1.5

3.7K 440 147
                                    

Επιτέλους, μάθημα. Χημεία. Και ευτυχώς η καθηγήτρια είναι εδω!

<< θα σας δώσω κάποιες ασκήσεις με όλα όσα κάνατε πέρυσι για να δω και τι θυμάστε. Θα είναι και μια καλή επανάληψη.>> Είπε και μας μοίρασε ένα δεκασέλιδο. <<Ότι δεν προλάβετε για σπίτι.>> Συνέχισε και εκατσε στην έδρα. Άρχισα να κάνω τις ασκήσεις. Γαμωτο. Τι μιλάνε και αυτοί οι δύο από πίσω? Έχω κολλήσει επί δέκα λεπτά στην 4η άσκηση. Πρώτον γιατί δεν θυμάμαι πως πρέπει να λυθεί η άσκηση και δεύτερον γιατί δεν μπορώ να συγκεντωθω όταν έχω δύο 'μωρά' στο πίσω θρανίο να μιλάνε και να γελάνε με το παραμικρό. Να φανταστείτε πριν 2 λεπτά γελασαν επειδή ένα πουλί κελάηδησε.. βλακεια εε? Το ξέρω αλλά αν μπορεί να το πει κάποιος και στους πίσω...

<<Παπαγεωργίου και Μήτσου, σταματήστε πια να γελάτε! Κάντε ένα διάλειμμα από το αυτό υπέροχο γεγονός και επί την ευκαιρία λύστε και καμια άσκηση, δεν θα πάθετε τίποτα. Αα και στην επόμενη παρατήρηση που θα σας κάνω θα σας αλλάξω θέση!!!>>Είπε αυστηρά η αλλά αυτοί οι δύο δεν σταμάτησαν. <<ΑΡΚΕΤΉ ΥΠΟΜΟΝΉ ΈΚΑΝΑ!! ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΊΟΥ ΠΉΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΆΤΣΕΙΣ ΠΊΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΌ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ!!>> Πω πω νέυραα. Και επι την ευκαιρία, ποιος είναι πάλι ο Μήτσου!;

<<γειαα>> Είπε ένα αγόρι, ευθιάθετα που κατά 100% είναι ο Μήτσου. Γύρισα να τον δω. Αχχ καλέ, το παιδί από χθες, στο σπιτι την Ανδρονίκης. <<γεια>> Ειπα ψιθυριστα και γύρισα για να συνεχίσω την άσκηση <<Δημήτρης χάρηκα>> <<Μυρτώ>> Ειπα και συνέχισα την προσπάθεια του πως μπορω να λύσω την 4η άσκηση.

<<εσύ δεν είσαι αυτή που ήταν χθες στο σπιτι του Χρήστου;>>Γαμωτο, σε κουτσομπόλη επεσα!! <<ναι!>> είπα κάθετα χωρις πολλα πολλά και μου ήρθε φλασια για το πως λύνουμε την άσκηση 4. Άρχισα να γράφω πριν ξεχάσω τι ήθενα να γράψω. Ο Δημήτρης κάτι μου έλεγε αλλά για βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει... δεν με ένοιαζε πολύ εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή γιατί βρήκα την απάντηση στην άσκηση. Ξέρω αυτό που κάνω δεν είναι ευγενικό εκ μέρους μου αλλά δεν θέλω καμία αποβολή ή τίποτα τέτοιο από την πρώτη εβδομάδα και σε καινούργιο σχολείο κιόλας. Ίσως κάποια άλλη στιγμή να τα πούμε κανονικά...

Το κουδούνι χτύπησε και όλοι καταλάβαμε ότι η ώρα άλλαξε και είχαμε γυμναστική. Είχα τελειώσει τις 6 από τις 20 ασκήσεις. Δηλαδή με απλά μαθηματικά 20-6=14 και με απλή λογική δεκα τέσσερις ασκήσεις για το σπίτι, ΔΈΚΑ ΤΈΣΣΕΡΙΣ!! Και για να το κάνω ακόμη καλύτερο; ΓΙΑ ΑΎΡΙΟ!! Ούτε καν τις μισές δεν πρόλαβα να κάνω...

ΝΑΙ ΚΑΛΑ |ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ| Where stories live. Discover now