2.23

2.3K 102 9
                                    


Zayn pozicija

Ryte, atsikėliau prieš šešias. Išlipau iš lovos. Atsargiai ant pirštų galų nuėjau iki vonios, nusimaudės apsirengiau šortus ir mėlynus maršinėlius. Išėjau iš kambario ir užrakinau kambario duris. Nuėjau iki restorano ir užsakiau už poros valandų maisto, kad atneštų į numerį. Išėjau iš pačio viešbučio.

Susiradau vietą kurioje atsivesiu vakare Rita. Suradęs žmogų, kuris padarys viską ką tik aš pasakysiu. Ko žmonės nepadarys už pinigus.  Parėjau atgal į viešbutį įlipau į liftą. Paspaudžiau šeštą aukštą ir laukiau kol užkilsiu. Iki pusryčių kol atneš liko dešimt minučių. Tikiuosi mažutė dar miega. Nenoriu, kad atsibudus nerastu manęs ir jaudintusi.

Priėjas kambario duris perbraukiau kortelę per spyną. Ir atidariau duris. Kūkčiojimas. Mane pasitiko garsus kūkčiojimas. Kūkčiojimas, kuris mane gązdino.

-Va kur tu!- Rita pašoko nuo lovos su šlapiais skuostais.

-Ei ašarėlę mano.- apkabinau merginą ir užsikėliau ant savo liemens.

-Atsikėlus tavęs neradau galvojau vėl palikai.- dar labiau apsiverkė. Jaučiu, kad mano marškinėliai šlampa, nuo širdelės ašarų.

-Mažytę, neverk aš čia. Ir daugiau niekad girdi? NIEKAD nepaliksiu, nes per daug tave myliu širdelę mano.- pabučiavau merginos plaukus ir kaktą. Po kelių valandų raminimo Ritos ji nurimo ir dabar sėdi mano glebyje. Pavalgiusi pusryčius.

-Mažyte?- kreipiausi į savo žmoną.

-Taip, - mergina pakėlė akis nuo mano telefono. Kuriame žiūrėjo mūsų ir Zack nuotraukas.

-Turi pasiruošti, septintą valandą eisime kai kur.- uždedu ranką ant juodaplaukės nugaros.

-Kur?- vartė nuotraukas.

-Nesakysiu.- parodžiau liežuvį.

-Nuuu.- suzyzė.

-Eik ruoštis.- sukikenu ir nukeliu nuo savo kelių mėlynakę. Ji padeda telefoną ir dingsta už vonios durų.

Ritos pozicija

Dingau už vonios durų. Įjungiau vandenį dušę, kad nubėgtų šaltas vanduo. Pasiėmu iš spintelės rankšluosčius ir padedu prie dušo. Išsiploviau galvą su braškiniu šampūnų, kūną susiploviau su vanilės dužo žėlę.

Išlipau iš dušo ir kūną apsisukau rankšluosčiu. Plaukus pasitepiau aliejuku. Ir suviniojau juos atgal į rankšluostį. Nuėjau iki kambario Zayn gulėjo ant pilvo ir žaidė savo telefonu. Iš lagamino išsiėmiau mėlynos spalvos apatinius ir mėlynai tamsios spalvos suknelę. Nueinu vėl į vonią.

Užsidedu apatinius ir įsijungiu džiovintuvą. Pradedu džiovinti plaukus. Išdžiovinusi plaukus juos sugarbanoju ir palieku palaidus. Pasiemu nuo spintelės makiažo kosmetine. Ir pasidarau neryškų makiažą. Apsirengiu suknele. Suknelė buvo prigludusi prie mano klubų taip išryškindama mano pilvuką. Kuris jau  pradeda matytis. Išeinu iš vonios.

-Zayn eini į vonią?- sekdamasi auskarus paklausiu šokaladinių akių savininko.

-Einu ei..- užsikerta.-  nuostabiai atrodai.- prieina Zayn prie manęs ir apsikabiną liemenį.  Nusišypsau. Zayn pabučiavęs mano kaklą. Nueiną į vonią. Užsidedu juodus aukštakulnius. Pasiėmu telefoną ir nusifotkinu prie veidrodžio. 

-Tu fotografuojasi be manęs?- Zayn balsas mane išgąsdino.

-Zayn išgązdinai! Ateik čia.- ištiesiu ranką. Zayn atrodė nuostabiai plaukai nuostabiai sukelti, juodi plėšyti džinsai per kelius, balti marškiniai. Jo skanūs kvepalai dėl kūrių aš mirštų. Vestuvinis žiedas ant piršto. Pasidarė gal šimtą nuotraukų su Zayn nusprendėm, kad aš įsikelsiu vieną ir jis įsikels vieną. Susikabinę rankomis.

Nuėja toli nuo viešbučio. Zayn sustojo.

-Užrišiu tau akis.- Zayn sušnabždėjo man į ausį. Nebuvau labai patenkintą dėl to, bet tylėjau.  Zayn pradėjo man eiti ir vis sakydavo kur kelti koją.

-Kai suskaičiuosiu iki trijų atsirišk ir atsimerk.- sušnabždėjo.- 1..2...3...- atsimerkiau ir likau nuostabiai nustebusi. Zayn stovi ant tilto, su rožėm ir kažkokia dežutę. Žinomą iš kart apsiverkiau. Dėl nėštumo.

I LIKE WOULD BAIGTA Où les histoires vivent. Découvrez maintenant