•ΜΕΤΆ ΑΠΌ 2 ΜΗΝΕΣ•
Καλά εε; Πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός; Βασικά πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος; Πότε την Ιανουάριος, πότε Φεβρουάριος και ποτέ Δεκέμβριος!; Τελικά περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός! Τεσπα πάμε στο τώρα.. Σε περίπου μια εβδομάδα έχουμε Χριστούγεννα και σε δύο Πρωτοχρονιά. Τελευταία εβδομάδα σχολείο και μετά διακοπές. Ωωω ναι! Αυτοί οι δύο μήνες πέρασαν γρήγορα με εμένα να είμαι σπίτι - σχολείο - Χρήστο - να μιλάω με τον Μιχάλη και την Ιωάννα και μετά πάλι από την αρχή.Με αυτές μου τις σκέψεις, τελείωσα το ντουζ μου και πήγα στο δωμάτιο για να ντυθώ. Έβαλα το μαύρο adidas κολάν μου και την άσπρη adidas μπλούζα μου. Έβαλα μπουφάν και πείρα την τσάντα μου. Πήγα στην κουζίνα και αφού είχα χρόνο έκατσα για να φάω κανονικό πρωινό με την οικογένεια μου.
<<καλημέρα!>> με χαιρετησε ο μπαμπας μου <<καλημέρα μπαμπά>> Είπα και του έδωσα ένα φιλί <<καλημέρα μαμά>> Είπα και έδωσα και σε αυτήν ένα φιλί
Έφαγα και έβαλα τα παπούτσια μου. Βγήκα από την πόρτα και ξεκίνησα την καθιερωμένη διαδρομή προς το πάρκο, που ως συνήθως, εκεί είναι η Άνδρονίκη να με περιμένει. Συνήθως είναι και ο Χρήστος αλλά χθες τρέχαμε στην βροχή οπότε αρρώστησε. Εγώ πάλι την έβγαλα καθαρή! Πήγαμε στο σχολείο και μπήκαμε για τις δύο πρώτες ώρες. 3η ώρα γυμναστική. Ο καθηγητής ήρθε καθυστερημένα ως συνήθως και είχε ψίχουλα από τυρόπιτα στο μούσι του. Σε λίγο θα βγει και κανένα ποντίκι από εκεί μέσα και θα μας χαιρετίσει..
<<κύριε, δεν μπορώ να κάνω γυμναστική>> του είπε και έπιασε την κοιλιά της. Αυτό γίνετε επί 2 μήνες. Ή δεν θα έρθει καθόλου την ώρα της γυμναστικής ή θα πει "κύριε, δεν μπορώ να κάνω γυμναστική" και θα πιάσει την κοιλιά της. <<κάτσε έξω και μετά θα έρθω να σου μιλήσω>> Της είπε ήρεμα και αυτή έγνεψε. Πήγε έκατσε στο παγκάκι πίσω του και περίμενε.
<<εσείς ξεκινήστε να τρέχετε>> μας είπε και κάναμε αυτό που μας ζήτησε. Έτσι όπως τρέχαμε σκόνταψα από κάτι και έπεσα με αποτέλεσμα(;) Να σκίσω το αγαπημένο παύλα καινούργιο μου κολάν αλλά και να τρέχει αίμα από το γόνατο μου. Γαμώτο! Γύρισα και είδα την αιτία για αυτό που έγινε στο κολάν μου αλλά και στο γόνατο μου. Μια κολωπετρα!
"Θα σε πετάξω έξω από αυτό το γαμωσχολειο" Ειπα χαμηλόφωνα κοιτάζοντας την
<<τι θα μου κάνεις;>> ρωτησε η Ανδρονικη με σουφρωμενα φρυδια <<δεν μιλούσα σε εσένα!>> της είπα όταν αντιληφθηκα πως ήταν δίπλα μου κι κοίταξα το γόνατο μου
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...