Praėjus kelioms dienoms nuo mano atsibudimo, daktarai nusprendė leisti man namuose gydytis. Zayn nei kart nebuvo atvykęs na tik jis liepė Liam atnešti man rūbų. Surinkau Niall numerį ir paskambinau jam, nes Zayn neatsiliepė.
-Klausau, Rita.-Niall balsas nuskambėjo.
-Labas, Niall. Gal žinai kur Zayn yra? Mane paleidžia, bet neturiu kaip grįšti namo.- atsidusau.
-Nežinau kur Zayn, bet aš atvažiuosiu tavęs paimti? Tinka?-jaučiu kaip blondinukas šypsosi.
-Taip Niall, tinka.- dar pakalbėją atsisveikinom ir aš apsirengusi kitus rūbus atsisėdau ant lovos ir laukiau vaikino.
<...>
-Ačiū, Niall, kad parvežiai mane namo.- atsisveikinusi su blondinu pasiėmiau savo kuprinę ir nuėjau link namų. Duris buvo adaros, o Bosas lakstė po visus namus.
Svetainėje išmetyti buteliai ir suversta sofą, sofos pagalvėles ant žemės sumėtytos. Atsargiai užlipau laiptais į antrą aukštą. Tyla pasitiko mane.
Atsargiai atidariau Zayn kambario duris, kambarį nieko nebuvo tik išmėtyti daiktai ir suversta lovą. Atsidususi nuėjau į savo kambarį. Atidarius pamačiau vaizdą. Mano lovoje miega Zayn jo rankose butelys viskio.
Nuo spintelės viskas numesta. Tyliai uždariau kambario duris. Ir nulipau atsargiai laiptais į apačią.
<..>
Surinkusi visas šiukšles ir nešvarius indus, sudėjau į indaplovė, šiukšles išnešiau į konteinerį. Rūbus sukišau į skalbimo mašiną. Bosui įpyliau švaraus vandens. Atsargiai užlipau vėl laiptais rankose laikydama šiukšlių maišą ir šluotą. Atidariau Zayn kambario duris, sulanksčiau rūbus nuo žemės, lovą perklojau švaria patalynė. Surinkau lempos šukes ir išmečiau lauk, surinkau visus viskio butelius ir sudėjau viską į maišą. Nuėjau į savo kambarį. Atsargiai vėl viską sutvarkiau, bet šį kart labai tyliai. Nenoriu, kad Zayn atsibustu.
Sutvarkius kiek galiu vėl nusileidau į apačią ir nuėjau į virtuvę. Atidariusi šaldytuvą nieko gero neradau valgomo, todėl pradėjau ieškoti ko nors spintelėse. Radus spagetes, jam užteks.
<...>
Padarius valgyti nuėjau į svetainę ir atsisėdau, ant sofos. Bosas lauke miegojo prie verandos durų. Atsirėmiau, į sofos atramą ir užmigau.
Zayn pozicija
Atsikėliau, su skaudančią galvą. Išlipau iš lovos Ritos kambarys buvo tvarkoje, jau ne toks kokį palikau. Ant spintelės vanduo su tablete. Net negalvodamas ją išgėriau.
Išėjau iš kambario, nuėjau į savo kambarį. Tvarka. Lova paklota, rūbų ant žemės nėra, kaip ir butelių. Nors puikiai žinau, kad prieš užmiegat viskas buvo aukštyn kojom. Greit nusileidau į apačią ir mane pasitiko Ritos kūnas kuris miegojo ant sofos. Kada ją paleido?
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...