΉΣΤΟ!>> με φωναξε η Βασια <<ΤΙ;>> της φωναξα πισω από την κουζίνα <<ΈΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΆ>> Είπε τρομοκρατιμενη <<ΠΟΥ;>> Ρώτησα χαλαρός <<ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΈΤΑ! ΈΛΑ ΓΡΉΓΟΡΑ!>> μου φωναξε και πραγματικα δεν μπορουσα να καταλαβω για πιο λογο ειχε πανικοβληθεί τοσο πολυ <<ΜΙΣΌ ΝΑ ΚΑΛΈΣΩ ΥΔΡΑΥΛΙΚΌ>> της φωναξα και πηγα να παρω το κινητο μου

<<ΤΟΝ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΛΈΣΕΙΣ! ΤΑ ΔΙΚΆ ΜΟΥ ΤΑ ΝΕΡΆ ΈΣΠΑΣΑΝ!>> Φώναξε και τοτε άρχισα να τρομοκρατουμε και εγω. Πηγα γρήγορα στην τουαλέτα και την είδα να κρατιέται από τον νυπτιρα. Καλεσα στο νοσοκομείο και είπαν θα στείλουν ασθενοφόρο. Πήρα την Βάσια στην αγκαλιά μου και την έβαλα στο καναπέ.

<<Στην ντουλάπα είναι 2 μικρές βαλίτσες, παρτες>> Είπε και πηγα στο δωμάτιο, άνοιξα την ντουλάπα και εβγαλα τις βαλίτσες. Πηγα πάλι στο σαλόνι και έκατσα δίπλα της

<<πάρε βαθιές ανάσες και μην πανικοβαλεσαι!>> Της είπα και ακολούθησε της οδηγίες μου. 

Το ασθενοφόρο ήρθε και την πήραν. Μπήκα και εγώ μέσα μαζί της και μετά από λίγο φτάσαμε στο νοσοκομείο. Την πήραν και την έβαλαν σε ένα δωμάτιο. Εμένα μου είπαν να παω να περιμένω στην αίθουσα αναμονής. Κάλεσα τον μπαμπά μου και του είπα πως είμαστε στο νοσοκομείο. Μετα απο λιγο ήρθαν και αυτοί και περιμέναμε όλοι μαζί μέχρι να έρθει ο γιατρός και να μας πει ότι η Βάσια γέννησε ένα υγιέστατο αγορακι. Μας είπε επίσης πως αν θέλω να παω και να τους δω και αυτό έκανα. Πηγα στο δωμάτιο και την είδα με το παιδί στην αγκαλιά της και να του χαϊδεύει το μάγουλο.

<<δεν είναι κούκλος;>> Ρώτησε και της εγνεψα. Πηγα κοντα της και ειδα καλυτερα το γιο μου. Μόλις έγινα μπαμπάς. Ακόμα δεν το πιστεύω! Έχω παιδί με την Βάσια. 

Πήρα τον γιο μου στην αγκαλιά μου. Ειναι τόσο μικρός.

<<γεια σου αγόρι μου>> Του ειπα ψιθηριστα στο αυτί <<καλωσόρισες στον κόσμο!>> Του ξανά είπα ψιθηριστα και τον έβαλα σε αυτά τα γιαλινα κρεβατάκι από που έχουν στα νοσοκομεία για τα μωρά.

ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ| Where stories live. Discover now