Malik pozicija.Varčiausi puse nakties lovoje. Bet tik iššaušus mano telefonas suskambėjo. Tingiai apsiverčiau ant kairio šono ir su ranka pradėjau ieškoti telefono. Kuris nenustojo skambėti radęs tą nelaimingą daiktą, net nežiūrėdamas kas skambina atsiliepiau.
-Malik klauso?- toliau gulėjau lovoje.
-Zayn nežinau,kaip bet paryčiais kilo didelis gaisras tavo viešbutyje. -Mano to pakako ir aš šokau iš lovos.
Ritos pozicija.
Visą naktį neužmigau, o prasidėjau svetainei ant sofos. Girdėjau kaip juodaplaukio kambaryje kažkas nukrenta ant žemės, bet nekreipiau dėmesio. Vėliau sekė dideli žingsiai laiptais ir didelis trenksmas laukinių durų.
Kažkam bloga nuotaika. Nusijuokė mano pasąmonė. O aš toliau stebėjau šunį prie vidinio kiemo lango.
Prie to šuns pagal Anne negalima artintis, nes jis klauso tik Malik, bet man taip neatrodo.
Juk vis tiek šuo turi prisileisti ir kitus žmonės. Prasidėjus dar kelias valandas, pamačiau laikrodį kuris rodė be 20 minučių 8PM.
Vakar Anne išvažiavo pas savo sūnų Harry, kuriam sunkus laikas. Todėl turiu valgyti daryti aš. Išėmiau tris kiaušinius, pieną, miltus iš spintelės ir cukrų.
Padarius tešlą pradėjau kepti firminius savo blynus. Tikiuosi tiks ponaičiui. Nes kitaip net neįsivaizduoju ką jam padaryt pusryčiam. Baigus kepti blynus išgirdau didelį durų trenksmą ir greit pašokau.
Nes tikrai išsigandau. Ir Boso lojimas išgąsdino. Oh reiškias Malik grįžo.
-Kodėl nemiegi?-pasigirdo duslus vaikino balsas.
-Aš, negalėjau užmigti, ir Annes nėra tai reikėjo pusryčius padaryti, -užkaičiau virdulį. Apėmus du puodelius įdėjau kavos ir kakavos.
-Man gali daryti kakavą.-už nugaros išgirdau duslų balsą. Greit lintelėjau ir išpylusi kavos pupelias pataisiau kakavą įpyliau pieno ir padėjau prieš Zayn.
Zayn pozicija.
Aš matau kaip ji bijo, manęs iš vienos pusės gerai, bet iš kitos ne. Ji mano žmona, o bijo manęs.
-Beje Rita, šiandien vyksime į pobūvį. Tu vyksi su manim kaip mano žmona.- merginos akys iššoko ant kaktos. -Ir už dvidešimt minučių susiruošk važiuosime į miestą, nes tau reikia suknelės.- valgiau blynus. -Ir dar turėsi apsimesti mane mylinčią žmoną.
-Gerai.- Rita tyliai ištarė.
-Ir Rita, po metų galėsim išsiskirti jei tau nepatiks? Susitariam?
-Nesąmonė, kad tu man leisi išeiti.
-Rita aš nepasakiau visko iki galo.- padėjau lėkšte į kriauklę. -Bet tu turėsi visus metus apsimesti mane mylinčia žmona.
-Ar sutinki?
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...