Χτύπησα την πόρτα του γραφείου της και μόλις ακουσα το 'περαστε' μπήκα.
<<τι είναι;>> με ρωτησε γλυκα <<δεν ξέρω, δεν το είδα, φοβάμαι!>> Είπα, ετεινα το χέρι μου με το τεστ προς τη μεριά της και προσπάθησα να μην κλαψω <<τι είναι;>> την ρωτησα <<είναι θετικό>> Είπε και έπεσα πίσω μου στην καρέκλα. Επιασα με τα χέρια μου το κεφάλι μου και άρχισα να κλαίω. Ήταν θετικό, ήμουν έγκυος, θα γίνω μαμα, θα γίνω μαμα και το παιδί είναι του Μιχάλη! Θεέ μου, η ζωή μου ΤΏΡΑ πάει από το κακό στο χειρότερο.
<<ηρέμησε ναι;>> Είπε και ήρθε δίπλα μου. Άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά <<μην πάρετε τους γονείς μου, σας παρακαλώ>> Ειπα την πρωτη μοθ σκεψη και την κοίταξα κλαίγοντας <<πρεπει να ξέρουν>> συνεχισε <<σας παρακαλώ>> Συνέχισα να την παρακαλαω κλαίγοντας <<θα τους το πω εγώ>> της ειπα και συμφωνησε
<<πρεπει να σου πάρω λίγο αίμα για κάποιες εξετάσεις που πρέπει να γίνουν και μετά να σου κάνω ένα υπέριχο για να σου πω πόσες εβδομάδες είσαι έγκυος>> Είπε και εγω εγνεψα. Μου πήρε αίμα και μετά με έβαλε να κάτσω στο 'κρεβάτι' που έχουν οι γιατροι. Έκατσα και μου σήκωσε την μπλούζα. Έβαλε ένα τζελ και μετά έβαλε το άλλο το μηχάνημα στην κοιλιά μου.
<<να το, είναι εδω>> Είπε και μου έδειξε στην οθόνη το μωρό. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Είμαι έγκυος...
Όταν τελείωσε σκούπισα το ζελέ και έκατσα στην καρέκλα.
<<εισαι 15 εβδομάδων έγκυος>> Είπε και εγω της εγνεψα. Πείρε κάποια προσωπικά μου στοιχεία και έκανε διάφορες ερωτήσεις. Όταν τελείωσε και έφυγα πηγα σε ένα πάρκο κοντά στη γυναικολογο και έκατσα σε ένα παγκάκι. Πως θα το πω στους γονείς μου; Πως θα το πω στον Μιχάλη; Πως θα αντιδρασουν; Θα καταστρεψω την ζωη του. Θα έχω ένα παιδί με τον κολλητό μου. Αν είναι δυνατόν.
(...)
<<πως ήταν η μέρα σου σήμερα;>> Με ρωτησε η μαμα μου και με έβγαλε από τις σκέψεις μου <<εε καλά>> την απαντησα και συνέχισα το ανακάτεμα με τα μακαρόνια στο πιάτο μου
<<δεν θα φας;>> με ρωτησε ο μπαμπας μου <<δεν πειναω>> Ειπα και άφησα το πιρούνι στο πιάτο <<παω στο δωμάτιο μου>> Ειπα και έφυγα
Τι να κανω; Να τους το πω; Βασικά πως να τους το πω; Πως λέγονται αυτά; "Αγαπητοί γονείς, σε λίγο καιρό θα είστε και τι παραπάνω από γονείς, παππούδες! Και για μαντέψτε, κατά 90 τα εκατο το παιδί είναι του Μιχάλη";
YOU ARE READING
ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ|
Teen Fiction• ΠΡΏΤΟ ΒΙΒΛΊΟ • Δύο έφηβοι. Μια αγάπη. Μια καινούργια ιστορία. Που... μπορεί και να μην έχει ένα αίσιο τέλος! Τα πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν η Μυρτώ και ο Χρήστος δεν θα προλάβουν καν να τεστάρουν την σχέση τους και την αγάπη που νιώθουν για τον...