Pasibaigus Justin koncertui, greit pagrėbiau Zayn ranką ir nusitempiau link tos vietos kur nuėjo dainininkas.
-Kur mes taip skubam?
-Nežinau kaip tu, bet aš labai noriu nuotraukos su Justin.- pagreitinau žingsnį.
-Na tai skubam. - Zayn taip po gi paskubino savo žingsnį po kelių minučių buvome eilutėje, kad nusifotkinti su atlikėju.
-Aš negaliu patikėti, aš turėsiu nuotrauką su Justin. Omg!- cypiau tiesiai Zayn į ausį.
<..>
Po dešimties minučių atėjo laikas ir man.
-Labas Justin!- susigėdusi priėjau prie vaikino.
-Sveika,- Justin mane įtraukė į savo glėbį taip apkabindamas.
-Galima nuotrauką?- susigėdusi paklausiau.
-Žinoma!- linksmai tarė, Zayn porą kartų mus nufotkino.
-O tu ką Zayn nenori?-Vaikinas nusijuokė.
-Cha cha.- vaikinai sukirto rankomis.
-Pala pala jūs pažįstami?-pažiūrėjau tai į Zayn tai į Justin.
-Nuo mažų dienų.- abu vienu metu nusijuokė.
-Ir Malik man to nepasakei.- pažiūrėjau į jį su pykčiu.
-Nu mažute nepyk.-aš tau staigmeną norėjau padaryti.
<...>
Grįžom namo gana vėliai, nes Zayn atsirado reikalų, tad susirinkęs daiktus išvažiavo jų tvarkyti. O mane vėl paliko vieną namuose su Bosu.
Užlipau laiptais į viršų, nuėjau į vonią ir nusiplovus makiažą persirengiau į pižamą ir šokau į savo lovą. Apsikamšiau ir užmigau. Nepraėjus net kelioms valandom nuo to kaip užmigau išgirdau žingsnius apačioje.
Išlipau iš lovos užsidėjau chalatą ir nušlepsėjau į apačią. Apačioj ant sofos radau miegantį Zayn kuris atrodė gerai išgėres ir kvepėjo moteriškais kvepalais. Pala pala moteriškais?
-Zayn Malik! - sušaukiau per visą apačią. Bet jis toliau sau miegojo. Supykusi nuėjau į virtuvę prisipyliau į kibirą ledinio vandens ir nusinešiau jį visą į svetainę. Išpyliau jį ant Zayn.
-Ką tu darai?!- pasigirdo vaikino balsas.
-Tu nori, pasakyti tvarkiai reikalus? Girtas ir kvepiantis moteriškais kvepalais?-užšaukiau ant vaikino.
-Ne tavo reikalas!- užšaukė ant manęs ir pakilęs nuo lovos artėjo link manęs.
-Daugiau niekad, girdi NIEKAD nekelk balso prieš MANE. Nes tu esi tik kalė, kuri naudoja mano pinigus!- vaikinas užšaukė ant manęs ir paliko mane vieną apačioje ir verkenčia. Aš jam kalė kuri siurbe jo pinigus.
Tu esi tik kalė. Tu esi tik kalė. Tu esi tik kalė.
Šie žodžiai įstrigo mano galvoje. Ir jie labai skaudino mane. Jis mane laiko kalę. Aš jam tik kalė. Atsisedau ant laiptų ir leidau savo emocijom reikštis per ribas.
<..>
Užmigau ant laiptų verkdama. Ryte atsikėlus prisiminiau viską ir vėl pradėjau verkti. Aš jam tik kalė. Valydamasi akis užlipau laiptais į antrą aukštą ir įėjau į svečių kambarį.
Užsirakinau ir nuslydau durimis verkdama. Aš ir žinojau, kad jis manęs nemyli. Bet aš jį myliu visa širdim, o jis mane apkvailino. Duodamasis su kitomis nusivaliau ašaras nuo akių ir atrakinus duris įėjau į mūsų miegamąjį.
-Aš noriu skyrybų.- išsitraukiau lagaminus iš po lovos ir pradėjau krautis savo daiktus, nežadu pasilikti daugiau čia. Nenoriu.
-Puiku, nes norėjau jau tau tą siūlyti.- šie jo žodžiai kaip peilis į širdį sudūrė.
-Susikrauk savo šmutkes ir eik iš namų. -jo šaltas balsas pasigirdo po kelių minučių. Mano kūkčiojimas išėjo pro mano burną, bet nebandžiau jo sulaikyti. Nenorėjau. Verkdama kroviausi daiktus ir šluosčiausi akis.
-Ateik čia!- pasigirdo juodaplaukio balsas kuris buvo šaltas lyg ledas. Nuėjau link darbo kabineto.
-Imk čia pinigai tau, o čia pasirašyk dėl skyrybų. -Zayn.
Greit viską pasirašiau ir išsikviečiau taxsi. Po keletos minučių sedėjau taxsi automobilyje ir važiavau link oro uosto. Nežinau kur skrisiu, bet skrisiu ten kur jo nebus. Kur nebus Zayn Malik. Nenoriu jo matyti.
__________________
Profilyje galite rasti - darbą su Malik.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...