Sobota
Opuściłam kabinę prysznicową i przystąpiłam do suszenia swoich długich włosów , które kleiły się do mojej skóry , chwilę to zajęło , ale w końcu skończyłam , ubrałam świeżą bieliznę , czarne krótkie spodenki i szarą bluzę .
Trójka mych dzisiejszych uczniów miała zostać na noc , zeszłam na dół , w salonie siedział Shou , który jadł onigiri .
-Shou to nie było dla ciebie .
-Naprawdę ? A co ja miałem zjeść na kolację ?
-Masz rączki i nóżki zdrowe , prawda ? Mogłeś sobie zrobić .
Przygotowałam się na coś takiego dlatego większość onigiri ukryłam z tyłu lodówki , położyłam kilka talerzy na niskim stoliku w salonie , był on dużych rozmiarów , więc zostanie sporo miejsca na książki i tego typu pierdoły .
-Yami ! Przyszli !
Szybko zeszłam na dół i zanim zdążyłam coś powiedzieć , przywitać się czy jakkolwiek zareagować zostałam zaatakowana przez Leva , który zaczął mnie dusić .
-Lev ... To boli .
Białowłosy nic sobie z tego nie zrobił , ale w pewnym momencie odskoczył gwałtownie do tyłu , złapał się za głowę i spojrzał z wyrzutem na wściekłego bruneta .
-Za co to było !?
-Za macanie mojej kuzynki , następnym razem łapy ci w łokciach połamię , zrozumiałeś ?
Wysyczał co trochę mnie rozbawiło , ale Lev nie był tym tak zachwycony .
-Nie możesz mi zabronić przytulania jej ! To moja przyjaciółka !
Jęknął , ale z niebywałą dla niego powagą , postanowiłam nie reagować na ich kłótnie i po prostu weszłam do salonu wskazując chłopakom by szli za mną .
***
Prób klasy przekroczyłam punktualnie o 8:00 , jeszcze nikogo nie było , ale chciałam poprawić kilka elementów , wyszło na to , że wszystko zostało na mojej głowie , zaplanowałam całe menu i zaprojektowałam kubeczki i pudełka , japoński styl dopełnić miały stroje tradycyjne z małymi ulepszeniami , kilka osób miało mieć sztuczne katany by przyciągać uwagę rozdając przygotowane ulotki . W naszej ofercie znajduje się lemoniada ananasowa , arbuzowa , brzoskwiniowa , jeżynowa , z liczi , malinowa , mango-cytryna-limonka , ogórkowa , truskawkowa i cytrynowa z dodatkiem mięty i kardamonu .
CZYTASZ
Kocie oczy-Kuroo Tetsuro [ZAKOŃCZONE]
FanficKizoku Yami to lubiana, szanowana i obrzydliwie bogata dziewczyna. Nawiązanie nowych znajomości nie jest dla niej problemem, ale najlepiej czuje się w towarzystwie swoich przyjaciół. W rzeczywistości nie jest jednak taka, jak wydaje się wielu ludzio...